Liikuntaa harrastavan laihdutus.

Anonyymi-ap

Sitä saa syödä paljon ja monta kertaa päivässä 500 gramman annoksia kun tekee ruuan pääasiassa kasviksista,näin 100 g sisältää korkeintaan noin 80 kaloria.
Kalorinkulutukseni päivässä on nyt 3700 ja syön 2700 joten kalorivaje päivässä on nyt noin 1000 kal.

Aterioita ei tosiaan tarvitse enään skipata niinkuin silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan ja kalorit oli vain 1900 päivässä
Söin 1900 ja kulutus oli 1900 Paino pysyi samassa.
Nyt kalorivajetta tulee 1000 kaloreilla 2700 ja laihdun 2-3 kiloa kuukaudessa.

18

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikuntaa harrastavan vastentahtoinen painon menetys.
      En laske kaloreja mutta sapuskamäärän ja sisällön pitäisi riittää.
      Normaalia lihapainotteista sekaravintoa. Broileria, sian fileitä, 10%:sta jauhelihaa. Perunaa ja riisiä.
      Aamuisin hedelmämysli kyllästettynä rasvattomalla maidolla. Salieväänä protskujuoma jossa nettoprotskua noin 30g.
      Pari tuntia ennen lounasta reilu annos tuoresalaattia.
      Tavallinen lounas. Välipaloina saksan pähkinöitä, 85% suklaata, täytekeksejä, hillopullaa, kuivakakkua.
      Kaiken varmistamiseksi viikossa noin 10 litraa rasvatonta maitoa, kymmenisen kananmunaa, 10%:sta rasvatonta rahkaa 1,5kg ja rasvatonta raejuustoa 1 - 1,5kg.
      Iltamyöhällä tavallisesti käsipala emmentalia.
      Paino laski jo ennen simvastatinia mutta paljon hitaammin.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan väärän aihepiirin alla. Foorumi on nyt laihdutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan väärän aihepiirin alla. Foorumi on nyt laihdutus.

        Laihdutus, laihtuminen, painon menetys?
        Kukin termi sisältää erilaisia käsitteitä.
        Minulle laihtuminen merkitsee kehon koostumuksen muutosta rasvaisesta lihakseempaan, tai ainakin vähempirasvaiseen suuntaan.
        Vaakanäytöllä voi pettää itseään. Siis voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihdutus, laihtuminen, painon menetys?
        Kukin termi sisältää erilaisia käsitteitä.
        Minulle laihtuminen merkitsee kehon koostumuksen muutosta rasvaisesta lihakseempaan, tai ainakin vähempirasvaiseen suuntaan.
        Vaakanäytöllä voi pettää itseään. Siis voi!

        Mainitut ruuat ja määrät eivät liity mitenkään aihepiiriin.


    • Tuosta tulee 3.4 kg ruokaa. Itse syön kerralla vain 400-600 g ja se riittää.

      • Anonyymi

        Huomasitko loppuosan "kaiken varmistamisesi VIIKOSSA"?


      • Anonyymi

        "Itse syön kerralla vain 400-600 g ja se riittää."

        Meinaatko että jos sulle riittää niin muillekin saa riittää? Harrastatko kovaa liikuntaa?


    • Anonyymi

      Ei kova liikunta aina takaa sitä että paino pysyisi edes samassa.Sitä joutuu siltikin pitämään näitä vähäkalorisempia päiviä aina välillä tarpeen mukaan.
      Näin käy jos on vaikka kuluttanut 3700 kaloria ja syönyt 3700 kaloria.
      Voi kuitenkin sanoa että liikunnasta on huomattavan paljon hyötyä laihduttamisessa ja painonhallinnassa vaikka se ei lihomisongelmaa täysin ratkaise.😧

      Se oli silloin sitä kun söin vain 1900 kaloria päivässä,piti jättää hyvin monesti syömättä ateriat kokonaan ja juoda vain kahvit KOSKA myös kevyttä ruokaa syömällä aterian kalorimäärä on 600-800 kaloria.
      Herkuilla ja roskaruualla se on helposti 1500 kal vaikka söisi vähän.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti laihtumista tuleekin vain 1 kilo mutta rasva sulaa pois vatsasta,eli rasvapainon tilalle tulee lihaspainoa.Näin se on mennyt aina ennenkin.😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti laihtumista tuleekin vain 1 kilo mutta rasva sulaa pois vatsasta,eli rasvapainon tilalle tulee lihaspainoa.Näin se on mennyt aina ennenkin.😧

        Painosta ei näe laihtumista 😳

        Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html


      • Anonyymi

        Saat kahvista 600-800 kcal? Miten on tietojesi laita?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yliopistomies sanoo tämän asian🤔

        https://vm.tiktok.com/ZNeoyu2Jm/

        Ei lihaspainolla ole kovin suurta merkitystä koska jos lihaspaino on 10 kiloa enempi SAA syödä vain 300 kaloria enemmän.
        Liikunta se on se millä ne kalorit kulutetaan.Minullakin tulee siitä joka päivä vähintään 1300 kaloria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihaspainolla ole kovin suurta merkitystä koska jos lihaspaino on 10 kiloa enempi SAA syödä vain 300 kaloria enemmän.
        Liikunta se on se millä ne kalorit kulutetaan.Minullakin tulee siitä joka päivä vähintään 1300 kaloria.

        Sohvaperuna SAA syödä vain 1900 kaloria päivässä ja liikuntaa harrastava 3500 kaloria 😳😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvaperuna SAA syödä vain 1900 kaloria päivässä ja liikuntaa harrastava 3500 kaloria 😳😱

        Jos olet sohvaperuna ja syöt 3500 kaloria joka päivä lihot ainakin 2 kiloa viikossa OIKEAA läskiä.😂😥


    • Anonyymi

      Aloitus väärällä foorumilla, tämä ei ole syömishäiriö - palsta.

      • Anonyymi

        Miten niin tuohan on ainoa toimiva laihdutustapa,eikä siinä tarvitse olla yhtään nälissään.😧


    • Anonyymi

      Kyllä, minä syön 500g täytekakkua joka aterialla klo 6-23ja jos ei sormeni olisi mennyt kipeäksi olisin laihtunut 52ksi kiloa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe