Onko valtuutettu Niva ottanut selville kunnalliskaista kiinteistöjen liittymissopimukset kunnalliseen vesijohto ja viemäriverkostoon?
Yleisin käytäntö on kunnossapitorajalle, tonttiraja.
Tämä laki on laadittu siksi että kiinteistöt olisivat tasapuolisessa asemassa.
Useinhan vesi, ja viemärilinjat menevät toisella puolen tietä. Olisi epäoikeuden mukaista jos toinen kiinteistö voisi uusia johdon muutaman metrin matkalta kun taas toinen joutuisi katkaisemaan tien. Siksi yleinen käytäntö on kunnassapidolle tonttiraja.
Viemäri putki.
Anonyymi-ap
2
410
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kyseinen henkilö olla ihan muiden äänitorvena. Vassarina lähtökohtaisesti vastustaa kaikkea ja änkyröi minkä kerkeää. Tätä käytetään mielellään hyväksi, kun ei itse haluta parrasvaloihin ja saada hankalan leimaa. Näyttää vaan siltä, että hän ei itse huomaa, että sivusta syötetään ja takana nauretaan.
- Anonyymi
Kyllä näistä asioista löytyy ihan viralliset asetukset kuinka toimitaan. Kunnallislaki on sitä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954