Olen aikuinen mies, naimisissa ja kahden lapsen isä.
Jostain syystä minulla on lapsesta lähtien ollut vastenmielisyys kosketella silkkisiä pintoja. Koskettelu aiheuttaa todella vastenmielisiä tuntemuksia joita en osaa selittää. Onko kenelläkään vastaavia koemuksia? Mistä asia voisi johtua?
Silkkisukan sively aiheuttaa kylmiä väreitä
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut moista. Oletko kokeillut muita materiaaleja silittää? Miten sametti, joka on myös pehmeä. Tietenkin pitäisi tietää mikä silkki on kyseessä? Sellainen kiiltävä kovapintainen kiinalainen silkki tai sellainen jossa on pintakohoumia, eivät ne ole miellyttäviä silittää. Ovat kovia. Mutta pehmeä luonnon silkki, joita ei tosin taida enää tällä hetkellä kaupoista saadakaan.
Itsella 20 vuotta vanhoja silkkihuoveja, sellaisia pehmeitä, jotka leijailevat kun niitä löyhyyttää ilmassa. Silkki jos mikä luonnonaineena on taas itselleni paras mahdollinen vaatteen materiaali. Pitkät kalsarit ja kaulaliina on ehdottomasti oltava silkkiä, mieluummin puserotkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815570Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151572- 106971
- 78851
- 50832
- 41823
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44822Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 56794
- 39789