Jos teen vain yhden kovan treenin viikossa, onko parempi tehdä se kovaa, vai rennosti alle anaerobisen kynnyksen? Onko ammattilaisten matkiminen mennyt liian pitkälle, kun ei enää edes yritetä?
Ammattilaisten matkiminen
12
348
Vastaukset
- Anonyymi
Norjalainen 4x4min Vo2maxilla. Kunto kohoaa ropisten.
- Anonyymi
Kunto menee viemäristä alas, jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Halutko matkii itkosta?
- Anonyymi
Kannattaako matkia polkupatikoijia kysyn vuan.
- Anonyymi00005
Kannattaa matkia kaikkia parhaita vinkkejä somesta.
- Anonyymi00006
Jos teet vain yhden kovan, tee se mk. Jos teet kolme kovaa, niin vk. Sanoisin, että aloittelijalle parempi yksi kova ja peruslenkkiä, kuin kolme semikovaa.
- Anonyymi00008
Norwegian singlesillä kunto kohoaa. 3x viikossa vk:ta intervalleina. Muuten tosi kevyttä.
- Anonyymi00009
Minä juoksin aiemmin aina liian kovaa. Kehityin kyllä, mutta rajat tulivat nopeasti vastaan ja jouduin monttuun. Nyt uutta nousua Norwegian singlesillä.
- Anonyymi00010
Olen yrittänyt matkia mutta en ikänä jaksa juua 16 purkkia sandelsia
- Anonyymi00011
Sama. Kuusi tölkkiä maksimi miula.
- Anonyymi00012
Tavisläskien ei kannata apinoida ammattilaisia vaan hölkötellä pelkkää zone kakkosta ja kolmosta muutamana päivänä viikossa. Vauhtivedot on liian rankkoja pullukoille.
- Anonyymi00013
Ammattilaiset juoksevat zone1, tavisläskit zone3. Taviksilla sykkeet korkealla. Zone5 vauhtivedot saavat aikaan sydärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746