Halauspäivitys

Anonyymi-ap

Niin ketä haluaisit halata?

101

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso Facebookista :D

• En pidä halaamisesta. Olen pitkä mies ja halaaja joutuu roikkumaan kaulassani.
      Olo on kuin painijalla niskalenkissä.

• Anonyymi

Mä luulin sua naiseksi😅

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulin sua naiseksi😅

😮Ai kauheeta!
        Arvaan, että olet nainen.

• Anonyymi

Minä halaan tilanteen mukaan.
      Vilma

• Anonyymi

Arijana Duiloa.

• Pirpanaa lauantaina

• Kyllä kiitos. Minä halaan mielelläni.

• Anonyymi

Haluaisin halata yhtä ihanaa ja rakasta punapäätä.
      Elämäni rakkaus (kielletty?). Saa unohtamaan maailman ympäriltäni.

• Anonyymi

Aito punapää vaiko värjätty?
        Täällä yksi punapää kaipailee halailua enemmän kuin mitään muuta.....
        Tarkemmin ajateltuna en voi olla tuo punapää koska en keksi mitään syytä miksi olisi kiellettyä.

• Anonyymi

No sitä, sitä miestä, häntä😍

❤️❤️

• Anonyymi

Puuta.

• Anonyymi

Piti vastata sama jotain isoa mäntyä koivulle olen vihainen ei ollu koloa tai ei antanut koloa johon kikkelin olis laittanut no jos kerta ei lemmiskely kiinnosta niin ei sitten turha koivun odottaa haleja kuusesta tulee pihkaiseksi se ikävää mut se antaa aina

• Anonyymi

Äitiä, synttärit viikonloppuna. 🥰

Mun rakas äippä.

Jasu

• Oi😍 Äidit on kyllä🥰 Ihan tuli mieleen kutsutko yleensä äitiäsi etunimellä vai riittääkö pelkkä ÄITI?🧐

Itselle on ollut vaikeuksia muistaa sanoa, että mummo hakee lapsia. Aina jotenkin sanon, että äitini hakee lapset😅 toki menee se viesti varmasti näinkin perille. 🙈 äiti on vaan mulle niin äiti❤️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Oi😍 Äidit on kyllä🥰 Ihan tuli mieleen kutsutko yleensä äitiäsi etunimellä vai riittääkö pelkkä ÄITI?🧐

Itselle on ollut vaikeuksia muistaa sanoa, että mummo hakee lapsia. Aina jotenkin sanon, että äitini hakee lapset😅 toki menee se viesti varmasti näinkin perille. 🙈 äiti on vaan mulle niin äiti❤️

Mä puhuttelen vanhempiani aina iskä tai äiti. En osaa nimellä kutsua. 😊

Jopa miehelleni sanon, iskä hei voisitko keittää kahvit. Tarkoittaen tietty lastemme iskänä iskää. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Oi😍 Äidit on kyllä🥰 Ihan tuli mieleen kutsutko yleensä äitiäsi etunimellä vai riittääkö pelkkä ÄITI?🧐

Mikä on muuten muuten naisa esittävä mies suhde omaan äitisi? Ei varmaan ihan terveimmästä päästä vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on muuten muuten naisa esittävä mies suhde omaan äitisi? Ei varmaan ihan terveimmästä päästä vai mitä?

Tämä naisia esittävän äijän äitisuhteen analysointi on varmaan jotenkin todella kriminaalia. Ainakin jos dissosioi itsensä eri teksteihin kun ei pääppö kestä keskustelupalstaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä naisia esittävän äijän äitisuhteen analysointi on varmaan jotenkin todella kriminaalia. Ainakin jos dissosioi itsensä eri teksteihin kun ei pääppö kestä keskustelupalstaa

En toki ole ollenkaan vahingoniloinen, mikäli näin on päässyt käymään. Sen siitä saa kun tarinoi ehkä inasen liikaa menemään, yhtäkkiä onkin itse ns inessä narratiiveissa. No mutta parempaa jatKoa nyt sinulle kuunteleva korva höröllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toki ole ollenkaan vahingoniloinen, mikäli näin on päässyt käymään. Sen siitä saa kun tarinoi ehkä inasen liikaa menemään, yhtäkkiä onkin itse ns inessä narratiiveissa. No mutta parempaa jatKoa nyt sinulle kuunteleva korva höröllä

Vähän aikaa se jo mietti, että luovuttaisko, mutta niin se akku vaan taas alkoi kulua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän aikaa se jo mietti, että luovuttaisko, mutta niin se akku vaan taas alkoi kulua

Taitaa olla masokisti kun haluaa tietää miten hälle nauretaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla masokisti kun haluaa tietää miten hälle nauretaan

Hän ei vaan jotenkin hyväksy tätä vallitsevaa todellisuutta. Päivä pari pöhinättä voisi tehdä ihmeitä tai lahottaa lopullisesti

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko nyt pakko tääkin keskustelu sotkee!!!!!!!!!

• Haaveilija39
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puhuttelen vanhempiani aina iskä tai äiti. En osaa nimellä kutsua. 😊

Jopa miehelleni sanon, iskä hei voisitko keittää kahvit. Tarkoittaen tietty lastemme iskänä iskää. 😅

Jasu

”Mä puhuttelen vanhempiani aina iskä tai äiti. En osaa nimellä kutsua. 😊

Jasu”

Tää vellikello ei nyt jostain syystä toimi😝🤪

Isääni on kyllä vaikea puhutella ISÄ:nä, kun ei olla läheisiä.. Mutta äiti on aina äiti. Välillä lapset puhuttelee minua Nimellä ja en jotenkin pidä siitä ollenkaan.🙈 Ehkä se johtuu siitä kun pidän sitä jotenkin kylmänä. Niinku ettei olisi lämpimiä välejä vanhempiin..

Toki ihan hyvä, että muistavat myös etunimen, niin ei ihan joka marketin äiti hyökkää info tiskille jos lapsi on kadoksissa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, olisko aika umpiluuhunkin upota jotain, ei vttu kiinnosta niin vähääkään nähdä teikäläisen kommentteja täällä ketjusta toiseen. Minkä stanan takia jonkun äitisuhde kiinnostaa missään muodossa niin paljon että siitä pitää aloittaa päänaukominen, hä?

• Anonyymi

Putinia. Kaveri on niin säälittävä, kun koko ajan vain ydinaseilla uhkailee.

• Anonyymi

Lapsia, kun näen heitä tänään. Laitan hyvää ruokaa ja lämmitän saunaa. Ihana nähdä pitkästä aikaa.

• Muutamankin haluaisin halailla,
      palstalaista siis <3

Halailu on tärkeetä mulle,
      En tiiä miks mut aina on ollut sillei.

Onneksi saan halata lähes joka päivä jotakuta 🤗

• Anonyymi

Halailetko naisia esittävä mies koskaan niitä kuvitteellisia muksujasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän et oikeasti ymmärrä edelleenkään?
        Toi on selkeästi henkilökohtaista vainoamista ja kiusantekoa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä poistattaja vainooja mikä sun ongelmasi on?

On tää kyllä jännä palsta kun joku saa sanoo mitä tahansa, uhkailla jopa hengen viennillä mutta sitte niihin ei saa sanoa mitään vastaan...

Noo tuleepa nekin kuten moni muukin asia selville jossain vaiheessa julkisesti....

• originalpieninainen
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän et oikeasti ymmärrä edelleenkään?
        Toi on selkeästi henkilökohtaista vainoamista ja kiusantekoa!

Jotai vikaa tuolla on päässä
        kun ei tosiaankaan ymmärrä mitään....

• Sama homma täällä halaamisen suhteen. Näytän niin että välitän. ❤️

Kuis sulla hurisee? Vellikello ei nyt jostain syystä oikein skulaa😔

• Anonyymi

Minä haluan halata tummatukkaista lyhyttä miestä!

• Anonyymi

Halaan lapsiani, lapsenlapsiani ,asiakkaitani, työkavereitani. Olen ihan halipupu puu. Aina halailemassa kaikkia. Siitä minut tunnetaan.🤷‍♀️

• Anonyymi

Oi kuulostat ihanalta ihmiseltä. ☺️ Mä tykkään kans halauksista. Mä halaan aina mun läheisiä, kun nähdään. Se on mulle tärkeää. Ja sillä osoitan, että välitän heistä paljon. Paitsi tietenkin silloin, jos toinen ei tykkää halata, niin silloin en tietenkään halaa. Mäkin oon kunnon halaaja tyyppi. Se on vaan niin kivaa. Voin halata vaikka puita, jos en saa halata jotakuta muuta ihmistä. Sekin tekee hyvää.

• Anonyymi

Mjaa, halaan nykyisin vain nuorinta tytärtäni. Viimeksi eilen kun vein hänet pianotunnilta kotio. Se on joku tapa, joka ei taida lähteä pois vaikka vuodet kuluvat.

AV

• Anonyymi

Haluan kertoa että haluan jättää kertomatta.

xLiner

• Anonyymi

Ruokalistasta jää nyt se tärkein elementti pois eli ateria, ei listan selailulla kenenkään vatsa täyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokalistasta jää nyt se tärkein elementti pois eli ateria, ei listan selailulla kenenkään vatsa täyty

Eiku tässä ilmoitin että ruokalista kyllä on, mutta sitä ei näytetä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku tässä ilmoitin että ruokalista kyllä on, mutta sitä ei näytetä.

xLiner

hyvä, selkeä motiivi :)

• Anonyymi

En tällä hetkellä ketään.

• Anonyymi

Häntä tietenkin. Tai ehkä just nyt en halaisi, mutta voisin hieroa ohimoita, kuten silloin aiemminkin tein. Jos se vaikka vähän helpottaisi.

• Kisua mielellään silittelis, mutta on ollu jo kolme vuotta vainaa.

• Anonyymi

Hanki kaksi kisua. Niistä on seuraa toisilleen kun olet poissa. Ja kun olet paikalla, on ainakin kaksi juttukaveria.

xLiner

• Anonyymi

No siis haluaisin halata sitä yhtä mun mielessä pyörivää naista, joka on niin ihana, että en voi sanoin kuvailla. Mutta eipä se oo mahdollista ainakaan just nyt. Mutta kyllä se joku muu päivä voisi olla mahdollista. Olen halannutkin häntä yhden kerran ja se oli ihanaa. 💗

• Anonyymi

T-naista tietysti ja heti haluaisin :) ;)

• Anonyymi

T nainenkin haluaisi jotakin nyt ja heti ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T nainenkin haluaisi jotakin nyt ja heti ;)

Toivottavasti et miestä koska mun viesti oli naiselle 😘👩‍❤️‍💋‍👨🌌

• Anonyymi
      • Anonyymi

Narvent

Koska genreeni ei millään lailla istunut konemusa, niin oli silti nostettava framille jo kauan sitten kadonneeksi havaittu melodia.

P.S.

Ei Ana nyt (hänkään) mikään suttura ollut.

😬☝️

(hihitystä)

https://youtu.be/71VfxSNjci4?si=TZrnVVI9IcwIJ_yB

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narvent

Koska genreeni ei millään lailla istunut konemusa, niin oli silti nostettava framille jo kauan sitten kadonneeksi havaittu melodia.

P.S.

Ei Ana nyt (hänkään) mikään suttura ollut.

😬☝️

(hihitystä)

https://youtu.be/71VfxSNjci4?si=TZrnVVI9IcwIJ_yB

Korjauksia

Mua sivistettiin täällä suhteessa bassolinjoihini vuonna nolla.

Nyttemmin (the bass) tuntuu vähän kaikkialla.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauksia

Mua sivistettiin täällä suhteessa bassolinjoihini vuonna nolla.

Nyttemmin (the bass) tuntuu vähän kaikkialla.

(naurua)

Mjuu

Koska päivän teema on koboltin kaltainen väri kesätaivaalla, niin välittömästi on otettava härkää sen sarvista.

Mikä helvetin ihme on Blue card?

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Koska päivän teema on koboltin kaltainen väri kesätaivaalla, niin välittömästi on otettava härkää sen sarvista.

Mikä helvetin ihme on Blue card?

(hirn)

Sininen

Fyysikkona & matemaatikkona (runoilijana) ymmärrän syyn sinisen läsnäoloon, mutta en voi halata sitä, koska liikun valonnopeudella; eli jos lähden liikkeelle - mitään ei tapahdu ennen päättymistäni.

Kieltämättä ongelma.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen

Fyysikkona & matemaatikkona (runoilijana) ymmärrän syyn sinisen läsnäoloon, mutta en voi halata sitä, koska liikun valonnopeudella; eli jos lähden liikkeelle - mitään ei tapahdu ennen päättymistäni.

Kieltämättä ongelma.

(naurua)

Sininen

Ei ole kysymys siitä virtaako suonissasi sininen veri (?), vaan siitä että virtaako se lainkaan?

Kuten on sanottu: Mennäänkö märkään päätyyn vai liinavaateiden luo?

(Reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen

Kieltämättä ongelma.

(naurua)

Sininen

On varsin turhauttaa se että sinistä väriä ei käytetä ruoanlaitossa, sontsan värinä tai asusteina. Sininen on kuin metafyysisessä bannissa, jonka ilmiasu liittyy ainoastaan taivaaseen (kuten jo mainitsin) ja lippuun (valtio).

Kuulkaas nyt hyvät rouvat, maisterit ja muut miehet, että ei sininen ole muuta ihmiselle kuin maisema.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen

On varsin turhauttaa se että sinistä väriä ei käytetä ruoanlaitossa, sontsan värinä tai asusteina. Sininen on kuin metafyysisessä bannissa, jonka ilmiasu liittyy ainoastaan taivaaseen (kuten jo mainitsin) ja lippuun (valtio).

Kuulkaas nyt hyvät rouvat, maisterit ja muut miehet, että ei sininen ole muuta ihmiselle kuin maisema.

(hirn)

😁👌

Mjoo

Käväisi duunissa torstaina - dösällä.

En yleensä istu näissä vankkureissa, mutta on myönnettävä että Almalla on soinnukas ääni.

(hihitystä)

https://youtu.be/OyWbQwK65Qc?si=_CuZDOZsxOF7PEc9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Käväisi duunissa torstaina - dösällä.

En yleensä istu näissä vankkureissa, mutta on myönnettävä että Almalla on soinnukas ääni.

(hihitystä)

https://youtu.be/OyWbQwK65Qc?si=_CuZDOZsxOF7PEc9

HRT

(Helsingfors trafik exporter)

Joo.

Sitä nyt on ollut vähän kaikenlaista, Ei jumalauta kukaan kestä sitä, että jokainen pysäkki pitää sanoa ääneen; toisaalta on hyvä se että paukutetaan jokainen pysäkki, sillä joku saattaa olla tilanteessa, ettei hän ei suomea ta ruotsia.

Alma on cuul.

😁☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HRT

(Helsingfors trafik exporter)

Joo.

Sitä nyt on ollut vähän kaikenlaista, Ei jumalauta kukaan kestä sitä, että jokainen pysäkki pitää sanoa ääneen; toisaalta on hyvä se että paukutetaan jokainen pysäkki, sillä joku saattaa olla tilanteessa, ettei hän ei suomea ta ruotsia.

Alma on cuul.

😁☝️

Mukavaa että kirjoittelet taas palstalle, normaalista poikkeavaa on mukava lukea.
        "Nästa Tikkurila", riittäisikö Suomessa jo englannin kieli?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa että kirjoittelet taas palstalle, normaalista poikkeavaa on mukava lukea.

AV

Samaa mieltä, täältä sivusta heitän.,

Joskus aikaisemminkin lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Mjaa

Jostain käsittämättömästä syystä en ole järin kärkäs keskustelulle; en näet osaa keskustella. Keskustelu on perseestä (paskaa).

Jos vaihdat mielipiteitäsi yhtä tiuhaan kuin minä - olet kusessa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen

(hirn)

😁👌

Ja suklaaseen!

Kansallisruokamme, suklaa, on sinistä. Mutta kun paketin avaa, se on ruskeaa.

Tässä tällaisessa ei ole oikein analogiaa. Esimerkkinä voidaan esittää, että kuluttaja kuluttaa rahojaan verkkokaupassa tilatakseen itselleen jota mustaa, mutta pakettiautomaatin kidassa näkyy jotain sinistä.

Ei mene jakeluun.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suklaaseen!

Kansallisruokamme, suklaa, on sinistä. Mutta kun paketin avaa, se on ruskeaa.

Tässä tällaisessa ei ole oikein analogiaa. Esimerkkinä voidaan esittää, että kuluttaja kuluttaa rahojaan verkkokaupassa tilatakseen itselleen jota mustaa, mutta pakettiautomaatin kidassa näkyy jotain sinistä.

Ei mene jakeluun.

(hihitystä)

Kuka se lauloi, että sininen on taivas, siniset on lampaansa sen?

Se oli joku heppu, jolla oli akustinen skeba.

Kyllä tuollaisen värssyn voisi laulaa ruotsiksikin, kuten nämä heput tässä.

(naurua)

(Uusi tyylini on harhauttaa lukijaa kuuntelemaan itseään itseni sijaan)

https://youtu.be/pfrgOB_Mp1Y?si=gGOQ-AyNbypdizwa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se lauloi, että sininen on taivas, siniset on lampaansa sen?

Se oli joku heppu, jolla oli akustinen skeba.

Kyllä tuollaisen värssyn voisi laulaa ruotsiksikin, kuten nämä heput tässä.

(naurua)

(Uusi tyylini on harhauttaa lukijaa kuuntelemaan itseään itseni sijaan)

https://youtu.be/pfrgOB_Mp1Y?si=gGOQ-AyNbypdizwa

Deepest blue

Tällaisina aamuina, jolloin ylenpalttinen taivaan harmaus syö pois rikkaat elämän värit, ymmärrän millaista on olla köyhä, millaista rikas.

Keep it simple, sanotaan.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Deepest blue

Tällaisina aamuina, jolloin ylenpalttinen taivaan harmaus syö pois rikkaat elämän värit, ymmärrän millaista on olla köyhä, millaista rikas.

Keep it simple, sanotaan.

(hirn)

Niin

En minä mene sanomaan, mutta jos käväisisi vuokraamassa kalvakan olmin jostain maan uumenista ja kiikuttaisi sen avantgardistiseen taidenäyttelyyn, niin shokin se saisi - vaikka ei mitään näkisikään.

Toisinaan on vaikea ymmärtää itseään.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

En minä mene sanomaan, mutta jos käväisisi vuokraamassa kalvakan olmin jostain maan uumenista ja kiikuttaisi sen avantgardistiseen taidenäyttelyyn, niin shokin se saisi - vaikka ei mitään näkisikään.

Toisinaan on vaikea ymmärtää itseään.

(naurua)

Luftreisen

Harmaan maton alla on harmaata, pölyistä ja pimeää. Mutta kun asettaa itsensä toisten käsiin, vyöttää itse itsensä ja puristaa lujaa käsinojista, saattaa muutaman kauhunhetken jälkeen lävistää tämän etovan peitteen ja nousta sen yläpuolelle.

Siellä on aivan toinen meininki.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luftreisen

Harmaan maton alla on harmaata, pölyistä ja pimeää. Mutta kun asettaa itsensä toisten käsiin, vyöttää itse itsensä ja puristaa lujaa käsinojista, saattaa muutaman kauhunhetken jälkeen lävistää tämän etovan peitteen ja nousta sen yläpuolelle.

Siellä on aivan toinen meininki.

(hirn)

Lapsuus

Kun olin hyvin pieni, pohdiskelin usein sinistä planeettaamme. Ongelma tässä oli se, että minua alkoi huimata. En siis suosittele heikkohermoisille ajattelua, näennäistä etääntymistä, irrallisuutta tai irrationaalisuutta mielikuvituksen keinoin.

Katso mitä tahansa elävää tai elotonta planeetalla, niin voit taata sen, että se halaa kaikkea ympärillään.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsuus

Kun olin hyvin pieni, pohdiskelin usein sinistä planeettaamme. Ongelma tässä oli se, että minua alkoi huimata. En siis suosittele heikkohermoisille ajattelua, näennäistä etääntymistä, irrallisuutta tai irrationaalisuutta mielikuvituksen keinoin.

Katso mitä tahansa elävää tai elotonta planeetalla, niin voit taata sen, että se halaa kaikkea ympärillään.

(reps)

Raja

Jos joku teistä on koskaan laitesukeltanut, vajonnut syvyyksiin, niin hän tietää sen että viimeisenä värinä (ennen pimeyttä) katoaa väreistä sininen.

Sinisen jälkeen ei tule mitään. Ranteeseen jää vain muutama väri muistuttamaan sinua maanpäällisestä.

Sinisen jälkeen tulee suunnaton pimeys, yksinäisyys ja vaivoin padottu kauhu kysymättä lupaa kylään.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raja

Jos joku teistä on koskaan laitesukeltanut, vajonnut syvyyksiin, niin hän tietää sen että viimeisenä värinä (ennen pimeyttä) katoaa väreistä sininen.

Sinisen jälkeen ei tule mitään. Ranteeseen jää vain muutama väri muistuttamaan sinua maanpäällisestä.

Sinisen jälkeen tulee suunnaton pimeys, yksinäisyys ja vaivoin padottu kauhu kysymättä lupaa kylään.

(hihitystä)

Mjaa

Sininen hetki

Sininen hetki on Välimerellä se hetki, kun kaikki illassa muuttuu siniseksi: Ensin ollaan Teletappeja, ja sitten - kuin taikaiskusta - Smurffeja.

Todella noloa.

Piharuusutkin näyttävät epäseksuaalisilta, lähes vastenmielisiltä, tämän ajankohdan iskiessä varkain päälle.

Mutta meri! Meri näyttäytyy kuin olevan asun ylleen ottaneelta taivaalta, ellei sitä ja sen luonnetta jo tuntisi, muistaisi.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Sininen hetki

Sininen hetki on Välimerellä se hetki, kun kaikki illassa muuttuu siniseksi: Ensin ollaan Teletappeja, ja sitten - kuin taikaiskusta - Smurffeja.

Todella noloa.

Piharuusutkin näyttävät epäseksuaalisilta, lähes vastenmielisiltä, tämän ajankohdan iskiessä varkain päälle.

Mutta meri! Meri näyttäytyy kuin olevan asun ylleen ottaneelta taivaalta, ellei sitä ja sen luonnetta jo tuntisi, muistaisi.

(naurua)

Asuvalinnat & tyyli

En ole täysin varma siitä, onko olemassa tietyn värisiä ihmisiä, mutta kaltaisiani kalvakoita, jäisiä virtoja löydetään luultavasti Islannista enemmän kuin Välimereltä - jos niitä etsitään.

Jokainen hyinen virta kirkkaine sulavesineen vie takaisin sinne mistä se tuli: maahan, joka loimuaa yössä, sylkee laavaa teille ja teiden päälle.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuvalinnat & tyyli

En ole täysin varma siitä, onko olemassa tietyn värisiä ihmisiä, mutta kaltaisiani kalvakoita, jäisiä virtoja löydetään luultavasti Islannista enemmän kuin Välimereltä - jos niitä etsitään.

Jokainen hyinen virta kirkkaine sulavesineen vie takaisin sinne mistä se tuli: maahan, joka loimuaa yössä, sylkee laavaa teille ja teiden päälle.

(hirn)

Lapset

Lapset aina maalaavat veden siniseksi. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä. Minusta se on väärin ilmaistu.

Kun lapsi maalaa maisemaa, hän lähes poikkeuksetta puhuu käsillään väärästä asiasta tai entiteetistä, mutta rehellisesti.

Arvostan tällaisia vinoutumia, sillä ne ovat humoristisia.

Ihminen on naurettava juttu. Mikä lie.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset

Lapset aina maalaavat veden siniseksi. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä. Minusta se on väärin ilmaistu.

Kun lapsi maalaa maisemaa, hän lähes poikkeuksetta puhuu käsillään väärästä asiasta tai entiteetistä, mutta rehellisesti.

(reps)

Ydin

Koska asun varsin mielenkiintoisella nurkkauksella keskellä ydintä, niin tulen nähneeksi yhden päivän aikana niin monta sinistä, vilkkuvaa lamppua, että toisinaan eksyn ulos sisäisestä rauhastani vain vilkaistessani ikkunasta ulos.

Olen yhä sitä mieltä, että Jokaisen Yhteiskunnan Jäsenen moderni kohtalo tulisi aloittaa siitä, että hänet potkaistaisiin helikopterista metriseen hankeen pirun perukoilla, ja perään pudotettaisiin kompassi.

Näin alkaa elämä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ydin

Koska asun varsin mielenkiintoisella nurkkauksella keskellä ydintä, niin tulen nähneeksi yhden päivän aikana niin monta sinistä, vilkkuvaa lamppua, että toisinaan eksyn ulos sisäisestä rauhastani vain vilkaistessani ikkunasta ulos.

Olen yhä sitä mieltä, että Jokaisen Yhteiskunnan Jäsenen moderni kohtalo tulisi aloittaa siitä, että hänet potkaistaisiin helikopterista metriseen hankeen pirun perukoilla, ja perään pudotettaisiin kompassi.

Näin alkaa elämä.

(hihitystä)

Njaa

Liian radikaalia. Syy tällaiseen atavistiseen leimahdukseen ei tiettävästi ole alkujaan radikaali, vaan ihmisläheinen, sopuisa ja keskusteluherkkä.

Jos verrataan klassisen puun varjossa oleilevaa miesjoukkoa sopertelemassa, tapailemassa ja ideoimassa itseään liinavaatteisiin kiemurtautuneina figuureina versus nämä ruokkineisiin ja kätensä lampaassa polttaneisiin naisiin, niin syy tähän on ammattitaidottomuus.

Ei yksikään pässi asetu pölkylle teurastettavaksi omasta tahdostaan.

Paitsi yksi.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Njaa

Liian radikaalia. Syy tällaiseen atavistiseen leimahdukseen ei tiettävästi ole alkujaan radikaali, vaan ihmisläheinen, sopuisa ja keskusteluherkkä.

Jos verrataan klassisen puun varjossa oleilevaa miesjoukkoa sopertelemassa, tapailemassa ja ideoimassa itseään liinavaatteisiin kiemurtautuneina figuureina versus nämä ruokkineisiin ja kätensä lampaassa polttaneisiin naisiin, niin syy tähän on ammattitaidottomuus.

Ei yksikään pässi asetu pölkylle teurastettavaksi omasta tahdostaan.

Paitsi yksi.

(naurua)

Mutta

Ehkä kohtaloni on ymmärtää sinisen syvin olemus. Eihän sininen nyt järin ihmeellinen väri ole.

Vai onko?

(hihitystä)

https://youtu.be/2wnzgR06or0?si=zBoixfwSvKuk49NE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen

(hirn)

😁👌

Ajatteluttaa.
        Sininen hetki? Niitä alkaa olla näin keväällä iltapäivisin. Siihen kuuluu Suomessa jääriitteen risahtelu ja mustarastaan aariat.
        Pariisissa on sininen hetki. Sieltä. Myös.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsuus

(reps)

Minä taas lapsena opin kuvittelemaan.
        Oli huimaavaa kuvitella osaavansa lentää; nousta korkealle, liitää kattojen yli ja osata katsoa alas.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset

(reps)

Lapsille on opetettu, että järvet ja meret ovat sinisiä tai levän ja siitepölyn värjäämiä.
        Heijastusta.
        Ilta-auringossa vaaleanpunaiset pilvet heijastuvat, mutta veden pinta voi olla tumma.
        Maalauksellista.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ydin

Näin alkaa elämä.

(hihitystä)

12:24
        Tuota kyllä sanotaan sadismiksi.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta

Ehkä kohtaloni on ymmärtää sinisen syvin olemus. Eihän sininen nyt järin ihmeellinen väri ole.

Vai onko?

(hihitystä)

https://youtu.be/2wnzgR06or0?si=zBoixfwSvKuk49NE

Ihastuttava

Megalomaanisena konemusan ystävänä, perhetuttuna ja sielunkumppanina lähden liikkeelle alusta:

Mikään ei ole sopuisampi näky kuin klassisen koulutuksen vastaanottanut nainen puulattialla improvisoimassa ilman maikkoja ympärillään.

Kummallista, mutta tanssimisella ei ole mitään tekemistä tanssimisen kanssa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuttava

Megalomaanisena konemusan ystävänä, perhetuttuna ja sielunkumppanina lähden liikkeelle alusta:

Mikään ei ole sopuisampi näky kuin klassisen koulutuksen vastaanottanut nainen puulattialla improvisoimassa ilman maikkoja ympärillään.

Kummallista, mutta tanssimisella ei ole mitään tekemistä tanssimisen kanssa.

(naurua)

Mjoo

Ehkä kirjoittamisellakaan ei ole mitään tekemistä kirjoittamisen kanssa.

Asiaa pitää tutkiskella.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Asiaa pitää tutkiskella.

(hirn)

Tutkimustuloksia

Ärsyttävän pääni kanssa olen jatkuvasti ongelmissa. Nyttemmin on käynyt niin, että pohdiskellessani ilmaisun syvintä olemusta, törmäsin oitis täysin tyhjentävään vastaukseen: Sitä ei ole.

Ongelmaa ei siis ole.

Mitä tämä nyt sitten tarkoittaa?

Se tarkoittaa sitä että kaikki on jo. Ei (oikeastaan) tarvitse tehdä mitään. Siis se meni jo.

Hieman vaikea tajuista, eikö?

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimustuloksia

Ärsyttävän pääni kanssa olen jatkuvasti ongelmissa. Nyttemmin on käynyt niin, että pohdiskellessani ilmaisun syvintä olemusta, törmäsin oitis täysin tyhjentävään vastaukseen: Sitä ei ole.

Ongelmaa ei siis ole.

Se tarkoittaa sitä että kaikki on jo. Ei (oikeastaan) tarvitse tehdä mitään. Siis se meni jo.

(hirn)

Briiffi

Kun kuljetaan lähemmäs ilmaisun ideaa, joudumme outoon paikkaan.

Tässä paikassa ei ole aikaa eikä paikkaa.

Eli mitä me koemme katsellessamme random ilmaisua (wtf), niin me näemme ajan ja paikan, mutta itse teos on syntynyt jo ajat sitten, koska se ei ole sidoksissa aikaan tahi paikkaan. Se syntyi, syttyi ja katosi eri ulottuvuudessa kuin sen katselija tai kuuntelija, jonka risti on kokea kaikki kokemansa omassa pikku talossaan kaksiulotteisessa maailmankuvassaan.

Hiton vaikea älytys. Tosi blue.

(hihitystä)

(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Asiaa pitää tutkiskella.

(hirn)

Sanat ovat ajatuksien jättämiä jälkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimustuloksia

Ongelmaa ei siis ole.

(hirn)

Ei ollenkaan vaikea tajuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeatajuinen on yhdyssana, ehkä vaikea tajuta miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos

Luulin tuossa kirjoitellessani olevani jollain tasolla hullu, mutta nyt meitä on kaksi.

Eli siis kirjoittaessani tätä, tämä vastaus on ollut valmis aina.

Nyt sitä siis vain katsellaan. Aivan sama improvisoinnin kanssa koreografioissa: Ne ovat vain kehykset tapahtuvalle, eivät sisältö.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Briiffi

Kun kuljetaan lähemmäs ilmaisun ideaa, joudumme outoon paikkaan.

Tässä paikassa ei ole aikaa eikä paikkaa.

Eli mitä me koemme katsellessamme random ilmaisua (wtf), niin me näemme ajan ja paikan, mutta itse teos on syntynyt jo ajat sitten, koska se ei ole sidoksissa aikaan tahi paikkaan. Se syntyi, syttyi ja katosi eri ulottuvuudessa kuin sen katselija tai kuuntelija, jonka risti on kokea kaikki kokemansa omassa pikku talossaan kaksiulotteisessa maailmankuvassaan.

Hiton vaikea älytys. Tosi blue.

(hihitystä)

(

Vähän shit oot kuin itseäsi täynnä.
        Oh.
        Vilma

• Anonyymi

Työpaikan naista niin ihanaa.

• Anonyymi

No tee se. ❤️

• Anonyymi

Mää oon kuullu taas että sininen ei niin harvinainen väri lopuksi olekaan, sitä voi itsekukin kokeilla vaikkapa henkeä pidättämällä, avustaja tarvitaan tai vähintäänkin hyvälaatuinen peili tms. Puhelimen näyttö ei sitten tähän piisaa, kokeilin jo...pieni näyttö ei riitä tuomaan kunnolla efektejä esiin.
      Tai sitten hullun hatuntekjän malliin voi leikkiä elohopealla pitkäjaksoisesti jos oikein on sävyyn tykästynyt.
      Smurffia tietty voisi kanssa halata, semmoista väriäpäästävää niin pysytään edes jossain päin ketjun teemaa 🤔

• Anonyymi

Tahtoisin halata sitä ihmistä, joka kirjoittaa noita ajattelevaisia juttuja tänne. Sellaisia ihmisiä, jotka eivät lähde mukaan provokaatioihin.
      Samoin niitä ihmisiä, jotka tuovat massasta poikkeavia ajatuksia esim. kristinuskon asioita tänne. Niitä, jotka eivät toistele kuin papukaijat valtavirtamedian juttuja täällä.

Heille kaikille 😍 ja muillekin hyvää yötä.

• Anonyymi

Toivottavasti nukut pitkään ja heräät iltapäivällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti nukut pitkään ja heräät iltapäivällä.

Tein tänään just noin mutta toimii tosi huonosti, ensi sanat heräilyn jälkeen oli että ei tästä tule kyllä yhtään mitään tällä tyylillä ja ei kyllä ole tullutkaan...sitä yhtään mitään :)
        -sivustatoteamus

• Anonyymi

Miestä töistä.

• Anonyymi

Sitä nyt vaikka jolta sain viimeisimmän halaukseni, joak tapahtui 3 viikkao vaille 26 vuotta sitten. Hän on jo yli40, kuten minähi mutta halaustilanne oli sen verra ultimattisen perseestä ettei vastahali käyttänyt sitten vähääkään. Siinttä asti o pitännyt pärjätä haliti, ja tietysti myös seksiti. No sisko halasi reilut 15 v sitten mutta sitä en ihan laskisi halaukseksi t neitsytpoika 41

• Ripillekö pääsit :), paras muistiin jäänyt ystävähali itsellä on siinä kolmenkymmenen vuoden takaa että joo kättely on pahuksen tylsää touhua 😁

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ripillekö pääsit :), paras muistiin jäänyt ystävähali itsellä on siinä kolmenkymmenen vuoden takaa että joo kättely on pahuksen tylsää touhua 😁

Ei vaa kö yläasteella oli ollu halipäivä lauantaina ja muistaakseni eniten haleja kerännyt poikanen sai käyrä liikaksalin estradilla erään suositun ilopillerin syleiltävänä, mutta tietenni koko seevetin koulun nähden. Halinein tyttö kai sitten sai joltain pitkältä macholta halin julkisena tunnustuksena halausahkeroinnista
        Minä en ollu tietekää koullussa tuona lauantaina mutta ton tilasuuden juontaja, muudan suosittu koiranleuka, ihan ykskaks luki muka lapustaan nimikirjaimeni ja lausui sittne nimeni. En tiedä oliko jollain muulla siellä samat ku mulla vai keksikö tämä veijari siinä ihan lennossa että annetaampa tuollekin hikylle kerranki halimahis täälä tavalla.

No en minä siinä kietäytyäkään tohtinnut, nousin vain uutterasti kengilleni ja manuaalikävelin pääkallopaikalle samalla kun jonnet ja jennat nauroivat perseitään irti.
        Halaisun sain ja tuikkaisevan poskimoiskun vaikka seisoin pelkkänä marttialasena kauhistuneen jääpuikoin tavoin.
        Joku jälkeenpäin vielä sätti mua ettet sä ois sielä oikeesti saanu käydä, joltain jäi nyt hali saamati. No onneksi sentään edes tuolloin puuttui muna kieltäytyä ja sillä hetkellä ämpyily ja viakka koko salista pakeneminen ois vain seitanoinut tilanteen ties kuinka pahaksi. Pienimmällä varmaan siis pääsin kun kävin siellä julkihalattavana vaikka hinta oli henkinen väliaikaiskuolema.
        Sen verran kiva oli kuitenni fyysinen tuntuma, irrotettuna siintä sysipaskasta ympäristöstä, ettei tuo viiden sekunnin miellyttäväinen kotvanen ole vieläkään lakannut kummittelemasta ja onnistuu pitelemään hengissä lisähalien tarvetta ja toisaalta saa mieleni kehittämään , joihin keskittyilemällä koetan unhottaa halipulan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaa kö yläasteella oli ollu halipäivä lauantaina ja muistaakseni eniten haleja kerännyt poikanen sai käyrä liikaksalin estradilla erään suositun ilopillerin syleiltävänä, mutta tietenni koko seevetin koulun nähden. Halinein tyttö kai sitten sai joltain pitkältä macholta halin julkisena tunnustuksena halausahkeroinnista
        Minä en ollu tietekää koullussa tuona lauantaina mutta ton tilasuuden juontaja, muudan suosittu koiranleuka, ihan ykskaks luki muka lapustaan nimikirjaimeni ja lausui sittne nimeni. En tiedä oliko jollain muulla siellä samat ku mulla vai keksikö tämä veijari siinä ihan lennossa että annetaampa tuollekin hikylle kerranki halimahis täälä tavalla.

No en minä siinä kietäytyäkään tohtinnut, nousin vain uutterasti kengilleni ja manuaalikävelin pääkallopaikalle samalla kun jonnet ja jennat nauroivat perseitään irti.
        Halaisun sain ja tuikkaisevan poskimoiskun vaikka seisoin pelkkänä marttialasena kauhistuneen jääpuikoin tavoin.
        Joku jälkeenpäin vielä sätti mua ettet sä ois sielä oikeesti saanu käydä, joltain jäi nyt hali saamati. No onneksi sentään edes tuolloin puuttui muna kieltäytyä ja sillä hetkellä ämpyily ja viakka koko salista pakeneminen ois vain seitanoinut tilanteen ties kuinka pahaksi. Pienimmällä varmaan siis pääsin kun kävin siellä julkihalattavana vaikka hinta oli henkinen väliaikaiskuolema.
        Sen verran kiva oli kuitenni fyysinen tuntuma, irrotettuna siintä sysipaskasta ympäristöstä, ettei tuo viiden sekunnin miellyttäväinen kotvanen ole vieläkään lakannut kummittelemasta ja onnistuu pitelemään hengissä lisähalien tarvetta ja toisaalta saa mieleni kehittämään , joihin keskittyilemällä koetan unhottaa halipulan

Aih, semmoinen kokemus. Se on tätä jotain kun sosiaalisuus ei satu olemaan lempilaji missään muodossa ja sitten joutuu kohteeksi jo senkin takia, no kipeitä muistoja löytyy vähäsen kaikilta.

• Anonyymi

Tyynyä.

• Siinä kannattaa olla varovainen, ettei tukehdu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2328
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      41
      1940
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1656
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      176
      1623
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1526
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1263
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      132
      1257
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1166
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      972
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      959
    Aihe