mun mielipide on että nummirock oli todella mitäänsanomaton festari!! eka kerta oli ja tokaa ei kyllä tuu! kertokaahan muutkin mielipiteenne!
Nummirock ei miellyttänyt
8
1514
Vastaukset
- Jorkke
Täysin samaa mieltä olen! Paska taso ja sen päälle vielä riitaa haastavia junttipettereitä paikat täynnä. En aio enää mennä.
- Hammerhead
Teinipeelot joutaakin rokkimiesten kekkereistä pois. Asia meininki taas tänäkin vuonna.
- .....
Kyllähän se niin on, että Nummirock on se paras, vaikkakin pieni, festivaali. Toki siellä on melko runsaasti "epä-hevareita", mutta he lienevät paikallisia jotka tahtovat nähdä kaupunkinsa tapahtumia..
- Paikallinen_87
Minä en oo lähelläkää hevarin näköstä. Vaaleet hiukset ja pukeudun ihan eri tavalla.
Tykkään silti musiikista jota Nummiskalla soitetaan. Porukka siellä oli aivan mahtavaa. Vaikka kaikki ei ollukkaa hevareita, niin ei silti syntyny suurempia tappeluitakaan :)
Ensi vuonna uudestaan.
- kirves + känni
Itellä taas vallan toinen mielipide asiaan. Bändit olit hyviä, useemmankin olis saanut kyllä nähdä (damn you king Alcohol). Ja porukka vasta hyvää olikin, about jokasessa naapurileirissä tuli istuskeltua ainakin hetken ja turistua soopaa. Itellä ei rähinänpoikasen alkuakaan.
Eiköhän sitä taas ens vuonna paikalle eksytä! - shaman81
Ensimmäistä kertaa olin nummessa ja takuu varmasti olen ensi vuonnakin paikan päällä!! Porukka oli mahtavaa ja viina virtas, jonka seurauksena lauantain esiintyjät menivät jonkin verren ohi, perkele =)
- ja toinen tyttärestä
En ite ole tosiaankaan mikään hevari, mutta nummirockissa olen ollut nyt kahtena vuotena ja on ollut aivan loistavat bileet! Ei mitään rähinöitä, eikä muutenkaan mitään moitittavaa. Jos törmää joihinkin "riitaa haastaviin juntteihin" niin kannattaa varmaan käydä myös vilkaisemassa peiliin. Tottahan joka paikkaan mahtuu näitä rettelöitsijöitä, mutta nummirockissaa niitä on mielestäni paljon vähemmän kuin muualla.
- tanu
Parina vuonna oon ny ollu ja meen taas ens vuonna. Mahtavaa porukkaa ja musaa.
Ja ku vielä asuu alle 10km pääs niin sinne pääsee vaikka takaperin konttien;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042915Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911406- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763