Hei,
Minulla on tehin työttömiin nähden hyvät oltavat eli Petteri Orpo ei leikkaa minulta mitään vaan päin vastoin joka vuosi tulee kortus eläketuloihin. Ja saan nostaa 980.30 € / kk liksaa kun taas teillä vaan tukia leikataan ja on työnhakuvelvoite, jne. kakkaa niskassa ja vielä se sovitettupäiväraha eikä enää sitä 300 € / kk suojaosuutta.
Kodaan tällaset laskurit ja perustelut alle tunnissa ottamalla vain screenshotteja ja uppaan ChatGPT:lle josta se tekee koodit ja jos tekee väärin niin pyydän korjaamaan.
https://koodarit.i4ware.fi/
AI:n avulla osaan myös kirjoitaa virheettömästi.
Minulla on tehin työttömiin nähden hyvät oltavat
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin minulla on koulujen kanssa erikoissopparit. Eli opettajat lähettää mulla joka vuosi useita opiskelijoita työssäoppimaan ilmaisesksi. Eli toinen syy miksi teitä ei tarvita.
- Anonyymi
Tyypillinen Kokoomuslainen yrittäjä, joka käyttää hyväkseen työttömiä ja hakee kaikki mahdolliset yritystuet, nämä kustantavat veronmaksajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen Kokoomuslainen yrittäjä, joka käyttää hyväkseen työttömiä ja hakee kaikki mahdolliset yritystuet, nämä kustantavat veronmaksajat.
Niin no ei kaikki halua minua ottaa kun 980.30 / kk + ALV 25.5 % on niiden mielestä moraalitonta ja haluasi maksaa vähintään 50 € + ALVt tunnilta jolloin minulta katkeaa tuet.
Sitäpaisti minun pitäs vetää 15-vuotta 95 € / tunti + ALV jos oikeestki meinaan ostaan Lamborgiini Uruksen ja siihen päälle asunnon Tampereelta. Tuskin OP ees harkitsee ARAVA-lainan antamista vaikka saa mun kämpän vakuudeksi tuolla 980 € / kk + eläkeet ja palkan takia leikatun asumistuen kanssa.
Niin työssäoppijoden työtä en myy eteen päin vaan ne tekee Open Source -projekteja MIT-lisensillä, eli saavat oikeuden myydä minun teettämän työn kelle huvittaa vaikka 20000 € / kk hinnalla ja muuttaa vielä lähdekoodin suljetuksi. Olen katsellut harjoittelijoden Linkedin-profiileja niin ne usein menee CGI, Accenture, TietoEvery-tason firmoihin kun valmistuvat.
- Anonyymi
A1 ohjelmoi varmaan sun rullatuoliaskin
- Anonyymi
No minä nostan 1883 euroa kuukaudessa sairauspäivärahaa. Kuluja ei juuri ole koska asunto oma ja velaton. En aio viedä kenenkään työpaikkaa.
- Anonyymi
Jos minulla olisi asunto niin eläkkeensaajan asumistuki leikaittaisiin 0 € ja kyllä 980.30 € / kk bruttopalkka vaikuttaa asumistukeen patsi ei silloin jos palkka menee vaikka 100 € yli tulorajasta koska silloin taas kansaneläke ja takuueläke loppuu kokonaan. En ole ollut eläessäni palkkatöissä vakituisella sopimuksella kuin 3 vuotaa ja 6 kuukautta ja siitä kertyi alle 50 € / kk työeläkettä joka tarkoittaa sitä että sitä kun oli joku 18 € / kk ehtinyt kertyyn niin sain loppuelämän eläkeen kertamaksulla kun eläke muuttui pysyväksi.
Eli minun ei kannata omistaa mitään, koska kaikilla aloilla eikä pelkästään IT-allalla työpaikat eikä freelancer-pestit omalla y-tunnuksella ole pysyviä kuten oli silloin kuin isovanhempani vielä elivät ja olivat työelämässä.
Korkeintaan minun kanattaa ostaa joku halpa 200-400 € käytetty 90-luvun Modeo tai Golf niin pystyn maksaan asunnon vuokran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786