Valvomo 3-vuorotyö palkka?

Anonyymi-ap

Hei.

Kuinka paljon valvomossa työskentelevän palkka on kun kyseessä on 3-vuorotyö?

Oli avoinna oleva työpaikka, kokemusta ei ole tuollaisesta työstä aikaisemmin, oli vain että palkkatoive työhakemuksessa.

Realistisesti arvioiden siis.

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4563€

• Anonyymi

Tuohon on oikeasti vaikea vastata. Palkkaus riippuu monesta muusta asiasta kuin työaikamuodosta, tärkeimpänä käytettävä TES. Lisäksi monimutkaisuutta lisäävät erilaiset paikalliset lisät ja bonukset, joita voi olla tai olla olematta.
      Todennäköisesti palkkaus on jo päätetty etukäteen TES:n mukaan, ja toiveella vain tarkistetaan onko hakija edes jollakin tasolla "realistisella" toiveella liikenteessä.

Netissä on näitä palveluja joihin voi ilmoittaa oman palkkansa ja siellä vertailla niitä keskenään. Tosin pitää muistaa olla skeptinen ilmoitettuihin lukuihin, mutta jos ilmoitettuja palkkoja on useampi voi niistä vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä. Lisäksi oman mausteensa vertailuun tuo sellainen seikka, että onko ilmoitettu summa ansiot vai peruskuukausipalkka. Näillä voi olla isot erot.

Tämä tuli ensimmäisenä eteen hakiessa palkkavertailu sivuja. Kokeile sieltä hakea työnantajan nimellä.
      https://palkkavertailu.com/

• Anonyymi

Ongelma tosiaankin on kun ilmoituksessa ei mainita minkä mukaan palkka maksetaan, siis TES ja noissa palkkavertailuissa ei ole Valvomo työntekijän palkkoja kuin muutama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma tosiaankin on kun ilmoituksessa ei mainita minkä mukaan palkka maksetaan, siis TES ja noissa palkkavertailuissa ei ole Valvomo työntekijän palkkoja kuin muutama.

Ongelmana voi olla myös tuo käytetty ammattinimike. "Valvomotyöntekijä" työnimikkeenä ei sikäli tarkoita mitään, sen alle voi laittaa käytännössä lähes minkä tahansa työn. Näille ei ole mitään yksiselitteistä määrittelyä miten tiettyä nimikettä käytetään. Se on käytännössä firman oman päätöksen varassa, ja siksi saman ammattinimikkeen alla voi olla hyvinkin erilaisia töitä.

Kokeile hakea esim. prosessityöntekijä/hoitaja/valvoja ja firman nimellä noista palveluista. Yksi keino selvittää millaisia palkkoja firma yleensä maksaa on soittaa ammattiliittoon ja kysyä sieltä, ja samalla voi kysyä onko firman kanssa ollut yleensä ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe