Jos haluaa lukea typeriä juttuja tenniksestä niin suosittelen Keskuskenttää. Uskomattoman typerää juttua.
Keskuskentän toopet
4
210
Vastaukset
- Anonyymi
Nää reppanat jaksaa vouhottaa miten Harri on niin kova nelurissa. Mpeg ja Härski oikein hölmöläisten johtajina.
- Anonyymi
Jiitu ja Härski taas kuola valuen mouhoaa jostain doping-jutuista. Miten kauan menee niin Nikonen tulee paikalle jakamaan viisauksiaan. Uskomattoman huono palsta tuo Keskuskenttä.
- Anonyymi
Keskuskentällähän varsinkin junnupalsta on aivan pilalla. Junioreiden vanhemmat/junnut itse osallistuvat keskusteluun, ja taso sen mukaista.
- Anonyymi
Junnupalsta on pilalla mutta suurin syy on ne pari nimimerkkiä jotka ovat liian tarkkaan seuraamassa liian nuoria pelaajia. Bumerangi ja Footfault.
Ja nyt Emilin matsivoitto jostain hupiukosta on jo ihana asia. Hölmö paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514