Me oltiin naimisissa ja lapsi oli vasta syntynyt.
Exä sano minulle, että: Sinä et mene sinne Facebookiin, koska se on aikuisten hiekkalaatikko.
Enhän minä tietenkään uskonut joten hän kostoksi vaihtoi minut toiseen ja pyhkäsivät itse uuden vaimonsa kanssa Facebookin.
Sen ensimmäisen facebook käräjän minä voitin, koska he hakivat LÄHESTYMISKIELTOA vaikka minä olin saanut jo AVIOERO TUOMION siitä, kun MINÄ NISKUROIVA JA KURITON VAIMO MENIN FACEBOOKIIN. MIES OLI KYLLÄ PISTÄNYT MINUT KOTI-ARESTIIN HETI, KUN MENTIIN NAIMISIIN.
OLISIHAN VOINUT SANOA, ETTÄ: AKKA PYSYY KOTONA JA MINÄ OTAN TÄMÄN MODEEMIN PÄIVÄKSI TÖIHIN MUKAAN.
Onneksi tuo on mennyttä ja minulla on sentään TODISTEITA siitä että MINÄ SAIN JO TUOMION SIITÄ, ETTÄ MINÄ OLIN USKOTON JA PETIN LASTENI KANSSA AVIOMIESTÄNI.
ERONNEENA VAIMONA KYLLÄ SAIN JO OLLA FACEBOOKISSA, KOSKA MIES ILMOITTI ETTÄ MINÄ OLEN LOPETTANUT.
HÄNEN UUSI VAIMONSA EI OLE VAIKKA HÄNEN KYLLÄ PITÄISI TIETÄÄ, ETTÄ EXÄ ON PERIAATTEEN MIES JA JOS HÄN PÄÄTTÄÄ JOTAIN NIIN ASIA ON SILLOIN NIIN.
TUO ON SE PIIRRE HÄNESSÄ MIKSI MINÄ EN KANSSA IKINÄ PALAA TAKAISIN YHTEEN!
MINÄ OSTIN UUSIA KENKIÄ ROUVANA JA HÄN OLI VASTA OSTANUT MINULLE UUDET KUMISAAPPAAT JOTKA OLI JÄÄNEET KOTIA. ME MENTIIN HÄNEN MÖKILLE JA MINÄ KÄVELIN NUORIMMAN KANSSA JA MIEHET MENI MÖNKIJÄLLÄ EDELLÄ. EXÄ LÖI AUTON OVET LUKKOON JA AVAIMET TASKUUN SEKÄ NAPPAS MINUN POJAN MÖNKIJÄN KYYTIIN JA LÄHTI AJELEMAAN.
MINÄ JÄIN AUTON VIEREEN SEISOMAAN VUODEN IKÄISEN TYTÖN KANSSA JA MINÄ YRITIN SOITTAA, ETTÄ VOITKO TULLA TAKAISIN KOSKA MINÄ EN MUISTANU VAIHTA KENKIÄ.
EI HÄN KUULLUT JA EI SIELLÄ MÖKILLÄ KUULUNUT PUHELIN. Minä jouduin kävelemään ne uudet korkkarit jalassa sitä rapasta polkua joka sinne meni. Välillä kannoin tyttöä, koska tihkutti vettä.
Mies varmaan päätti opettaa, että JOS MINÄ OSTAN KUMISAAPPAAT NIIN NE PITÄÄ OLLA JALASSA JO KOTOA LÄHTIESSÄ.
ME KÄYTIIN TUON JÄLKEEN VASTA MEIDÄN MÖKILLÄ JOSSA KYLLÄ VOI KÄVELLÄ KORKKARIT JALASSA JA KÄYTTÄÄ MITÄ VAATTEITA ITSE HALUAA.
EXÄN MÖKILLÄ PITI OLLA METTÄ KAMPPEET PÄÄLLÄ JA SILLÄ OLI HAULIKKO SITÄ VARTEN SIELLÄ, ETTÄ JOS MURTAUTUI SINNE NIIN PITI AMPUA SILLÄ HAULIKOLLA ITSENSÄ.
Olin unohtanut sen, että minä uskonut exää.
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisin yksin ollut käymässä exän mökillä niin minä olisin ottanut sen haulikon avioeron osituksena, koska minulla oli ja on edelleen OIKEUS puoleen hänen omaisuudestaan.
Ei meillä ollut AVIOEHTOA ja ositus joka tehtiin RAUKESI, koska hänen nykyinen vaimonsa tukki sen vanhan corollansa meidän vakuutuksiin.
Jos ei olisi tukkinut niin ei vakuutus yhtiö olis sanonut vakuutuksia irti, koska minun auton vakuutukset oli siirretty uuteen autoon.
Vakuutukset sanottiin irti koska auto meni melkein heti uudelleen korjaamolle ja eräs oli laittanut oman autonsa meidän vakuutuksiin vaikka minä olin edelleen virallisesti miehen VAIMO.
Mies on kartuttanut minun ja hänen yhteistä omaisuutta, koska hänen vaimonsa EI OLE HUOLEHTINUT siitä AVIOERO OSITUSTA VIELÄKÄÄN VAIKKA MINÄ OLEN ANTANUT HÄNELLE KUNNIAA!- Anonyymi
Minun pitää kaivaa se paperi jossa KUNNIALLISET OVAT ITSE TODISTANEET, että minä olen kirjoittanut totuuksia ja he ovat jääneet minulle velkaa!
En minä kyllä heidän taloja, mökkejä tai auton romuja huoli.
Minä haluan oman TALON JA AUTON sekä RAHAA.
He voivat ottaa minun velat sekä RIKOSREKISTERIN myös niin minä voin hyvittää heille osan veloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696