Jos teen vain yhden kovan treenin viikossa, onko parempi tehdä se kovaa, vai rennosti alle anaerobisen kynnyksen? Onko ammattilaisten matkiminen mennyt liian pitkälle, kun ei enää edes yritetä?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Norjalainen 4x4min Vo2maxilla. Kunto kohoaa ropisten.
- Anonyymi
Kunto menee viemäristä alas, jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Halutko matkii itkosta?
- Anonyymi
Kannattaako matkia polkupatikoijia kysyn vuan.
- Anonyymi00005
Kannattaa matkia kaikkia parhaita vinkkejä somesta.
- Anonyymi00006
Jos teet vain yhden kovan, tee se mk. Jos teet kolme kovaa, niin vk. Sanoisin, että aloittelijalle parempi yksi kova ja peruslenkkiä, kuin kolme semikovaa.
- Anonyymi00008
Norwegian singlesillä kunto kohoaa. 3x viikossa vk:ta intervalleina. Muuten tosi kevyttä.
- Anonyymi00009
Minä juoksin aiemmin aina liian kovaa. Kehityin kyllä, mutta rajat tulivat nopeasti vastaan ja jouduin monttuun. Nyt uutta nousua Norwegian singlesillä.
- Anonyymi00010
Olen yrittänyt matkia mutta en ikänä jaksa juua 16 purkkia sandelsia
- Anonyymi00011
Sama. Kuusi tölkkiä maksimi miula.
- Anonyymi00012
Tavisläskien ei kannata apinoida ammattilaisia vaan hölkötellä pelkkää zone kakkosta ja kolmosta muutamana päivänä viikossa. Vauhtivedot on liian rankkoja pullukoille.
- Anonyymi00013
Ammattilaiset juoksevat zone1, tavisläskit zone3. Taviksilla sykkeet korkealla. Zone5 vauhtivedot saavat aikaan sydärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480