Sain sentään DELEGOITUA paketin haku asian eräälle HERTTAISELLE VANHEMMALLE ROUVALLE.
Minä kysyin häneltä, että: Oletko menossa kylälle ja jos olet niin heitä minut kaupalle niin minä kävelen takaisin, mutta jos haluat niin voit sinä hakea sen paketin.
Hän halusi joten minä kätevänä tein hänelle valtakirjan ja sanoin, että: Nyt pitäisi olla ihan virallista eli saat paketin ulos etkä varmasti SYYLLISTY RIKOKSEEN.
Hän oli ihmeissään joten minä sanoin, että; LUE VIESTI NIIN YMMÄRRÄT KYLLÄ JA OPIT MITEN TOIMITAAN OIKEA OPPISESTI, MUTTA ET KERRO KENELLÄKÄÄN KOSKA TÄMÄ ON TEKSTIVIESTI SALAISUUS JA MINULLA ON SALAINEN PUHELINNUMERO JA ON RIKOLLISTA JOS MINUN SALAISEN PUHELINNUMERON ASIOITA ILMAN LUPAA JAELLAAN!
Ei minun tarvinnut lähteä kylälle
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oli kyllä hyvä paketti ja ei muuta, kuin seuraava tilausta tekemään niin saa koko vaatekaapin laitettu uusiksi.
Pakkaan laatikkoon ja vien UFF keräykseen kaikki mitä en halua enään käyttää.
Köyhät saa ainakin hyviä ja melkein uusia vaatteita.
Minä en jaksa alkaa myymään kirpputorilla tai kysellä, että haluaako joku.
UFF KONTTIIN VAAN JA EI AINAKAAN TARVI MIETTIÄ, ETTÄ ONKOHAN TUO MINUN VANHA JA HÄNEN UUSI.- Anonyymi
Etelässä minulla oli niin hienoja vaatteita, että joku oli käynyt oikein minun ROSKIKSESTA hakemassa minun roskiin heittämään takin.
Minä olin käyttänyt sitä jo monta vuotta täälläkin HUONOMPANA takkina ja minä olin luullut, että minä olin heittänyt muutossa roskiin.
Minä hain toista takkia ja sain kuulla, että se oli ollut vanhempien varastossa ja isäni oli heittänyt säkin kaatopaikka kuormaan. Minä tulin käymään ja kysyin, että: Mihin olet minun vaate säkit laittanut varastoista?
Vastaus oli: Minä vein kaatopaikalle.
Minä sanoin, että: VEIT KAATOPAIKALLE!!! Jätit ne lumppu säkit varastoon ja veit kaatopaikalle kaikki minun PAREMMAT VAATTEET jotka oli säkissä.
Minä sanoin, että: Ei minua muuten haittaa, mutta siellä oli DESIGN vaatteita joita edes saa mistään ja osa oli vielä sellaisia jotka oli tilaus työnä tehty ja minä olisin tarvinnut niitä nyt, kun etelässä asun koska siellä minä voin sentään käyttää niitä.
Isäni istui hiljaa, kun minä sanoin, että: Olet heittänyt monen kymmenen tuhannen euron edestä minun vaatteita kaatopaikalle.
Hän sanoi, että: Sinulla on niitä vaatteita niin paljon joten minä luulin, että ne oli menossa roskiin.
En ole vielä edes tehnyt KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA hänestä vaikka hän kyllä mielellään ottaa TUOMION niin saa edes OSITTAIN HYVITTÄÄ TEKONSA, koska hän oli mennyt HEITTÄMÄÄN MINUN VAATTEITA ROSKIIN JA KUVITTELEE, että MINÄ HÄNEN VANHIMPANA TYTTÄRENÄ PUEN PÄÄLLENI JOTAIN ROSKIIN MENEVIÄ LUMPPUJA!
MINÄ HEITÄN KYLLÄ LUMPUT ITSE HENKILÖKOHTAISESTI ROSKIIN, KUN EN NIITÄ ENÄÄN KÄYTÄ!
Hän on varmaan kertonut tuon kylällä kavereilleen, että hän heittänyt minun vaate säkkejä kaatopaikalle.
Hän on itse vielä joskus sanonut minulle, kun tulin lasten kanssa Jouluna syömään ja minä olin laittanut myös mekon päälle, että: Olet kyllä pukeutunut kauniisti.
Hän on heittänyt sen KAUNIIN MEKON KAATOPAIKALLE, koska se mekko oli myös siinä säkissä.
Presidentin Linnan juhlissa monet naiset ovat olleet pukeutuneena samanlaiseen mekkoon.
Olin menossa pikku-jouluihin ja äitini sanoi minulle, että: Sinähän voisit tilata tämän mekon ja tuon paidan siihen jakuksi.
Kävin vielä ostamassa erikseen ensimmäiset korkeakorkoiset nilkkurit joita minä käytin vain, kun kävin baarissa tai jossain hienomissa tilaisuuksissa. Ei ne olleet, kuin vain 8sentin korolla ja EN EDES PÄISSÄÄN KOMPUROINUT.
Selvinpäin oon 2 kertaa vetänyt lipat sulalla tiellä jossa on ollut HIEKKAA.
Eka kerralla pääsi koira karkuun ja minä sain sukeltaa pusikkoon hakemaan sitä.
Toisella kerralla olin menossa Nordeasta nostamaan automaatilta rahaa ja minä kävelin sieltä suoraan KENKÄ KAUPPAAN ja ostin uudet kengät, koska hajosi kenkä ja minä kävin ostamassa uudet ja EN TYKÄNNYT niistä, mutta käytin sen aikaa että sain ostettua mieleiseni.
Kyllä minä TIEDÄN, ETTÄ NÄISTÄ VITUN HIEKKA ASIOISTA OLIS AIHETTA OLLUT KÄRÄJÖIDÄ, MUTTA HIEKKA VITTUNA KÄYN KUNNIOIDEN PÄÄLLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702