PULLA-SORSA kyllä vaatii minulta sellaista taitoa jota pitäis olla.

Anonyymi-ap

Meidän avioliitto perustuu diplomaattisia syihin, koska minun exä on vaimonsa kanssa häpäissyt minut sekä meidän yhteisen lapsen ja lapsen äitinä minun kunnialla on enemmän merkitystä heidän sukuun mitä exällä ja hänen vaimollaan.
Koska exä on yksin hakenut lopullisen eron.
Lapsen sukunimeä ei saa vaihtaa, koska hän tulee ilmeisesti meidän kanssa asumaan ja hän saa myös diplomaatti suojan.
Kyllä tässä joutuu taas opettelemaan uusia asioita.
Me saadaan kunniaa, koska en ole ainut jonka exät on täysiä törkyjä.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä oikeasti hyödyttää minua vaatia kunnioittamaan toisia joka olen kotona.
      Ivalon PÄIHDEONGELMISTA EI KESTÄ EDES MAINITA!
      TÄÄLLÄ ERÄÄT OSTAA PIMEÄSTÄ VIINAA NIIN KUKAAN EI SAA TIETÄÄ, ETTÄ HE PÄISSÄÄN PYÖRII KOTONA.

Pitää kyllä OTTAA PITKÄ VESI RYYPPY, koska nyt ISKI SEMMONEN VIRKA YSKÄ, ETTÄ EI KOHTA TIEDÄ MITEN PÄIN TÄSSÄ KUNNASSA OIKEIN PITÄISI PYÖRIÄ.

ONKOHAN MULLA VIELÄ NIITÄ VANHOJA PIERU VERKKAREITA VIELÄ JOSSAIN KAAPIN KÄTKÖISSÄ?
      JOS EI MINULLA OLE NIIN VELIPOIKA VARMAAN LAINAA MINULLE OMIAAN...

• Anonyymi

Ehkä me voidaan mennä ihan vaan mökille viettämään honey moonia ja tehdään reippaasti JUOPOILLE niitä SAUNAPUITA.
        Ei me edes lämmitetä vaan ollaan hienosti omissa EUFOORISSA ENTSYYMEISSÄ...
        Jos hyvä tuuri käy niin isä sanoo, että: Voitte jäädä sinne asumaan ja siinä pihalla pyörii ruokaa joten syökää pois niin eivät mene pilalle.
        Ei tarvi edes pyykkiä pestä ja siellä on sentään JUOKSEVA VESI, kun vaan hakee joesta tai kaivosta. Tekemistä, kun toinen ottaa aikaa, että kauanko kestää veden juoksu.
        Voidaan TREENATA ja tehdä vaikka KAAMASEN MAAILMAN ENNÄTYS VEDEN JUOKSUTUKSESSA.
        Jos hyvin käy niin me mahdutaan noihin minun FARKKUIHIN niin ei tarvi monia housujakaan ostaa. Diplomaatti avioliitto kyllä kuulostaa niin minun jutulta.
        Meistä tulee kunnon JÖYSSEJÄ ja OIKEIN KAAMASEN TSAAREJA, koska KEISARI TAITAA KEIKAHTAA...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä me voidaan mennä ihan vaan mökille viettämään honey moonia ja tehdään reippaasti JUOPOILLE niitä SAUNAPUITA.
        Ei me edes lämmitetä vaan ollaan hienosti omissa EUFOORISSA ENTSYYMEISSÄ...
        Jos hyvä tuuri käy niin isä sanoo, että: Voitte jäädä sinne asumaan ja siinä pihalla pyörii ruokaa joten syökää pois niin eivät mene pilalle.
        Ei tarvi edes pyykkiä pestä ja siellä on sentään JUOKSEVA VESI, kun vaan hakee joesta tai kaivosta. Tekemistä, kun toinen ottaa aikaa, että kauanko kestää veden juoksu.
        Voidaan TREENATA ja tehdä vaikka KAAMASEN MAAILMAN ENNÄTYS VEDEN JUOKSUTUKSESSA.
        Jos hyvin käy niin me mahdutaan noihin minun FARKKUIHIN niin ei tarvi monia housujakaan ostaa. Diplomaatti avioliitto kyllä kuulostaa niin minun jutulta.
        Meistä tulee kunnon JÖYSSEJÄ ja OIKEIN KAAMASEN TSAAREJA, koska KEISARI TAITAA KEIKAHTAA...

Ilohan oli kuulemma ILOINEN POLIISI joten onhan tämä ihan varmasti ILOINEN ASIA koko KAAMASEN KYLÄLLE.
        Ei ole onneksi enään pahemmin ryypiskely paikkoja joten kyllä hekin varmaan KALJA HANOISTA luopuu ja keskittyy hyvän kahvin keittoon.
        Onneksi minä tunnen pontikan keittäjän.
        Hän on sentään kutsui minut kylään ja sano, että; SAAT TULLA HUUTAMAAN MINULLE!
        Me voidaan mennä yhdessä ja me voidaan sopia, että aina kun minä olen vihainen ja haluan huutaa niin me voidaan mennä hänen luo niin voidaan olla sovussa rauhassa mökillä.
        Löytyy kokoajan hyviä asioita tästä DIPLOMAATTI AVIOLIITOSTA.
        Miksihän tämä ei käynyt AIEMMIN EDES MIELESSÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4309
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1599
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1556
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1414
    5. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      37
      1317
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      88
      1088
    7. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      132
      1072
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1062
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1041
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      63
      1000
    Aihe