Sitä saa syödä paljon ja monta kertaa päivässä 500 gramman annoksia kun tekee ruuan pääasiassa kasviksista,näin 100 g sisältää korkeintaan noin 80 kaloria.
Kalorinkulutukseni päivässä on nyt 3700 ja syön 2700 joten kalorivaje päivässä on nyt noin 1000 kal.
Aterioita ei tosiaan tarvitse enään skipata niinkuin silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan ja kalorit oli vain 1900 päivässä
Söin 1900 ja kulutus oli 1900 Paino pysyi samassa.
Nyt kalorivajetta tulee 1000 kaloreilla 2700 ja laihdun 2-3 kiloa kuukaudessa.
Liikuntaa harrastavan laihdutus.
18
460
Vastaukset
- Anonyymi
Liikuntaa harrastavan vastentahtoinen painon menetys.
En laske kaloreja mutta sapuskamäärän ja sisällön pitäisi riittää.
Normaalia lihapainotteista sekaravintoa. Broileria, sian fileitä, 10%:sta jauhelihaa. Perunaa ja riisiä.
Aamuisin hedelmämysli kyllästettynä rasvattomalla maidolla. Salieväänä protskujuoma jossa nettoprotskua noin 30g.
Pari tuntia ennen lounasta reilu annos tuoresalaattia.
Tavallinen lounas. Välipaloina saksan pähkinöitä, 85% suklaata, täytekeksejä, hillopullaa, kuivakakkua.
Kaiken varmistamiseksi viikossa noin 10 litraa rasvatonta maitoa, kymmenisen kananmunaa, 10%:sta rasvatonta rahkaa 1,5kg ja rasvatonta raejuustoa 1 - 1,5kg.
Iltamyöhällä tavallisesti käsipala emmentalia.
Paino laski jo ennen simvastatinia mutta paljon hitaammin.- Anonyymi
Tuo on ihan väärän aihepiirin alla. Foorumi on nyt laihdutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan väärän aihepiirin alla. Foorumi on nyt laihdutus.
Laihdutus, laihtuminen, painon menetys?
Kukin termi sisältää erilaisia käsitteitä.
Minulle laihtuminen merkitsee kehon koostumuksen muutosta rasvaisesta lihakseempaan, tai ainakin vähempirasvaiseen suuntaan.
Vaakanäytöllä voi pettää itseään. Siis voi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihdutus, laihtuminen, painon menetys?
Kukin termi sisältää erilaisia käsitteitä.
Minulle laihtuminen merkitsee kehon koostumuksen muutosta rasvaisesta lihakseempaan, tai ainakin vähempirasvaiseen suuntaan.
Vaakanäytöllä voi pettää itseään. Siis voi!Mainitut ruuat ja määrät eivät liity mitenkään aihepiiriin.
Tuosta tulee 3.4 kg ruokaa. Itse syön kerralla vain 400-600 g ja se riittää.
- Anonyymi
Huomasitko loppuosan "kaiken varmistamisesi VIIKOSSA"?
- Anonyymi
"Itse syön kerralla vain 400-600 g ja se riittää."
Meinaatko että jos sulle riittää niin muillekin saa riittää? Harrastatko kovaa liikuntaa?
- Anonyymi
Ei kova liikunta aina takaa sitä että paino pysyisi edes samassa.Sitä joutuu siltikin pitämään näitä vähäkalorisempia päiviä aina välillä tarpeen mukaan.
Näin käy jos on vaikka kuluttanut 3700 kaloria ja syönyt 3700 kaloria.
Voi kuitenkin sanoa että liikunnasta on huomattavan paljon hyötyä laihduttamisessa ja painonhallinnassa vaikka se ei lihomisongelmaa täysin ratkaise.😧
Se oli silloin sitä kun söin vain 1900 kaloria päivässä,piti jättää hyvin monesti syömättä ateriat kokonaan ja juoda vain kahvit KOSKA myös kevyttä ruokaa syömällä aterian kalorimäärä on 600-800 kaloria.
Herkuilla ja roskaruualla se on helposti 1500 kal vaikka söisi vähän.- Anonyymi
Todennäköisesti laihtumista tuleekin vain 1 kilo mutta rasva sulaa pois vatsasta,eli rasvapainon tilalle tulee lihaspainoa.Näin se on mennyt aina ennenkin.😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti laihtumista tuleekin vain 1 kilo mutta rasva sulaa pois vatsasta,eli rasvapainon tilalle tulee lihaspainoa.Näin se on mennyt aina ennenkin.😧
Painosta ei näe laihtumista 😳
Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html - Anonyymi
Saat kahvista 600-800 kcal? Miten on tietojesi laita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painosta ei näe laihtumista 😳
Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.htmlTässä yliopistomies sanoo tämän asian🤔
https://vm.tiktok.com/ZNeoyu2Jm/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yliopistomies sanoo tämän asian🤔
https://vm.tiktok.com/ZNeoyu2Jm/Ei lihaspainolla ole kovin suurta merkitystä koska jos lihaspaino on 10 kiloa enempi SAA syödä vain 300 kaloria enemmän.
Liikunta se on se millä ne kalorit kulutetaan.Minullakin tulee siitä joka päivä vähintään 1300 kaloria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lihaspainolla ole kovin suurta merkitystä koska jos lihaspaino on 10 kiloa enempi SAA syödä vain 300 kaloria enemmän.
Liikunta se on se millä ne kalorit kulutetaan.Minullakin tulee siitä joka päivä vähintään 1300 kaloria.Sohvaperuna SAA syödä vain 1900 kaloria päivässä ja liikuntaa harrastava 3500 kaloria 😳😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvaperuna SAA syödä vain 1900 kaloria päivässä ja liikuntaa harrastava 3500 kaloria 😳😱
Jos olet sohvaperuna ja syöt 3500 kaloria joka päivä lihot ainakin 2 kiloa viikossa OIKEAA läskiä.😂😥
- Anonyymi
Aloitus väärällä foorumilla, tämä ei ole syömishäiriö - palsta.
- Anonyymi
Miten niin tuohan on ainoa toimiva laihdutustapa,eikä siinä tarvitse olla yhtään nälissään.😧
- Anonyymi
Kyllä, minä syön 500g täytekakkua joka aterialla klo 6-23ja jos ei sormeni olisi mennyt kipeäksi olisin laihtunut 52ksi kiloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683