Siis nyt alkaa riittää! Eikö tämä virolainen ymmärrä, että hän on epätoivottu ihminen?
Vainoaa ex-miestään ja hänen uutta elämäänsä:
Erittäin katkeroitunut vinosuu, joka ei siis näköjään osaa luovuttaa!
HÄIVY SUOMESTA VÄLITTÖMÄSTI
Helena Koivun ulostulot
11
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ennen piiat käynyt isännän päälle kuin käskystä !
- Anonyymi
Miksi se sua noin vituttaa? Mitä jos keskittyisit omaan elämääsi,sillä siinäkin on petrattavaa. Sinulla käy luontoon joku joka omaan nilkkaasi osuu ja uppoaa. Mutta mitäköhän hyvää sillä itsellesi pelaat. Vastaan,et niin yhtikäs mitään.🤷♀️
- Anonyymi
Mikäs sinua siinä vituttaa, kun jotakuta muuta vituttaa jokin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinua siinä vituttaa, kun jotakuta muuta vituttaa jokin?
Ei mikään. Kunhan sanoin mitä sanoa piti.🤷♀️
- Anonyymi
Kyllä minä siitä vaimon tekisin jos olisi ylimääräistä rahaa🤔
- Anonyymi
Miljoonalla sitten pääsisit eroon?
- Anonyymi
Miksi vaivaat päätäsi muiden asioilla?
- Anonyymi
Kuka tässä nyt on sen kummemmin vaivannut päätään kunhan tuo mielipiteensä esille.
Nämä "miksi vaivaat päätäsi muiden asioilla?" -kommentit on niin ihanan kaksinaismoralistisia että pakkohan niitäkin on kommentoida eli täällä kytätätään kirjoituksia ja sitten vastataan niin, että tulee tunne "kyllä se minä vaan olen hyvä ihminen!"
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä että jonkun sortin narskuhan hän on.
- Anonyymi
Voisivat ihan molemnat osapuolet lakata typerehtimästä ja alkaa tulemaan toimeen toimeen toistensa kanssa. Kyllä tuohon touhuun aina kaksi osapuolta tarvitaan.
- Anonyymi
Millä tavalla Mikko on tuossa typerehtinyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186