Olen aikuinen mies, naimisissa ja kahden lapsen isä.
Jostain syystä minulla on lapsesta lähtien ollut vastenmielisyys kosketella silkkisiä pintoja. Koskettelu aiheuttaa todella vastenmielisiä tuntemuksia joita en osaa selittää. Onko kenelläkään vastaavia koemuksia? Mistä asia voisi johtua?
Silkkisukan sively aiheuttaa kylmiä väreitä
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut moista. Oletko kokeillut muita materiaaleja silittää? Miten sametti, joka on myös pehmeä. Tietenkin pitäisi tietää mikä silkki on kyseessä? Sellainen kiiltävä kovapintainen kiinalainen silkki tai sellainen jossa on pintakohoumia, eivät ne ole miellyttäviä silittää. Ovat kovia. Mutta pehmeä luonnon silkki, joita ei tosin taida enää tällä hetkellä kaupoista saadakaan.
Itsella 20 vuotta vanhoja silkkihuoveja, sellaisia pehmeitä, jotka leijailevat kun niitä löyhyyttää ilmassa. Silkki jos mikä luonnonaineena on taas itselleni paras mahdollinen vaatteen materiaali. Pitkät kalsarit ja kaulaliina on ehdottomasti oltava silkkiä, mieluummin puserotkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997