Yksi Inarin PERUSSUOMALAISTEN puolueen jäsen

Anonyymi-ap

Oli vielä luullut, että taksi- ja linja-autokuljettat ja ovat hänen lastensa HUOLTAJIA ja heidät saa FACEBOOKIN kautta kiinni.
Minusta yleensä SOITETAAN PUHELIMELLA sinne TAKSIN NUMEROON sekä sanotaan, että : Anteeksi ja ei ole tarkoitus olla ilkeä pilkun nussija, mutta lasteni koulukyyti on jäänyt tulematta joten olisiko mahdollista saada kyyti hakemaan.

21

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kuljetusta lauantaisin.

• Anonyymi

Tuo oli arkipäivänä.

• Anonyymi

Persu ei loista älykkyydellään

• Anonyymi

Hän edustaa meitä Inarin kuntalaisia ja hän on muistaakseni varalla eli yhdenvertainen Siirtolan Annen kanssa joka EI HALUA edes tunnustaa, että hän on Inarin kunnan edustajia ja kuntalaiset ovat äänestäneet häntä KUNNALLISVAALEISSA.
        Hän vetoaa henkilökohtaiseen kunniaan jota olen hänen mielestään loukannut eli ei Inarin kokoomuskaan älykkyydellään loista.
        Hän olisi sentään saanut sen KUNNIA ENNÄTYKSEN vedettyä ja minä olisin saanut saman sakon sekä käynyt VANKILASSA SAKKO VANKINA ANTAMASSA KAIKILLE INARIN KUNTALAISILLE KUNNIAA.
        Ei kelvannut edes Siirtolan Rainerille.
        Kaikki 6 vetoaa HENKILÖKOHTAISEEN KUNNIANLOUKKASEEN.
        En oikein saa käännettyä tätä kunnia asiaa, koska HE OVAT LÄHTENEET VETÄMÄÄN ASIAA PÄIN HELEVETTIÄ.

En minä kyllä tuohon enään lähde vetoamaan, että minun tarkoitus oli tehdä KUNNIA ENNÄTYS ja ottaa suosiolla KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO.
        Ei sillä ole mitään vaikutusta minun elämään, koska minä olen saanut ennenkin tuon joten minä ajattelin TEHDÄ HYVÄ TYÖN ELI ANTAA ARVOSTUSTA KAIKILLE TASAPUOLISESTI NIIN KAIKKI OVAT YHDENVERTAISIA INARIN KUNNASSA.
        Minä en ole muutenkaan YHDENVERTAINEN VAAN MINÄ OLEN YKSITTÄISTAPAUS OLLUT JO SYNTYESSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän edustaa meitä Inarin kuntalaisia ja hän on muistaakseni varalla eli yhdenvertainen Siirtolan Annen kanssa joka EI HALUA edes tunnustaa, että hän on Inarin kunnan edustajia ja kuntalaiset ovat äänestäneet häntä KUNNALLISVAALEISSA.
        Hän vetoaa henkilökohtaiseen kunniaan jota olen hänen mielestään loukannut eli ei Inarin kokoomuskaan älykkyydellään loista.
        Hän olisi sentään saanut sen KUNNIA ENNÄTYKSEN vedettyä ja minä olisin saanut saman sakon sekä käynyt VANKILASSA SAKKO VANKINA ANTAMASSA KAIKILLE INARIN KUNTALAISILLE KUNNIAA.
        Ei kelvannut edes Siirtolan Rainerille.
        Kaikki 6 vetoaa HENKILÖKOHTAISEEN KUNNIANLOUKKASEEN.
        En oikein saa käännettyä tätä kunnia asiaa, koska HE OVAT LÄHTENEET VETÄMÄÄN ASIAA PÄIN HELEVETTIÄ.

En minä kyllä tuohon enään lähde vetoamaan, että minun tarkoitus oli tehdä KUNNIA ENNÄTYS ja ottaa suosiolla KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO.
        Ei sillä ole mitään vaikutusta minun elämään, koska minä olen saanut ennenkin tuon joten minä ajattelin TEHDÄ HYVÄ TYÖN ELI ANTAA ARVOSTUSTA KAIKILLE TASAPUOLISESTI NIIN KAIKKI OVAT YHDENVERTAISIA INARIN KUNNASSA.
        Minä en ole muutenkaan YHDENVERTAINEN VAAN MINÄ OLEN YKSITTÄISTAPAUS OLLUT JO SYNTYESSÄ.

Minä olen itse kyllä kaikkea mahdollista sukujuuriltani mitä alkuperäistä suomalaista löytyy, mutta en tiedä onko minussa romania.
        Luonteen puolesta kyllä olla, koska minä olin nuorempana kipakka luonteeltani.
        Ruotsissa minun paras kaveri koulussa oli suomalainen romani tyttö, mutta ei hänestä nähnyt päälle, että hän oli romani.
        Hän oli vaalea ja minä olin tumma, mutta meidät opetettiin koulussa jo yhdenvertaisiksi.
        Ei minulle koskaan edes sanottu, että minun luokalla romaneita eli mustalaisia joiksi heitä siihen aikaan kutsuttiin.
        Siskoni ja serkkujen koulukavereissa oli Ruotsissa romaneita ja suku kyllä mainitsi heidät ihan erikseen.
        Sen muistan, että siskoni yhdellä koulukaverilla oli AITO EHTA ROMANI NIMIKIN.

Jossain KESKI-SUOMESSA ajeltiin ja oltiin tulossa Ivaloon niin siskoni sanoi minulle, että: Petri Nygård on minun vanha koulukaveri Ruotsissa.
        Hän kertoi sitä juttua ja minä sanoin hänelle, että: Ei ole kyllä vaan hänen sisko on minun vanha koulukaveri ja sinun koulukaveri on se romani Allan joka voitti Seinäjoella Tangomarkkinoilla TANGO-PRINSSIN TITTELIN ja sinähän olit ESKARISSA rakastunut siihen ja pussailitkin vielä hänen kanssa.
        Siskoni ei halunnut muistaa ENSI LEMPEÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen itse kyllä kaikkea mahdollista sukujuuriltani mitä alkuperäistä suomalaista löytyy, mutta en tiedä onko minussa romania.
        Ruotsissa minun paras kaveri koulussa oli suomalainen romani tyttö, mutta ei hänestä nähnyt päälle, että hän oli romani.
        Hän oli vaalea ja minä olin tumma, mutta meidät opetettiin koulussa jo yhdenvertaisiksi.
        Ei minulle koskaan edes sanottu, että minun luokalla romaneita eli mustalaisia joiksi heitä siihen aikaan kutsuttiin.
        Siskoni ja serkkujen koulukavereissa oli Ruotsissa romaneita ja suku kyllä mainitsi heidät ihan erikseen.

Jossain KESKI-SUOMESSA ajeltiin ja oltiin tulossa Ivaloon niin siskoni sanoi minulle, että: Petri Nygård on minun vanha koulukaveri Ruotsissa.
        Hän kertoi sitä juttua ja minä sanoin hänelle, että: Ei ole kyllä vaan hänen sisko on minun vanha koulukaveri ja sinun koulukaveri on se romani Allan joka voitti Seinäjoella Tangomarkkinoilla TANGO-PRINSSIN TITTELIN ja sinähän olit ESKARISSA rakastunut siihen ja pussailitkin vielä hänen kanssa.

Minä olen ensimmäisen kerran leikkinyt vieraan pojan kanssa kesällä sovussa, kun minä olin mummon ja hänen uuden miehen kanssa lomalla. Minä en ollut edes koulussa vielä.
        Hän oli mummoni miehen siskon poika ja hän oli mummonsa luona ja me oltiin tultu Ruotsista lomalle ja minä menin samalla kyydillä Ivalon mummolaan.
        En muista mitä mitään muuta mitä tehtiin, mutta sen muistan että yhtenä iltana piti valvoa, koska hän halusi näyttää minulle kiiltomatoja, Hän kysyi ensin, että olenko minä koskaan nähnyt semmosia. En ollut niin hän sanoi, että minä voin näyttää.
        Olin ainakin sen jälkeen nähnyt, mutta on varmaan ollut mummolla ja hänen enollaan naurussa pitämistä.
        Kyllä mummoni mies kuvasi sielläkin, mutta en niitä kyllä tainnut nähdä.
        Hän kyllä meni lörppöttelemään minulle Ähtärin eläinpuiston ILVEKSESTÄ, koska minä olin nähnyt kaikkia muita eläimiä, mutta en ilvestä. Minä sain tahtoni läpi ja pääsin käymään Ähtärissä niin sain nähdä Ilveksen.
        Minä olisin halunnut päästä helikopterin kyytiin, kun sain kuulla että mummon mies kulkee pien lentokentällä ja hän kävi vissiin siellä opettelemassa lentämässä pien lentokonetta. Minä sain kuulla niin minä sanoin, että; Minäkin haluan päästä.
        Minä olin menossa HELIKOPTERIN kyytiin, mutta ilmeisesti mummon mies ei ollut siihen suostunut ja minä jouduin ottamaan siskon mukaan. Käytiin pien lentokoneella lentämässä. Minä olisin tietysti halunnut lentää uudestaan, mutta mummoni mies oli erimieltä ja hän sanoi, että; Kyllä tämä saa riittää.
        Minä olin vasta oppinut puhumaan ja Nukku-Matti lensi aina helikopterilla. Lauloi ruotsiksi " Kom och Titta" toiset sanovat, että: Se on Nukku-Matti.
        Minä sanoin, että: Ei ole vaan se TITTAKOMMA.
        Minä sain periksi ja minun enoni poika joutui tyytymään kohtalonsa ja hänen äitinsä lauloi hänelle NUKKU-MATTI laulua jossa se ajoi autolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ensimmäisen kerran leikkinyt vieraan pojan kanssa kesällä sovussa, kun minä olin mummon ja hänen uuden miehen kanssa lomalla. Minä en ollut edes koulussa vielä.
        Hän oli mummoni miehen siskon poika ja hän oli mummonsa luona ja me oltiin tultu Ruotsista lomalle ja minä menin samalla kyydillä Ivalon mummolaan.
        En muista mitä mitään muuta mitä tehtiin, mutta sen muistan että yhtenä iltana piti valvoa, koska hän halusi näyttää minulle kiiltomatoja, Hän kysyi ensin, että olenko minä koskaan nähnyt semmosia. En ollut niin hän sanoi, että minä voin näyttää.
        Olin ainakin sen jälkeen nähnyt, mutta on varmaan ollut mummolla ja hänen enollaan naurussa pitämistä.
        Kyllä mummoni mies kuvasi sielläkin, mutta en niitä kyllä tainnut nähdä.
        Hän kyllä meni lörppöttelemään minulle Ähtärin eläinpuiston ILVEKSESTÄ, koska minä olin nähnyt kaikkia muita eläimiä, mutta en ilvestä. Minä sain tahtoni läpi ja pääsin käymään Ähtärissä niin sain nähdä Ilveksen.
        Minä olisin halunnut päästä helikopterin kyytiin, kun sain kuulla että mummon mies kulkee pien lentokentällä ja hän kävi vissiin siellä opettelemassa lentämässä pien lentokonetta. Minä sain kuulla niin minä sanoin, että; Minäkin haluan päästä.
        Minä olin menossa HELIKOPTERIN kyytiin, mutta ilmeisesti mummon mies ei ollut siihen suostunut ja minä jouduin ottamaan siskon mukaan. Käytiin pien lentokoneella lentämässä. Minä olisin tietysti halunnut lentää uudestaan, mutta mummoni mies oli erimieltä ja hän sanoi, että; Kyllä tämä saa riittää.
        Minä olin vasta oppinut puhumaan ja Nukku-Matti lensi aina helikopterilla. Lauloi ruotsiksi " Kom och Titta" toiset sanovat, että: Se on Nukku-Matti.
        Minä sanoin, että: Ei ole vaan se TITTAKOMMA.
        Minä sain periksi ja minun enoni poika joutui tyytymään kohtalonsa ja hänen äitinsä lauloi hänelle NUKKU-MATTI laulua jossa se ajoi autolla.

Toiset ovat varmaan saaneet nähdä ENSIMMÄISELTÄ ihastukselta KASTEMATOJA JA ETANOITA tai jotain muuta vastaavaa.
        Minä sentään sai nähdä KIILTOMATOJA.
        En minä sitä kyllä tiedä, että onko hän muille ollut yhtä ROMANTTINEN mitä minulle oli lapsena.
        Ei siellä ollut muita lapsia, kun minä ja hän.
        Oli oikein SUVUT järjestäneet, että me ollaan toistemme ensi ihastukset.
        Meillä olisi kyllä hänen kanssa vähän SAATAVIA, koska noin ÄLYKKÄITÄ SUKULAISIA ON HARVASSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset ovat varmaan saaneet nähdä ENSIMMÄISELTÄ ihastukselta KASTEMATOJA JA ETANOITA tai jotain muuta vastaavaa.
        Minä sentään sai nähdä KIILTOMATOJA.
        En minä sitä kyllä tiedä, että onko hän muille ollut yhtä ROMANTTINEN mitä minulle oli lapsena.
        Ei siellä ollut muita lapsia, kun minä ja hän.
        Oli oikein SUVUT järjestäneet, että me ollaan toistemme ensi ihastukset.
        Meillä olisi kyllä hänen kanssa vähän SAATAVIA, koska noin ÄLYKKÄITÄ SUKULAISIA ON HARVASSA.

Minä olin lähdössä niin äitini päätti tehdä minulle KYNSIEN MANIKYYRIN ja hän leikkasi sen jälkeen hän alkoi viilaamaan ja tökki kynsinauhat paikalleen. Hän sanoi, että: Älä vingu saatana tai et pääse lähtemään.
        Ei hän sentään lettejä vaan hän laittoi aina pinnit niin, että tuntu niin kuin olis päänahka irronnut.
        Aina sanottiin, että: KAUNEUDEN VUOKSI PITÄÄ KÄRSIÄ!
        Tai : ÄLÄ VINGU SAATANA!
        Minä olen sentään saanut HYVÄT ELÄMÄN OHJEET ÄIDILTÄ JA HÄNEN ÄIDILTÄÄN.
        Ei he toisille ole sanoneet koskaan noin vaan minulle he sanovat jos minä sanoin, että: Kyllä noille vois sanoa myös.
        Vastaus oli: HE OVAT IHAN ERIASIA, KUIN SINÄ JOTEN RUUSTINNA PITÄÄ SUUNSA KIINNI.
        Oli varmaan ainut kertaa, kun EI TARVINNUT PITÄÄ SUUTA KIINNI, kun minä katsoin uusia valokuvia.
        Röökynä ja Matami oli pöydän päällä ja äiti sanoi, että: Katoppa miten HIENOJA RÖÖKYNÄ JA MATAMI ON KUVASSA.
        Minä olin ollut koulussa ja tietenkin vitutti, kun toiset olivat olleet kotona.
        Minä sanoin, että: Ei nuo ole mitään hienoja vaan siinähän on OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN.
        Minä olin aina leikeissä CHARLIE CHAPLIN ja he olisivat halunneet olla jotain HIENOSTO ROUVIA niin minä sanoin, että: Ei tässä leikissä ole tuommoisia vaan OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN on tässä leikissä.
        Äiti oli ostanut meille hienot AURINKO-HATUT niin hän sai minut välillä leikkimään HIENOSTO ROUVA leikkejä heidän kanssa.
        Minä olin serkku-poikien kanssa leikkinyt heidän leikkejä. Barbie ja nukkeleikit oli kotona, mutta jos en halunnut leikkiä niin minä keksin aina jonku leikin jolla EI TARVINNUT LEIKKIÄ sitä leikkiä mitä tytöt halusivat.
        Isä sano aina, että: Painukaa pihalle leikkimään siitä.
        Tytöt lähtivät tädin luo ja minun piti saattaa, koska minä olin sanonut, että ruotsalaiset tulee hakkamaan heidät. En minä täti luo mennyt kuuntelemaan huutoa vaan menin mummolaan ja sanoin, että tytöt suuttu mulle joten en minä viittiny mennä tädin luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin lähdössä niin äitini päätti tehdä minulle KYNSIEN MANIKYYRIN ja hän leikkasi sen jälkeen hän alkoi viilaamaan ja tökki kynsinauhat paikalleen. Hän sanoi, että: Älä vingu saatana tai et pääse lähtemään.
        Ei hän sentään lettejä vaan hän laittoi aina pinnit niin, että tuntu niin kuin olis päänahka irronnut.
        Aina sanottiin, että: KAUNEUDEN VUOKSI PITÄÄ KÄRSIÄ!
        Tai : ÄLÄ VINGU SAATANA!
        Minä olen sentään saanut HYVÄT ELÄMÄN OHJEET ÄIDILTÄ JA HÄNEN ÄIDILTÄÄN.
        Ei he toisille ole sanoneet koskaan noin vaan minulle he sanovat jos minä sanoin, että: Kyllä noille vois sanoa myös.
        Vastaus oli: HE OVAT IHAN ERIASIA, KUIN SINÄ JOTEN RUUSTINNA PITÄÄ SUUNSA KIINNI.
        Oli varmaan ainut kertaa, kun EI TARVINNUT PITÄÄ SUUTA KIINNI, kun minä katsoin uusia valokuvia.
        Röökynä ja Matami oli pöydän päällä ja äiti sanoi, että: Katoppa miten HIENOJA RÖÖKYNÄ JA MATAMI ON KUVASSA.
        Minä olin ollut koulussa ja tietenkin vitutti, kun toiset olivat olleet kotona.
        Minä sanoin, että: Ei nuo ole mitään hienoja vaan siinähän on OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN.
        Minä olin aina leikeissä CHARLIE CHAPLIN ja he olisivat halunneet olla jotain HIENOSTO ROUVIA niin minä sanoin, että: Ei tässä leikissä ole tuommoisia vaan OHUKAINEN JA PAKSUKAINEN on tässä leikissä.
        Äiti oli ostanut meille hienot AURINKO-HATUT niin hän sai minut välillä leikkimään HIENOSTO ROUVA leikkejä heidän kanssa.
        Minä olin serkku-poikien kanssa leikkinyt heidän leikkejä. Barbie ja nukkeleikit oli kotona, mutta jos en halunnut leikkiä niin minä keksin aina jonku leikin jolla EI TARVINNUT LEIKKIÄ sitä leikkiä mitä tytöt halusivat.
        Isä sano aina, että: Painukaa pihalle leikkimään siitä.
        Tytöt lähtivät tädin luo ja minun piti saattaa, koska minä olin sanonut, että ruotsalaiset tulee hakkamaan heidät. En minä täti luo mennyt kuuntelemaan huutoa vaan menin mummolaan ja sanoin, että tytöt suuttu mulle joten en minä viittiny mennä tädin luo.

Itsehän mummo oli varmaan uuden miehensä kanssa aloittanut valehtelemaan, että mummo on nuorempi mitä hän oikeesti oli.
        He olivat tietenkin tapojensa mukaan menneet PÄISSÄÄN LUPAILEMAAN, että minä pääsen heidän kanssa Suomeen lomalle ja he vievät minut Ivalon mummolaan.
        Mummoni uusi mies on LAPSETON mies ja hän on mummon siskopuolen lapsen lapsen kanssa nykyisin jos minä oikein muistan.
        Hän asuu Ruotsissa ja hänen äitinsä sanoi minulle, kun minä kävin hänen luona mummon kuoleman jälkeen hänen pojan kanssa, että: Ei kannata välittää, koska sinä pärjäät kyllä.
        Kunniattomat olivat niin REIPPAITA, että he osasivat kyllä KUNNIA PELIT.
        Ei tuosta kukaan saanut KUNNIAA, koska he asuivat Ruotsissa.
        Mummo tuotiin Suomeen kuolleena kyllä HAUTAAN.
        Minä olen ainut meidän suvusta johon tuo kohdistunut. Toinen on poika joka näytti minulle KIILTOMATOJA.
        Hänen mummo on ihan varmasti jo kuollut ja ei siellä ollut muita, kun meidän molempien mummot ja he ovat kuolleet. Sitte oli mummoni uusi mies joka asuu Ruotsissa sekä minä ja kyseinen KIILTOMATO poika.
        Oli hänen eno joka oli ARMEIJALLA töissä ja hän oli se iso SOTA-HERRA.
        Hän varmaan kuollut myös.
        En minä kyllä siitä valita jos saan tuon pojan kanssa korvauksia, koska kyllä meille.
        Me ollaan lapsia ja mehän oltais jo miljonäärejä jos hänen enonsa olisi hoitanut asian meidän etujen mukaan tuolloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvä kun aloin muistelemaan, koska Romanttisen lapsuuteni ihastuksen Kiiltomatojen näyttääjä pojan joka on jo nykyisin mies serkku näky asuvan edelleen Ruotsissa joten me saadaan hänen kanssa vähän enemmän.
        Tosin pitäis tuo Prinssi tietenkin löytää, koska meidän pitää mennä jakaa kunnia ja VALTIO KUULEMMA KORVAA, koska kyseessä on VALTION virhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvä kun aloin muistelemaan, koska Romanttisen lapsuuteni ihastuksen Kiiltomatojen näyttääjä pojan joka on jo nykyisin mies serkku näky asuvan edelleen Ruotsissa joten me saadaan hänen kanssa vähän enemmän.
        Tosin pitäis tuo Prinssi tietenkin löytää, koska meidän pitää mennä jakaa kunnia ja VALTIO KUULEMMA KORVAA, koska kyseessä on VALTION virhe.

En minä siitä miehestä niin välitä, koska minä olen tällä kertaa vuorostani vain RAHAA VAILLA niin, kuin minun lasteni isät olivat aikoinaan minulta vailla...
        Rahat ovatkin olleet jonkun SUPER-MUNAN sisällä piilossa joka tykkää esitellä KIILTOMATOJA ja kertoa miten KÄRPÄSET PÖRISEE SUUSSA, kun mummonsa nukkuu.
        En minä ainakaan tuollaisen kanssa alkas nukkumaan joka saattaa aamulla sanoa, että: Nukuit samalla tavalla, kuin mummo silloin kesällä.
        Olis varmaan halunnut nukkua minun vieressä niin keksi tuon kärpäs jutun.
        Meidän mummot oli sitä mieltä, että pitää mennä illalla 7:ltä nukkumaan ja herätä aamulla aikaisin niin ehtii leikkiä.
        Hänen mummo oli muistaakseni jehovalaisia, mutta ei hän minusta ollut sen kummempi mitä minun mummokaan.
        Hän kävi Ruotsissa minun mummolassa kylässä. Hän opetti minun serkkua virkkaamaan EI MINUA, koska minä olin jo tehnyt LEIKKUULAUTOJA joihin minä poltin kolvilla kuvia ja tein hama-helmistä PÖLLÖ pannunalusia ja toiset oli sinivalkoisia, mutta tein niin paljon että EN EDES MUISTA kelle kaikille niitä annoin, koska he sanoivat: Olet kyllä tehnyt hienon leikkuulaudan/pannunalustan.
        Minä sanoin, että: Voit saada sen niin MINÄ TEEN SEURAAVALLA kerralla uuden.
        Mun mummo ei saanut tehtyä,kun sen yhen lakin jonka hän teki minulle.
        Hän aloitti puukäsitöiden tekemisen,kun minä olin tehnyt koulussa ensin.

• Anonyymi

Voisit koota kaikki nämä kirjoituksesi yksiin kansiin ja julkaista sukusi IVALOJOKI sarjan niin kuin Päätalo.

• Anonyymi

En kyllä viitti alkaa tuohon.
        Haastavat kuitenkin KUNNIANLOUKKAS KÄRÄJILLE JA TEOSTO KORVAUKSIA JOS MAKSAMAAN niin et selviä ikinä.
        Minähän yritin suojata TEOSTO LAILLA FACEBOOK PROFIILIA, mutta EIVÄT HYVÄKSYNEET.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä viitti alkaa tuohon.
        Haastavat kuitenkin KUNNIANLOUKKAS KÄRÄJILLE JA TEOSTO KORVAUKSIA JOS MAKSAMAAN niin et selviä ikinä.
        Minähän yritin suojata TEOSTO LAILLA FACEBOOK PROFIILIA, mutta EIVÄT HYVÄKSYNEET.

Tässä kunnassa ei saa enään edes SAHATA vaan sillä saa vaan soittaa niin, kun Siirtolan Raineri.
        Minä olen ollut VAPO:N SAHALLA TÖISSÄ JA sekin on KUNNIANLOUKKAS ja yhdenvertaisuuslain kautta kiellot kohdistuu kaikkiin minun entisiin työkavereihin.
        Eihän tänne saa edes LENTOKONEET laskeutua, koska minä olen ollut niitäkin siivoamassa ja lentokentän työntekijät ovat myös minun entisiä työkavereita.
        Olen ollut TULLILLAKIN siivoamassa, kun he olivat vielä kylällä TULLIN-TALON alakerrassa ja HEKIN OVAT MINUN ENTISIÄ TYÖKAVEREITA.
        Oon ollut myös Palolaitoksella ja ehdin vielä POLIISILLAKIN käymään siivoamassa ennen, kuin tilat luovutettiin ja RAJAMIEHET olivat myös vanhoissa POLIISIEN TILOISSA.
        Näppäränä TYÖTTÖMÄNÄ JOUTESSANI KÄVIN ÄKKIÄ HUISKASEMASSA.
        Minulla varmaan KAIKISTA ENTINEN TYÖKAVEREITA TÄSSÄ KUNNASSA NAISENA.
        Ei miehet välitä jos räkytän, koska he ovat minun entisiä työkavereita.

• Anonyymi

Minulla on tänä vuonna JUHLAVUOSI.
        15vuotta olen elänyt ILMAN HOLHOAVAA PUOLISOA.
        Muutin vanhempien luo EI KENENKÄÄN TARVI ALKAA HOLHOAMAAN MINUA NIIN, KUIN OLISIN JOKU ALA-IKÄINEN.
        Kyllä minä sanon vanhemmillekin, että; OLEN JO 54 VUOTTA JOTEN KYLLÄ MINUT VOI JÄTTÄÄ YKSIN, KOSKA EI OLE EDES KOIRAA. HAEN POSTIT VIIMEISTÄÄN VÄHÄN ENNEN, KUIN TULETTE JA SOITTAKAA NIIN MINÄ LAITAN KAHVIT KIEHUMAAN.
        Kahvin keitto on ENSIMMÄINEN SEKÄ TÄRKEIN TEHTÄVÄ JONKA MINÄ OPIN JA OPETIN MYÖS OMILLE LAPSILLE.
        JOS EI MUUTA OSAA TEHDÄ NIIN AINAKIN OSAA KEITTÄÄ KAHVIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tänä vuonna JUHLAVUOSI.
        15vuotta olen elänyt ILMAN HOLHOAVAA PUOLISOA.
        Muutin vanhempien luo EI KENENKÄÄN TARVI ALKAA HOLHOAMAAN MINUA NIIN, KUIN OLISIN JOKU ALA-IKÄINEN.
        Kyllä minä sanon vanhemmillekin, että; OLEN JO 54 VUOTTA JOTEN KYLLÄ MINUT VOI JÄTTÄÄ YKSIN, KOSKA EI OLE EDES KOIRAA. HAEN POSTIT VIIMEISTÄÄN VÄHÄN ENNEN, KUIN TULETTE JA SOITTAKAA NIIN MINÄ LAITAN KAHVIT KIEHUMAAN.
        Kahvin keitto on ENSIMMÄINEN SEKÄ TÄRKEIN TEHTÄVÄ JONKA MINÄ OPIN JA OPETIN MYÖS OMILLE LAPSILLE.
        JOS EI MUUTA OSAA TEHDÄ NIIN AINAKIN OSAA KEITTÄÄ KAHVIA.

Inarin kunnan 150vuotis juhlissa EI SAA EDES MAINITA MINUA EIKÄ MITÄÄN MIKÄ LIITTYY MINUUN.
        KUNNIA VUOSI JA ANNETAAN KUNNIALLISTEN LOISTAA!

Minä sain LOISTAA SUOMI 100 VUOTTA KUNNIA VUONNA HELSINGISSÄ OLYMPIA STADIONILLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inarin kunnan 150vuotis juhlissa EI SAA EDES MAINITA MINUA EIKÄ MITÄÄN MIKÄ LIITTYY MINUUN.
        KUNNIA VUOSI JA ANNETAAN KUNNIALLISTEN LOISTAA!

Minä sain LOISTAA SUOMI 100 VUOTTA KUNNIA VUONNA HELSINGISSÄ OLYMPIA STADIONILLA.

Olin tuolloin FACEBOOKISSA ja monet sanovat, että MEKIN OPITAAN PANOSTAMAAN, KUN SINÄ KÄYT PANOSTAJA KOULUTUSTA.
        EN KYLLÄ HALUA PALATA FACEBOOKIIN JA OPPIMAAN KUNNIALLISILTA MITÄÄN, KOSKA EDELLISET EI TEHNEET MUUTA, KUIN JOIVAT KALJAA, AJOVAT REKKAA JA KERRAN OLI KAUHEA HUOLI, KOSKA HEIDÄN KOIRA OLI KARANNUT.
        Minä kävin kommentoimasta eli kehumassa KUNNIALLISIA.
        Sain mesengeriin viestin jossa luki " VITUN PASKA!" Ja niinhän tässä kävi, että VITUN PASKAKSI JÄIN, koska eräs KUNNIALLINEN oli sanonut, että MINÄ OLEN MUKA TEHNYT HÄNESTÄ PASKAN!
        JOS OLIN NIIN NYT OLEN SENTÄÄN TEHNYT HÄNESTÄ KUNNIALLISEN IHMISEN.

• Anonyymi

Kyllä minä kaikesta huolimatta onnistuin jotain saamaan aikaan Inarin kunnan 150vuotis juhlavuoden kunniaksi.
      6 KUNNIALLISTA vaikka MINÄ OLIN LASKENUT, että SAAN YLI 7000 KUNNIALLISTA YHDELLÄ KERRALLA!

• Anonyymi

Minusta KUNNIALLISET OVAT syntyjään Inarin, Utsjoen, Sodankylän, Kittilän, Simon kunnista ja yksi oli oikein KEURUUN KAUPUNGISTA.
        Kunnanjohtaja voi alkaa tekemään YHTEISTYÖTÄ noiden kuntien sekä Keuruun kaupungin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta KUNNIALLISET OVAT syntyjään Inarin, Utsjoen, Sodankylän, Kittilän, Simon kunnista ja yksi oli oikein KEURUUN KAUPUNGISTA.
        Kunnanjohtaja voi alkaa tekemään YHTEISTYÖTÄ noiden kuntien sekä Keuruun kaupungin kanssa.

Minä voisin vuorostani tehdä kunnianloukkas rikosilmoituksen ja näyttää miten kannattaa tehdä niin on jotain hyötyä.
        Tietenkin laitan poliisin kautta niin he näkevät, että kyllä minä osaan.
        Vedän ESPOON KAUTTA RUOTSIIN SEKÄ LAHTEEN.
        Tästä kunniasta sentään hyötyy myös VALTION VIRKAMIEHET JOTKA OVAT NUOREMPIA PANOSTAJIA.
        ESPOOSTA PÄÄSEE SENTÄÄN RISTEILEMÄÄN JA SAAVAT TAXFREE OSTOKSIA TEHDÄ.
        ME VOITAIS SAADA TAXFREE OSTOKSET MAALLE, KOSKA MINÄ VOIN TODISTAA MYÖS ETTÄ ME SUOMALAISET OLLAAN SYRJITTYJÄ JOTKA ASUTAAN TÄÄLLÄ ELI EI OLLA YHDENVERTAISIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin vuorostani tehdä kunnianloukkas rikosilmoituksen ja näyttää miten kannattaa tehdä niin on jotain hyötyä.
        Tietenkin laitan poliisin kautta niin he näkevät, että kyllä minä osaan.
        Vedän ESPOON KAUTTA RUOTSIIN SEKÄ LAHTEEN.
        Tästä kunniasta sentään hyötyy myös VALTION VIRKAMIEHET JOTKA OVAT NUOREMPIA PANOSTAJIA.
        ESPOOSTA PÄÄSEE SENTÄÄN RISTEILEMÄÄN JA SAAVAT TAXFREE OSTOKSIA TEHDÄ.
        ME VOITAIS SAADA TAXFREE OSTOKSET MAALLE, KOSKA MINÄ VOIN TODISTAA MYÖS ETTÄ ME SUOMALAISET OLLAAN SYRJITTYJÄ JOTKA ASUTAAN TÄÄLLÄ ELI EI OLLA YHDENVERTAISIA.

Vois kyllä haastaa Espoon kaupunginjohtajan, koska hän edustaa kaupunkilaisia ja minä voisin mennä paikalle sekä ilmoittaa, että: Tämmöiset espoolaiset EI OLE EDES ESPOON KAUPUNGILLE EDUKSI VAAN HE KÄYVÄT KAIKKIEN KUNNIOILLA.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2519
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1649
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      133
      1613
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1344
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1170
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      261
      1123
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      966
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      22
      904
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      889
    Aihe