Mikähän biisi ja esittäjä voisi olla kyseessä. Olen joskus radiosta kuullut englanninkielisen biisin, jossa lauletaan Ilmestyskirjan hevosista (tai ratsastajista). Eli white, red, black ja pale horse, jos oikein muistan. :)
Tyyli on sellaista vanhahtavaa, hippimäistä "pehmeää" tai ehkä psykedeelistä rokkia tms., mieslaulaja laulaa aika monotonisella nuotilla. Muistaakseni jokainen säkeistö kertoi aina yhdestä näistä hevosista.
Ja kyseessä ei ole Aphrodite's Child - the four horsemen, mutta varmaan vähän samantapainen biisi.
Vanha biisi ilmestyskirjan hevosista / four horses
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Joo unohtakaa tämä. Minulla oli mennyt hatarassa muistissani kaksi eri biisiä aivan sekaisin keskenään 😂 🤣
Tuntien googlauksen jälkeen löysin vihdoin etsimäni, joka oli siis America - Horse with no name (joka ei siis tosiaankaan kerro Ilmestyskirjan ratsastajista 😅). Ja tää oli sekoittunut päässäni tuohon Afrodite's childin biisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239