Koska POLIISI HOITAA SEN ASIAN!
Sen asian, kun minä lensin penkkaan ja sitä VITUN HIEKKAA EI OLLUT!
Hän sanoi minulle, että: MINÄ HOIDAN JA SINÄ HOIDAT AUTON POIS JA ET SOITTELE ENÄÄN MIHINKÄÄN!
Pakko on kyllä ollut soittaa, koska EI KAIKKIA ASIOITA VOI HOITAA NETISSÄ.
En muista kyseisen poliisin nimeä, mutta minä muistan että hän tuli uutena poliisina ja koko kylän naiset olivat häneen lääpällään.
En minä ollut, koska minä olin SUHTEESSA enkä pahemmin katsellut muita miehiä.
Silloin kun olen sinkkuna ollut niin tunnustan kyllä minulla on taipumusta katsella ja saatan sortua flirttiin eli sanoa jotain joka voi aiheuttaa joskus ylimääräistä sydämen tykytystä, mutta en minä tarkoita pahaa koska minä teen tuota aina kun satun sille päälle.
Minä olen sentään kokeillut myös mitä tapahtuu, kun kävelen kauppaan ja sanon ensimmäiselle vastaan tulijalle " PÄIVÄÄ".
Sain sentään vanhemman miehen hymyilemään ja hän jäi pyörimään sekä katsomaan minun perään.
Minä ajattelin tuolloin, että HÄNESTÄ TUNTUI HYVÄLTÄ VAIKKA TUO OLIN MINÄ VAAN JOKA VASTA OLI TUTUSTUNUT AIHEESEEN MITÄ ENKELIT TEKEVÄT.
KAIKKIHAN TUON JO TIETÄÄ, ETTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS OLLA ONNELLINEN JA VARSINKIN ILMAN PÄIHTEITÄ, ASEITA, ELÄIMIÄ, LAPSIA SEKÄ PUOLISO!
Olen sentään odottanut ainakin 10vuotta
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tietenkin saan korvauksena jonkun exän korvikkeen joka osaa korjata autoja ja sitten saan jonkun vanhan poliisiauton jossa on koti ja auto samassa. Muuten kyllä hyvä, mutta se koppi oli mallia SAUNA ja minulla oli kuuma siellä.
Olisin kyllä riisunut vaatteita, mutta en viitsinyt ottaa, kun vain takin, koska siellä luki " TÄSSÄ ON KAMERA".
Ajattelin että jos poliisit vartioi samalla, että vahingossa avaa ovea VAUHDISSA ja putoa kyydistä niin, kuin lapsena.
Olin menossa tuolloin Ivaloon vaarin luo enkä TAIVAASEEN VAARIN luo. Suojelusenkeli vaarihan oli tuolloin ja on edelleen kokoajan minun kanssa. Suojelusenkeli vaari kyllä osaa huolen pitää ja TEKEE MIEHESTÄ HULLUN jos hän on sitä mieltä, että mies ei ole hänen mielestään riittävän hyvä.
En minä sitä kyllä tiedä, että onko hän mummolle suuttunut hänen tempauksistaan ja ottanut jonkun Suojelusenkeli mummon kaveriksi, mutta mun toinen mummo kuoli ja vaarilla oli joku venäläinen nainen mummon jälkeen.
Minä en kyllä tykännyt tuosta, mutta olin unohtanut koko VAARIN VENÄLÄISEN NAISEN JOKA KÄVI AINAKIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE JA KEHTAS VIELÄ KUOLLA MINUN NIMIPÄIVÄNÄ.
Hän kyllä on TEHNYT KAIKEN VITTUILLESSA ja HÄN OLI SUUTTUNUT AINAKIN VANHIMMALLE POJALLEEN JA HÄNEN PERHEELLEEN, KOSKA HE AINA HAUKKUVAT MINUA JA MINÄ OLIN VAARIN PARAS KAVERI!
Hän aloitti heti minun välittömästi loukkaamaan minun kunniaa, kun mummo oli saatu hautaan.
Minä lopetin käymästä mummolassa vaarin luona, kun satuin kerran kuulemaan että hänet KOMENNETTIIN OMASSA TALOSSA KOPPIIN.
Nuo pitäisi laittaa koko perhe vankilaan ja Maksamaa korvauksia,mutta EIHÄN HEILLÄ OLE VARAA MAKSAA JA VALTION EI KANNATA HEIHIN RAHOJAAN TUHLATA PÄÄSTÄMÄLLÄ HEIDÄT VANKILAAN.
MUMMOLAN TALO OLI ALUNPERIN VALKOINEN, MUTTA SE MAALATTIIN KELTAISEKSI KOSKA KELTAINEN ON YKSI MINUN LEMPIVÄREJÄ. MINUN LEMPIVÄRIT ON OLLEET AINA VAALEITA.
Minä olen tuo joka sanoi vaarille, että: Minun lempi väri on sininen. Hän osti sinisen LADAN ja minä sanoin, että: Tämä on hienon värinen, mutta minun lempi väri on VAALEAN SININEN.
Ei se minua haitannut vaikka vaarilla oli LADA, koska oli sentään oma ja MAKSETTU.
LADA OLI SIIHEN AIKAAN SUOMALAISTEN ROLLS ROYCE. Köyhät ajo VELKA MERSUILLA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899