Minulla on tehin työttömiin nähden hyvät oltavat

Anonyymi-ap

Hei,

Minulla on tehin työttömiin nähden hyvät oltavat eli Petteri Orpo ei leikkaa minulta mitään vaan päin vastoin joka vuosi tulee kortus eläketuloihin. Ja saan nostaa 980.30 € / kk liksaa kun taas teillä vaan tukia leikataan ja on työnhakuvelvoite, jne. kakkaa niskassa ja vielä se sovitettupäiväraha eikä enää sitä 300 € / kk suojaosuutta.

Kodaan tällaset laskurit ja perustelut alle tunnissa ottamalla vain screenshotteja ja uppaan ChatGPT:lle josta se tekee koodit ja jos tekee väärin niin pyydän korjaamaan.

https://koodarit.i4ware.fi/

AI:n avulla osaan myös kirjoitaa virheettömästi.

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin minulla on koulujen kanssa erikoissopparit. Eli opettajat lähettää mulla joka vuosi useita opiskelijoita työssäoppimaan ilmaisesksi. Eli toinen syy miksi teitä ei tarvita.

• Anonyymi

Tyypillinen Kokoomuslainen yrittäjä, joka käyttää hyväkseen työttömiä ja hakee kaikki mahdolliset yritystuet, nämä kustantavat veronmaksajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen Kokoomuslainen yrittäjä, joka käyttää hyväkseen työttömiä ja hakee kaikki mahdolliset yritystuet, nämä kustantavat veronmaksajat.

Niin no ei kaikki halua minua ottaa kun 980.30 / kk + ALV 25.5 % on niiden mielestä moraalitonta ja haluasi maksaa vähintään 50 € + ALVt tunnilta jolloin minulta katkeaa tuet.

Sitäpaisti minun pitäs vetää 15-vuotta 95 € / tunti + ALV jos oikeestki meinaan ostaan Lamborgiini Uruksen ja siihen päälle asunnon Tampereelta. Tuskin OP ees harkitsee ARAVA-lainan antamista vaikka saa mun kämpän vakuudeksi tuolla 980 € / kk + eläkeet ja palkan takia leikatun asumistuen kanssa.

Niin työssäoppijoden työtä en myy eteen päin vaan ne tekee Open Source -projekteja MIT-lisensillä, eli saavat oikeuden myydä minun teettämän työn kelle huvittaa vaikka 20000 € / kk hinnalla ja muuttaa vielä lähdekoodin suljetuksi. Olen katsellut harjoittelijoden Linkedin-profiileja niin ne usein menee CGI, Accenture, TietoEvery-tason firmoihin kun valmistuvat.

• Anonyymi

A1 ohjelmoi varmaan sun rullatuoliaskin

• Anonyymi

No minä nostan 1883 euroa kuukaudessa sairauspäivärahaa. Kuluja ei juuri ole koska asunto oma ja velaton. En aio viedä kenenkään työpaikkaa.

• Anonyymi

Jos minulla olisi asunto niin eläkkeensaajan asumistuki leikaittaisiin 0 € ja kyllä 980.30 € / kk bruttopalkka vaikuttaa asumistukeen patsi ei silloin jos palkka menee vaikka 100 € yli tulorajasta koska silloin taas kansaneläke ja takuueläke loppuu kokonaan. En ole ollut eläessäni palkkatöissä vakituisella sopimuksella kuin 3 vuotaa ja 6 kuukautta ja siitä kertyi alle 50 € / kk työeläkettä joka tarkoittaa sitä että sitä kun oli joku 18 € / kk ehtinyt kertyyn niin sain loppuelämän eläkeen kertamaksulla kun eläke muuttui pysyväksi.

Eli minun ei kannata omistaa mitään, koska kaikilla aloilla eikä pelkästään IT-allalla työpaikat eikä freelancer-pestit omalla y-tunnuksella ole pysyviä kuten oli silloin kuin isovanhempani vielä elivät ja olivat työelämässä.

Korkeintaan minun kanattaa ostaa joku halpa 200-400 € käytetty 90-luvun Modeo tai Golf niin pystyn maksaan asunnon vuokran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      134
      5632
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4133
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1745
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1008
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      923
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      923
    7. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      80
      808
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      110
      792
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      786
    Aihe