Tämä asia meni niin helpoksi jo, että en jaksa edes välittää

Anonyymi-ap

Vaikka naimisiin joutuu Diplomaattista syitä ihan vieraan miehen kanssa.
Kyllä suku joutui aikoinaan myös menemään kenen kanssa sattuu naimisiin ja ei hekään saaneet eroa vaikka rakkaus tuli heidän elämäänsä paljon myöhemmin.
Äitini äiti oli yksi Petsamossa syntyneistä KIELLETYN RAKKAUDEN LAPSISTA, koska isänsä oli naimisissa kuolemaansa asti vaimonsa kanssa ja hän rakastui leskeen ja teki hänen kanssa vielä 2 AVIOTONTA lasta.
Eli PETSAMOSSA OLI MYÖS ROMANTTIKKAA VAIKKA VÄITTÄVÄT, ETTÄ EI OLLUT MUUTA, KUIN KÖYHYYTTÄ JA ANKEUTTA.
He olisivat joutuneet molemmat VANKILAAN tuohon aikaan tuosta teosta, koska lapset oli todiste ja heidät kastettiin isän nimelle.
En minä ollut viimeisessä avioliitossa hän joka petti vaan mies jäi kiinni pettämisestä naimisissa olevan naisen kanssa.
Mies oli itse kertonut minulle hänen sukunsa tarinan eli miten hänen sukunsa oli saanut alkunsa.
Hänen sukunsa tarinalla oli samanlainen alku, mutta äiti oli ollut piikana Pappilassa ja pappi oli kuulemma rakastunut piikaan ja piika oli tullut raskaaksi. Pappi oli tunnustanut ja ottanut lapsen nimilleen.
He olisivat joutuneet myös tuosta vankilaan siihen aikaan.
Minä olen sentään antanut HEILLE KUNNIAA JA OTTANUT OMALTA OSALTANI VASTUUN ÄITINI ÄIDIN VANHEMPIEN SYNNEISTÄ JOKA ON OLLUT MYÖS YKSI SYY MINUN SYNTYMÄÄN.
OLISIVAT AIKOINAAN HUOLEHTINEET NIIN MINÄ KUNNIOTAN EN OLISI IKINÄ EDES SYNTYNYT.
PULLA-SORSA ON TIETENKIN MYÖS ITSE PAPIN JA PIIAN SYNTIEN TULOKSIA, MUTTA EI HÄN OLE SENTÄÄN KÄRÄJILLE MINUA HAASTANUT. EI HÄNKÄÄN OLISI MYÖSKÄÄN SYNTYNYT JOS IHMISET OLISIVAT HUOLEHTINEET, ETTÄ SAMAAN SÄNKYYN EI OLE ASIAA ENNEN, KUN VIHILLÄ ON KÄYTY.
MINÄ EHDIN OLLA 2 VUOTTA NAIMISISSA ENNEN, KUN MINUSTA TULI ÄITI!
LAPSI KYLLÄ MINUSTA FAKTAA, ETTÄ EN OLE SYNNISSÄ SENTÄÄN RYPENYT NIIN, KUIN ERÄÄT!
EROSIN JA MINÄ OLIN SAANUT TUOLLOIN MYÖS MIEHEN KIINNI VIERAISSA KÄYNNISTÄ. TUO OLI SYY MIKSI MINÄ PYYSIN TUOMAAN SKUMPPAA JA OLIN LAITTANUT ITSENI KAUNIIKSI NIIN MINÄ VOIN ILMOITTAA, ETTÄ; MINÄ HAEN AVIOERON JA PYYSIN SKUMPAT NIIN MINÄ SAAN JUHLIA TÄTÄ EROA.
MINÄ HALUAISIN HÄNEN MUISTAVAN KENEN KANSSA HÄN OLI OLLUT NAIMISISSA JA KENEN KUNNIALLE HÄN KÄY LOPUN IKÄÄNSÄ!

13

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies soitti minulle ja minulle tuon jälkeen ja sanoi: Sinun pitää hakea tavarat pois niin toinen saa omat tavaransa purkaa.
      Menin eka kerralla niin, että tämä uusi ei ollut paikalla. Minä olin luvannut, että menen hänen ruokatunnin jälkeen hakemaan tavaroita.
      Minä sanoin kaverille, että: Voitas huomenna mennä aamusta hakemaan loput tavarat niin ei mene koko päivä pilalle.
      En minä ollut sanonut siellä on UUSI EMÄNTÄ ja minä kyllä haluan tuon ihmeen nähdä.
      Näin ja jätin kaikki hajuvedet sinne ja sanoin kaverille, että: Vessasta ei tarvi pakata mitään.
      Uusi emäntä teki ruokaa ja minä kävelin ohi ja sanoin, että: HYVÄ, ETTÄ MINUN OSTAMAT LIHAT SENTÄÄN TEILLE KELPAA!
      Olin aikonut jättää miehelle liinavaatteita, pyyhkeitä, verhoja ja pöytäliinoja.
      Hän sai sentään melkeen kaikki mitä oltiin YHDESSÄ OSTETTU. MINÄ PÄÄTIN, ETTÄ MINÄ VIEN KAIKKI JA JÄTÄN SÄNKYYN LAKANAT. UUSI EMÄNTÄ KYLLÄ SANOI, ETTÄ: ETKÖ VOIS JÄTTÄÄ EDES MAKUUHUONEEN VERHOJA?
      MINÄ SANOIN : NÄMÄ KAIKKI VERHOT ON MINUN OMPELEMPIA JOTEN NÄISTÄ EN KYLLÄ SUOSITU LUOPUMAAN.
      MINULLA JÄI VAIKKA MITÄ, MUTTA MINÄ ILMOTIN: TUO SE PAKASTE, KOSKA EN MINÄ VIITSI ENÄÄN SINNE TULLA.
      MINÄ KULJIN LENKILLÄ SEN JÄLKEEN JA PUDOTIN PAINOA.
      ULKONÄKÖ MUUTTUU JA MINÄ OLIN LENKILLÄ, KUN TÄMÄ UUSI EMÄNTÄ KÄVELI VASTAAN. MINÄ SANOIN HÄNELLE KOVALLA ÄÄNELLÄ, ETTÄ: SAATANAN HUORA SINUN EI TARVI KÄVELLÄ SIELLÄ MISSÄ MINÄ KÄVELEN!
      MINÄ KÄVELIN PYÖRÄTIELLÄ JA TUON MIEHEN ÄIDIN MIEHEN SUKULAISET ASUVAT SIINÄ JA MINUA KATSOTTIIN AIKA PITKÄÄN.
      EI KUKAAN SANONUT MITÄÄN KOSKA HE OLIVAT ALKANEET KYSELEMÄÄN, ETTÄ: KUKAHAN TUO NAINEN ON JOKA TUOLLAISIA MÄÄRÄYKSIÄ TÄÄLLÄ JAKELEE.
      MINÄHÄN OLIN OIKEASSA JA EN MINÄ SIITÄ OLE KOSKAAN KÄRÄJILLE JOUTUNUT.
      MINÄ OLEN TÄLLÄ PUOLELLA JOKEA ASUNUT TUOLLOIN JA MINÄ KÄVELIN MYÖS TÄLLÄ PUOLELLA JOKEA.
      MEILLÄ ON SENTÄÄN KUNNIAT OSATTU HOITAA ILMAN KÄRÄJIÄ KUNTOON!

• Anonyymi

Uusi emäntä oli VUOTSOSTA ja minä jouduin kerran hakemaan lapsen VUOTSOSTA, koska hänellä oli uusi HUORA SIELLÄ.
        SYYTÖN MINÄ SIIHEN OLEN JOS NÄIN ON KÄYNYT, KOSKA YHDENVERTAISUUSLAKI SAA TUON AIKAAN.
        ENSIMMÄISEN EXÄN UUSI EMÄNTÄ HYVÄKSY SEN, ETTÄ HÄN ON HUORA JA EI MINÄ HÄNTÄ TUON JÄLKEEN NÄHNYT.
        MINÄ VAIN ILMOITIN, ETTÄ HUORAT EI KÄVELE EIKÄ AJELE MINUN KANSSA SAMOILLA TEILLÄ.
        MINKÄS TEET JOS VUOTSOSTA TULI HUORIEN YKSI KOTIKYLÄ JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN EXIENI NAISET OVAT HUORIA!
        EN MINÄ OLE YHDENVERTAISUUSLAKIA OLLUT VAATIMASSA VAAN KYLLÄ HÄN ON IHAN ITSE HALUNNUT HUORAKSI ALKAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi emäntä oli VUOTSOSTA ja minä jouduin kerran hakemaan lapsen VUOTSOSTA, koska hänellä oli uusi HUORA SIELLÄ.
        SYYTÖN MINÄ SIIHEN OLEN JOS NÄIN ON KÄYNYT, KOSKA YHDENVERTAISUUSLAKI SAA TUON AIKAAN.
        ENSIMMÄISEN EXÄN UUSI EMÄNTÄ HYVÄKSY SEN, ETTÄ HÄN ON HUORA JA EI MINÄ HÄNTÄ TUON JÄLKEEN NÄHNYT.
        MINÄ VAIN ILMOITIN, ETTÄ HUORAT EI KÄVELE EIKÄ AJELE MINUN KANSSA SAMOILLA TEILLÄ.
        MINKÄS TEET JOS VUOTSOSTA TULI HUORIEN YKSI KOTIKYLÄ JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN EXIENI NAISET OVAT HUORIA!
        EN MINÄ OLE YHDENVERTAISUUSLAKIA OLLUT VAATIMASSA VAAN KYLLÄ HÄN ON IHAN ITSE HALUNNUT HUORAKSI ALKAA!

Minun exät ovat itse saaneet valita, että ovatko he minun kanssa vai ottavatko HUORAN TILALLE!
        Minä en kyllä HUORIEN MIESTÄ HUOLI VAAN MINÄ OLEN MIELUMMIN ILMAN MIESTÄ.
        PULLA-SORSA voi kyllä olla mies joka EI OLE VIELÄ HUORAN KANSSA OLLUT, MUTTA EN KYLLÄ ALA SÄÄLIMÄÄN HÄNENKÄÄN EXIÄÄN. OLISIVAT PITÄNEET HUOLEN HÄNESTÄ JA EN MINÄ SILLE MITÄÄN VOI JOS YHDENVERTAISUUSLAKI ON SELLAINEN, ETTÄ MINUN TOINEN EXÄ VAIMONSA KANSSA PAKOTTAA MEIDÄT YHTEEN.
        MINÄ EN SAA VAIHTAA SUKUNIMEÄ, KOSKA MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA EXÄÄ.
        MINÄ YRITIN SANOA HÄNELLE, ETTÄ: EI TARVI EROTA VAAN ASIAT KYLLÄ JÄRJESTYY!
        HYVÄ MIES HÄN OLI KUNNES MENI HUORAN KANSSA NAIMISIIN.
        MINÄ SAIN KUULLA, ETTÄ MINUN KANSSA EI SAA ALKAA JOS EI OLE VARA PITÄÄ.
        MIEHET PÄÄTYVÄT ITSE OVATKO HEIDÄN NAISET NAISIA VAI HUORIA.
        HE PÄÄTTÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ JOS KERRAN OLLAAN PANTU ETTÄ OLINKO MINÄ NAINEN JA KAIKKI TOISET NAISET OVAT HUORIA JOTKA HEIDÄN ELÄMÄSSÄ ON PYÖRINEET.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun exät ovat itse saaneet valita, että ovatko he minun kanssa vai ottavatko HUORAN TILALLE!
        Minä en kyllä HUORIEN MIESTÄ HUOLI VAAN MINÄ OLEN MIELUMMIN ILMAN MIESTÄ.
        PULLA-SORSA voi kyllä olla mies joka EI OLE VIELÄ HUORAN KANSSA OLLUT, MUTTA EN KYLLÄ ALA SÄÄLIMÄÄN HÄNENKÄÄN EXIÄÄN. OLISIVAT PITÄNEET HUOLEN HÄNESTÄ JA EN MINÄ SILLE MITÄÄN VOI JOS YHDENVERTAISUUSLAKI ON SELLAINEN, ETTÄ MINUN TOINEN EXÄ VAIMONSA KANSSA PAKOTTAA MEIDÄT YHTEEN.
        MINÄ EN SAA VAIHTAA SUKUNIMEÄ, KOSKA MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA EXÄÄ.
        MINÄ YRITIN SANOA HÄNELLE, ETTÄ: EI TARVI EROTA VAAN ASIAT KYLLÄ JÄRJESTYY!
        HYVÄ MIES HÄN OLI KUNNES MENI HUORAN KANSSA NAIMISIIN.
        MINÄ SAIN KUULLA, ETTÄ MINUN KANSSA EI SAA ALKAA JOS EI OLE VARA PITÄÄ.
        MIEHET PÄÄTYVÄT ITSE OVATKO HEIDÄN NAISET NAISIA VAI HUORIA.
        HE PÄÄTTÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ JOS KERRAN OLLAAN PANTU ETTÄ OLINKO MINÄ NAINEN JA KAIKKI TOISET NAISET OVAT HUORIA JOTKA HEIDÄN ELÄMÄSSÄ ON PYÖRINEET.

Minun ja miesten seksit EI KUULUU KELLEEN JA EI EDES VOI VAATIA MEITÄ KERTOMAAN, että KETKÄ NIITÄ HUORIEN TEKIJÖITÄ OIKEIN ON!
        MIEHILLÄ ON MYÖS OIKEUKSIA JA MIEHIÄ KUULUU KUNNIOITTAA!
        EN MINÄ SENTÄÄN KOKO SUOMEN KANSSA OLE OLLUT VAIKKA MONI NIIN LUULEE!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN YMMÄRTÄNYT LOPETTAA NIIN EI HOMMA LÄHDE IHAN KÄSISTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ja miesten seksit EI KUULUU KELLEEN JA EI EDES VOI VAATIA MEITÄ KERTOMAAN, että KETKÄ NIITÄ HUORIEN TEKIJÖITÄ OIKEIN ON!
        MIEHILLÄ ON MYÖS OIKEUKSIA JA MIEHIÄ KUULUU KUNNIOITTAA!
        EN MINÄ SENTÄÄN KOKO SUOMEN KANSSA OLE OLLUT VAIKKA MONI NIIN LUULEE!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN YMMÄRTÄNYT LOPETTAA NIIN EI HOMMA LÄHDE IHAN KÄSISTÄ!

EI SIITÄ OLE MITÄÄN HYÖTYÄ VAIKKA MINUT TAPPAIS, KOSKA EN MINÄ OLE TUO JOKA HUORIA TEKEE.
        MIEHET HEITÄ TEKEVÄT JA KYLLÄ HEIDÄN PITÄISI MYÖS MUISTAA KETÄ IHAN ITSE TULIVAT PYYTÄMÄÄN MUKAAN.
        TOTTA KAI MINÄ LÄHDIN, KOSKA MIES NIIN KAUNIISTI PYYSI JA EN MINÄ EDES VÄLITTÄNYT VAIKKA EI HE AINA OLLEET MINUN MIELEEN.
        OLEN MINÄ SENTÄÄN KUULLUT, ETTÄ SISKOLLENIKIN ON KELVANNUT MIES JOKA ON TEHNYT HÄNESTÄ MYÖS HUORAN.
        MINÄ OLIN MIEHEN KANSSA ENSIN JA SISKONI OLI HALUNNUT OLLA HÄNEN HUORA MINUN JÄLKEEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI SIITÄ OLE MITÄÄN HYÖTYÄ VAIKKA MINUT TAPPAIS, KOSKA EN MINÄ OLE TUO JOKA HUORIA TEKEE.
        MIEHET HEITÄ TEKEVÄT JA KYLLÄ HEIDÄN PITÄISI MYÖS MUISTAA KETÄ IHAN ITSE TULIVAT PYYTÄMÄÄN MUKAAN.
        TOTTA KAI MINÄ LÄHDIN, KOSKA MIES NIIN KAUNIISTI PYYSI JA EN MINÄ EDES VÄLITTÄNYT VAIKKA EI HE AINA OLLEET MINUN MIELEEN.
        OLEN MINÄ SENTÄÄN KUULLUT, ETTÄ SISKOLLENIKIN ON KELVANNUT MIES JOKA ON TEHNYT HÄNESTÄ MYÖS HUORAN.
        MINÄ OLIN MIEHEN KANSSA ENSIN JA SISKONI OLI HALUNNUT OLLA HÄNEN HUORA MINUN JÄLKEEN.

Yksi seksi juttu joka aiheutti hämminkiä, kun hänen silloinen naisystävä pölähti kesken aktin huoneeseen ja alkoi syyttelemään meitä.
        Hän sanoi itse minulle, että: Voisitko mennä minun miehen kanssa sänkyyn.
        Minä sanoin kyllä tuosta myös miehelle ja hän suostui ja näin me saatiin HUORA YHTEISTÄ SOPIMUKSESTA TEHTYÄ.
        Huora kävi oikein TARKISTAMASSA, että HÄNESTÄ VARMASTI TULEE HUORA.
        Oltiin hänen kanssa kavereita ja saatiin samaan aikaan lapset. He kutsuvat meidät uuden miehensä kanssa heille Juhannusta viettämään. Huora siinä päissään Rajavartioston kerrostalon asunnossa fiksuna ehdotti PARIN VAIHTOA, mutta MIEHET EIVÄT OIKEIN INNOSTUNEET ASIAT.
        Ei minua kyllä harmittanut yhtään!
        PULLA-SORSA ON TIETENKIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINUN PITÄÄ HÄNEN VAIMONA KIRJOITTAA NÄMÄ HUORA TARINAT, KOSKA VALTION MIEHET ON OLLEET MUKANA MYÖS, MUTTA EI KUKAAN HEISTÄ KYLLÄ POLIISI OLE OLLUT.
        ENSIMMÄINEN MIES JONKA VALTION MIEHET OLIVAT MINULLE KEKSINEET ON KUOLLUT.
        MINÄ ASUIN ESPOOSSA JA TULIN JOULUKSI IVALOON. MINÄ OLIN KUULLUT, ETTÄ HÄN OLI MENNYT NAIMISIIN. MINÄ SANOIN, ETTÄ: TUOSTA EI HYVÄ SEURAA.
        TULIN IVALOON JA SAIN KUULLA, ETTÄ HÄN OLI AMPUNUT ITSENSÄ.
        OLIN HILJAA ENKÄ SANONUT, ETTÄ MINÄ TUNSIN HÄNET JA ME TUTUSTUTTIIN RIITELEMÄLLÄ. HÄN ISTUI YKSIN HOTELLIN BAARITISKILLÄ JUOMASSA LIMUKKAA. MINÄ KYSYIN HÄNELTÄ, ETTÄ: VOINKO MINÄ JÄÄDÄ SINUN KANSSA ISTUMAAN?
        HÄN SANOI, ETTÄ; VOIT TIETENKIN.
        ME SOVITTIIN, ETTÄ EI RIIDELLÄ.
        KAIKKI MENI NIIN KAUAN HYVIN KUNNES MINUN TUTTU TULI HAKEMAAN MINUA TANSSIMAAN. MINÄ KYSYIN HÄNEN KAVERISTAAN JONKA KANSSA MINULLA OLI OLLUT SUTINAA. HÄN OLI MENNYT NAIMISIIN JA MENTIIN TANSSIMAAN.
        MINÄ ISTUIN TAKAISIN TISKILLE JA KATSOIN SAMIA JA KYSYIN: MIKÄHÄN SINUA NYT VAIVAA?
        HÄN SANOI : EI MIKÄÄN.
        MIES TULI HAKEMAAN UUDELLEEN TANSSIMAAN NIIN SAMI HAUKKU MIEHEN PYSTYYN, KOSKA HÄN EI EHDI ITSE OMAA NAISTAAN TANSSITTAMAAN, KOSKA AINA ON JOKU TUNKEMASSA VÄLIIN.
        MINÄ SANOIN SAMILLE, ETTÄ; ET VOI NOIN SANOA.
        MEILLÄ MEINAS TULLA RIITA, MUTTA HÄN SANOI MINULLE: NYT LÄHETÄÄN POIS.
        ME ISTUTTIIN YÖ AUTOSSA JA PUHUTTIIN JA ME SOVITTIIN, ETTÄ NÄHDÄÄN!
        EI ME NÄHTY IKINÄ TUON JÄLKEEN, MUTTA MINÄ OLIN TYYTYVÄINEN SIIHEN, ETTÄ MINÄ SAIN HÄNEN KANSSA SOVITTUA RIITANI SEKÄ SANOTTUA, ETTÄ: MINÄ EN OIKEIN YMMÄRRÄ MIKÄ SINUA VAIVAA, KOSKA SINÄ SANOIT EI MIKÄÄN JA 5 minuuttia MENEE NIIN MINÄ MEINAAN SAADA PUOLI TUTUN MIEHEN KANSSA SELEKÄÄN JA EI ME OLLA EDES MITÄÄN TEHTY KOSKAAN MUUTA, KUIN JUTELTU JA HÄN HAKI VAIN TANSSIMAAN.
        EI HÄNTÄ VAIVANNUT MIKÄÄN.
        HÄN LÄHTI TÖIHIN JA TOI MINUT KOTIA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ MINÄ ASUN VANHEMPIEN LUONA ELI TÄNNE ET KYLLÄ TULE VAAN NÄHDÄÄN MUUALLA.
        HÄN OLISI VARMAAN ISÄNI PIHALLE, KOSKA HÄN EI OLIS USKONUT ETTÄ OLI MINUN ISÄ. ÄITI OLI NORJASSA JA MINÄ OLIN ISÄN JA POIKIEN KANSSA KOTONA.
        VELJENI ON SAMAN IKÄINEN, KUN MINUN POIKA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi seksi juttu joka aiheutti hämminkiä, kun hänen silloinen naisystävä pölähti kesken aktin huoneeseen ja alkoi syyttelemään meitä.
        Hän sanoi itse minulle, että: Voisitko mennä minun miehen kanssa sänkyyn.
        Minä sanoin kyllä tuosta myös miehelle ja hän suostui ja näin me saatiin HUORA YHTEISTÄ SOPIMUKSESTA TEHTYÄ.
        Huora kävi oikein TARKISTAMASSA, että HÄNESTÄ VARMASTI TULEE HUORA.
        Oltiin hänen kanssa kavereita ja saatiin samaan aikaan lapset. He kutsuvat meidät uuden miehensä kanssa heille Juhannusta viettämään. Huora siinä päissään Rajavartioston kerrostalon asunnossa fiksuna ehdotti PARIN VAIHTOA, mutta MIEHET EIVÄT OIKEIN INNOSTUNEET ASIAT.
        Ei minua kyllä harmittanut yhtään!
        PULLA-SORSA ON TIETENKIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINUN PITÄÄ HÄNEN VAIMONA KIRJOITTAA NÄMÄ HUORA TARINAT, KOSKA VALTION MIEHET ON OLLEET MUKANA MYÖS, MUTTA EI KUKAAN HEISTÄ KYLLÄ POLIISI OLE OLLUT.
        ENSIMMÄINEN MIES JONKA VALTION MIEHET OLIVAT MINULLE KEKSINEET ON KUOLLUT.
        MINÄ ASUIN ESPOOSSA JA TULIN JOULUKSI IVALOON. MINÄ OLIN KUULLUT, ETTÄ HÄN OLI MENNYT NAIMISIIN. MINÄ SANOIN, ETTÄ: TUOSTA EI HYVÄ SEURAA.
        TULIN IVALOON JA SAIN KUULLA, ETTÄ HÄN OLI AMPUNUT ITSENSÄ.
        OLIN HILJAA ENKÄ SANONUT, ETTÄ MINÄ TUNSIN HÄNET JA ME TUTUSTUTTIIN RIITELEMÄLLÄ. HÄN ISTUI YKSIN HOTELLIN BAARITISKILLÄ JUOMASSA LIMUKKAA. MINÄ KYSYIN HÄNELTÄ, ETTÄ: VOINKO MINÄ JÄÄDÄ SINUN KANSSA ISTUMAAN?
        HÄN SANOI, ETTÄ; VOIT TIETENKIN.
        ME SOVITTIIN, ETTÄ EI RIIDELLÄ.
        KAIKKI MENI NIIN KAUAN HYVIN KUNNES MINUN TUTTU TULI HAKEMAAN MINUA TANSSIMAAN. MINÄ KYSYIN HÄNEN KAVERISTAAN JONKA KANSSA MINULLA OLI OLLUT SUTINAA. HÄN OLI MENNYT NAIMISIIN JA MENTIIN TANSSIMAAN.
        MINÄ ISTUIN TAKAISIN TISKILLE JA KATSOIN SAMIA JA KYSYIN: MIKÄHÄN SINUA NYT VAIVAA?
        HÄN SANOI : EI MIKÄÄN.
        MIES TULI HAKEMAAN UUDELLEEN TANSSIMAAN NIIN SAMI HAUKKU MIEHEN PYSTYYN, KOSKA HÄN EI EHDI ITSE OMAA NAISTAAN TANSSITTAMAAN, KOSKA AINA ON JOKU TUNKEMASSA VÄLIIN.
        MINÄ SANOIN SAMILLE, ETTÄ; ET VOI NOIN SANOA.
        MEILLÄ MEINAS TULLA RIITA, MUTTA HÄN SANOI MINULLE: NYT LÄHETÄÄN POIS.
        ME ISTUTTIIN YÖ AUTOSSA JA PUHUTTIIN JA ME SOVITTIIN, ETTÄ NÄHDÄÄN!
        EI ME NÄHTY IKINÄ TUON JÄLKEEN, MUTTA MINÄ OLIN TYYTYVÄINEN SIIHEN, ETTÄ MINÄ SAIN HÄNEN KANSSA SOVITTUA RIITANI SEKÄ SANOTTUA, ETTÄ: MINÄ EN OIKEIN YMMÄRRÄ MIKÄ SINUA VAIVAA, KOSKA SINÄ SANOIT EI MIKÄÄN JA 5 minuuttia MENEE NIIN MINÄ MEINAAN SAADA PUOLI TUTUN MIEHEN KANSSA SELEKÄÄN JA EI ME OLLA EDES MITÄÄN TEHTY KOSKAAN MUUTA, KUIN JUTELTU JA HÄN HAKI VAIN TANSSIMAAN.
        EI HÄNTÄ VAIVANNUT MIKÄÄN.
        HÄN LÄHTI TÖIHIN JA TOI MINUT KOTIA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ MINÄ ASUN VANHEMPIEN LUONA ELI TÄNNE ET KYLLÄ TULE VAAN NÄHDÄÄN MUUALLA.
        HÄN OLISI VARMAAN ISÄNI PIHALLE, KOSKA HÄN EI OLIS USKONUT ETTÄ OLI MINUN ISÄ. ÄITI OLI NORJASSA JA MINÄ OLIN ISÄN JA POIKIEN KANSSA KOTONA.
        VELJENI ON SAMAN IKÄINEN, KUN MINUN POIKA.

Hän oli minun kaverin kanssa ja minun kaikki kaverit oli tuohon aikaan suhteessa.
        Ei antanut toiselle edes mahdollisuutta kysyä, että missä minun kaveri on.
        Minä sain vain kysyä sekä kuulla, että hänen kaverinsa oli naimisissa. Minä olisin kyllä sanonut, että; Mennään johonkin pöytään keskustelemaan, koska minua alkoi kiinnostamaan että mitähän te oikein olette puuhailleet.
        Yksi oli valmiina antamaan selkään meille ja en minä edes muista minkä näköinen hän on, koska sain sen verran shokki hoitoa.
        Mies muistaa minun naaman lopun ikää tuollaisen tilanteen jälkeen.
        Olin eronnut ja exä oli minun kaverin kanssa samassa baarissa. Minä juttelin erään miehen kanssa tiskillä ja hän lähti käymään jossain.
        Minä jäin odottamaan ja hän tuli takaisin sekä kertoi, että minun exä oli ollut panemassa ja hän oli sattunut näkemään miehen jonka kanssa minä olin jutellut. Oli uhannut tappaa hänet. Mies tuli takaisin ja minä ihmettelin, kun hän oli niin nopea. Hän kertoi mitä oli tapahtunut. Me nähtiin vuosien päästä ja hän katsoi minua. Minä kysyin: Olenko minä juonu sinun viinat vai mitä sinä vastaat?
        Hän kysyi: Etkös muista minua?
        Minä sanoin että en muista ja hän kertoi. Minä sanoin, että kyllä minä nyt muistan.
        Hän sanoi, että hän ei ikinä unohda minun naamaa. Minä unohdan saman tien.
        Minä muistan kyllä tapahtuman, mutta en kummastakaan miehestä muuta kuin että he olivat vaaleita ja toisella oli kiharat hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli minun kaverin kanssa ja minun kaikki kaverit oli tuohon aikaan suhteessa.
        Ei antanut toiselle edes mahdollisuutta kysyä, että missä minun kaveri on.
        Minä sain vain kysyä sekä kuulla, että hänen kaverinsa oli naimisissa. Minä olisin kyllä sanonut, että; Mennään johonkin pöytään keskustelemaan, koska minua alkoi kiinnostamaan että mitähän te oikein olette puuhailleet.
        Yksi oli valmiina antamaan selkään meille ja en minä edes muista minkä näköinen hän on, koska sain sen verran shokki hoitoa.
        Mies muistaa minun naaman lopun ikää tuollaisen tilanteen jälkeen.
        Olin eronnut ja exä oli minun kaverin kanssa samassa baarissa. Minä juttelin erään miehen kanssa tiskillä ja hän lähti käymään jossain.
        Minä jäin odottamaan ja hän tuli takaisin sekä kertoi, että minun exä oli ollut panemassa ja hän oli sattunut näkemään miehen jonka kanssa minä olin jutellut. Oli uhannut tappaa hänet. Mies tuli takaisin ja minä ihmettelin, kun hän oli niin nopea. Hän kertoi mitä oli tapahtunut. Me nähtiin vuosien päästä ja hän katsoi minua. Minä kysyin: Olenko minä juonu sinun viinat vai mitä sinä vastaat?
        Hän kysyi: Etkös muista minua?
        Minä sanoin että en muista ja hän kertoi. Minä sanoin, että kyllä minä nyt muistan.
        Hän sanoi, että hän ei ikinä unohda minun naamaa. Minä unohdan saman tien.
        Minä muistan kyllä tapahtuman, mutta en kummastakaan miehestä muuta kuin että he olivat vaaleita ja toisella oli kiharat hiukset.

Tämä jonka Aikio oli meinnut tappaa ja minä tapasin oli mennyt vasta naimisiin.
        Me oltiin vain menossa juttelemaan niin minun sisko haukku meidät molemmat pystyyn.
        Ja mies lähti ja asia jäi siihen.
        En minä edes tiedä heidän nimiä, koska SHOKKI HOIDOT oli sen verran tehokkaat.
        Kellä vaan lähtee muisti jos vain juttelet ja joku mustasukkainen mies ilmoittaa, että minä tapan sinut ja mies tulee sanomaan, että: Sinun takia minulta meinasi lähteä henki.
        Toisen kanssa meinas lähteä molemmilta.
        En minä muista mitä olen edes tehnyt, mutta sen muistan että istuin yön autossa hänen kanssa joka meinasi tappaa meidät molemmat, koska me vain juteltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jonka Aikio oli meinnut tappaa ja minä tapasin oli mennyt vasta naimisiin.
        Me oltiin vain menossa juttelemaan niin minun sisko haukku meidät molemmat pystyyn.
        Ja mies lähti ja asia jäi siihen.
        En minä edes tiedä heidän nimiä, koska SHOKKI HOIDOT oli sen verran tehokkaat.
        Kellä vaan lähtee muisti jos vain juttelet ja joku mustasukkainen mies ilmoittaa, että minä tapan sinut ja mies tulee sanomaan, että: Sinun takia minulta meinasi lähteä henki.
        Toisen kanssa meinas lähteä molemmilta.
        En minä muista mitä olen edes tehnyt, mutta sen muistan että istuin yön autossa hänen kanssa joka meinasi tappaa meidät molemmat, koska me vain juteltiin.

Onkohan PULLA-SORSA ensimmäinen joka meinasi kuolla minun kanssa, koska ei me muuta tehty kun juteltiin.
        Minä nimittäin muistin, että sehän löi minua ja mies näki tuon.
        Meidän tappaja tappoi itsensä, mutta ei tuo meihin liittynyt enään.
        Enkä minä ollut edes hänen nainen vaan minä istuin ihan kaverina. Jos minä olisin ollut hänen nainen sekä vaimo niin hän olisi kyllä hengissä edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan PULLA-SORSA ensimmäinen joka meinasi kuolla minun kanssa, koska ei me muuta tehty kun juteltiin.
        Minä nimittäin muistin, että sehän löi minua ja mies näki tuon.
        Meidän tappaja tappoi itsensä, mutta ei tuo meihin liittynyt enään.
        Enkä minä ollut edes hänen nainen vaan minä istuin ihan kaverina. Jos minä olisin ollut hänen nainen sekä vaimo niin hän olisi kyllä hengissä edelleen.

Miten hän on edes selvinnyt hengissä tuon tapahtuman jälkeen. On saanut tietenkin ikuisen TRAUMAN naisista, koska hän oikeesti vain jutteli sekä pyysi tanssimaan.
        Hän oli vain nähnyt minut ja me oltiin nähty aiemmin. Ivalon Hotellin TIISTAI-TANSSIT oli tuohon aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän on edes selvinnyt hengissä tuon tapahtuman jälkeen. On saanut tietenkin ikuisen TRAUMAN naisista, koska hän oikeesti vain jutteli sekä pyysi tanssimaan.
        Hän oli vain nähnyt minut ja me oltiin nähty aiemmin. Ivalon Hotellin TIISTAI-TANSSIT oli tuohon aikaan.

Nyt kun muistelin niin kyllä minultakin lähti tanssi halut tuon illan jälkeen.
        Minä aloin vasta etelässä tanssimaan.
        Minä kerran Espoossa vähän vauhtia päällä.
        Ensin minä hukkasin kengät ja minä hain niitä pöytien alta. Miehet sanovat, että : Tuhkimolla on kengät hukassa.
        Minä löysin ne ja minä kävin omassa pöydässä mutkan ja kävin juttelemassa toisessa pöydässä, koska oli jäänyt juttu kesken.
        Minä juttelin ja huomasin käsilaukun siinä pöydällä. Minä sanoin, että: Jollakin on näköjään samanlainen käsilaukku, kun minulla.
        Sain kuulla, että: Niin on näköjään ja sinähän voisit katsoa olisko sillä samoja tavaroita siinä laukussa, kun sinulla.
        Minä katsoin ja sanoin; Tää on minun laukku, mutta miten se on tähän jäänyt.
        Sain kuulla, että minä olin jättänyt laukun kun riisuin kengät ja lähdin tanssimaan.
        Hänellä oli kuulemma ollut oikein kiva ilta minun kanssa ja hän oikein mainitsi, että; En ole ikinä tavannut noin hauskaa naista.
        Hän sanoi, kun me lähdettiin molemmat omaan kotiin: Mehän voitas nähdä huomenna.
        Minä sanoin, että: Oikein hyvä idea ja toivottavasti muistat, koska minä kyllä muistan.
        Kävin, mutta HÄN OLI UNOHTANUT ja minä lähdin toiseen baariin koska siellä oli joku RÄPPÄÄJÄ ja en minä jaksanut sitä kuunnella.
        En minä edes muistanut hänelle, että: Et sinä minua kuitenkaan tunne, koska minä olen OIKEASTI TUMMA ja vetasin tämän BLONDI PERUKIN PÄÄHÄNI, NIIN MINUN NÄKÖVAMMAINEN KAVERI NÄKEE MISSÄ MINÄ OLEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun muistelin niin kyllä minultakin lähti tanssi halut tuon illan jälkeen.
        Minä aloin vasta etelässä tanssimaan.
        Minä kerran Espoossa vähän vauhtia päällä.
        Ensin minä hukkasin kengät ja minä hain niitä pöytien alta. Miehet sanovat, että : Tuhkimolla on kengät hukassa.
        Minä löysin ne ja minä kävin omassa pöydässä mutkan ja kävin juttelemassa toisessa pöydässä, koska oli jäänyt juttu kesken.
        Minä juttelin ja huomasin käsilaukun siinä pöydällä. Minä sanoin, että: Jollakin on näköjään samanlainen käsilaukku, kun minulla.
        Sain kuulla, että: Niin on näköjään ja sinähän voisit katsoa olisko sillä samoja tavaroita siinä laukussa, kun sinulla.
        Minä katsoin ja sanoin; Tää on minun laukku, mutta miten se on tähän jäänyt.
        Sain kuulla, että minä olin jättänyt laukun kun riisuin kengät ja lähdin tanssimaan.
        Hänellä oli kuulemma ollut oikein kiva ilta minun kanssa ja hän oikein mainitsi, että; En ole ikinä tavannut noin hauskaa naista.
        Hän sanoi, kun me lähdettiin molemmat omaan kotiin: Mehän voitas nähdä huomenna.
        Minä sanoin, että: Oikein hyvä idea ja toivottavasti muistat, koska minä kyllä muistan.
        Kävin, mutta HÄN OLI UNOHTANUT ja minä lähdin toiseen baariin koska siellä oli joku RÄPPÄÄJÄ ja en minä jaksanut sitä kuunnella.
        En minä edes muistanut hänelle, että: Et sinä minua kuitenkaan tunne, koska minä olen OIKEASTI TUMMA ja vetasin tämän BLONDI PERUKIN PÄÄHÄNI, NIIN MINUN NÄKÖVAMMAINEN KAVERI NÄKEE MISSÄ MINÄ OLEN.

Näkövammainen oli minun ja siskoni kanssa risteilyllä ja me sovittiin satamassa baarissa " EI MIEHIÄ" minä olin ainut jolla ei ollut edes miestä. Minä sanoin, että: Okei ja ei ole mikään ongelma minulle.
        Päästiin laivaan niin sisko ehti sopimaan ENSIMMÄISEN VASTAAN TULEVAN MIEHEN KANSSA TREFFIT MEIDÄN HYTTIIN.
        Meidän piti lähteä pois niin he saivat jutella.
        Mentiin takaisin niin sisko nukku ja minä kysyin: Mitähän sinä olet täällä tehnyt, kun lattia on täynnä tallottuja CHEESE BALL'SJA?
        Ei ollut mitään tehnyt joten minä nostin hänet alushousut ja kysyin: KENEN VITUN PUOLIJOUKKUETELTTA TÄÄLLÄ HYTIN LATTIALLA OIKEIN SEILAA?
        Siskoni väitti, että NE OLI HÄNEN ALUSHOUSUT joten minä sanoin: ET OLE MITÄÄN TEHNYT VAAN JUTELLUT JA VAATTEET LENSI PÄÄLTÄ JA SINUA ALKO VÄSYTTÄMÄÄN ENNEN, KUN LAIVA EHTI EDES SATAMASTA AVOMERELLE.
        NÄKÖVAMMAINEN SUUTTU JOSTAIN, KUN LÄHETTIIN JATKAMAAN " EI MIEHIÄ" RISTEILYÄ.
        Minä nousin portaita hänen perästä ja ehdin sanomaan: VARO SITÄ OVEA!
        Hän käveli päin ja hän päätti jäädä hyttiin.
        Me lähdettiin käymään TAXFREESSÄ ja tultiin takaisin niin hytin ovi oli auki ja ovella oli MIEHIÄ. Näkövammainen oli kiikkunu yläsänkyyn ja sieltä hän alasti jutteli miesten kanssa. Minä sanoin hänelle, että: Vedä edes peitto päälle koska sinä olet avannut hytin oven ja täällä käytävällä seisoo MIEHIÄ katsomassa sinun touhuja.
        Jäätiin hyttiin ja minä sanoin sokealle, että; SINÄ PYSYT SIELLÄ YLÄSÄNGYSSÄ LOPPU RISTEILYN.
        Minä sanoin heille, että: Vitun kiva EI MIEHIÄ RISTEILY!
        He sanovat minulle, että: Kyllä sinäkin saat.
        Minä sanoin, että: Luuletteko, että minä KEHTAAN EDES LÄHTEÄ MIEHIÄ KAIKEN TÄMÄN KOHELLUKSEN JÄLKEEN KATSOMAAN!
        Minä laitoin nukkumaan ja minä olin aamulla ainut jolla ei ollut krapulaa. Käytiin aamupalalla ja minä sanoin, että: Minä käyn vielä TAXFREESSÄ koska jäi rahaa vielä niin joten minä voin ostaa LAPSILLE LISÄÄ TULIAISIA.

• Anonyymi

Sinun elämä on päin prinkkalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      230
      2989
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      123
      2140
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1709
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1665
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1520
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1267
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      48
      1200
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1042
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      58
      974
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      91
      962
    Aihe