Kuntouttava työtoiminta.

Anonyymi-ap

Jos halutatten tietää, että millaista on kuntouttava työtoiminta niin se on tämän laista. ps itse en polta-

8.00 ennen sisään astumista poltetaan tupakka.
8.10 juodaan kahvit.
8.15 menään vielä tupakalle.
8.20 aletaan tekeen jotain linnunpönttöä..
8.30 mennään taas tupkalle.
8.40, jatketaan linnun pöntön näpertelyä.
9.00 alkaakin kahvitauko.
9.15. tupakalle ja pälälälä pläääplääplää löpinöitä.
9.30. jatketaan linnun pönttöä.'
10.00 taas tupakalle.
10.15. pälä pälä pläää pälä pälä höpinää
10.30 taas tupakalle.
11.00 alkaakin ruokatako
11.30 vielä tupakalle
11.45 hetki linnun pöntön rakenrtelua
12.00 kotiin.

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo. .kaveri sanoi aina päivän päätteeksi kun oli paperia repinyt päivän...lähdempä tästä illaksi harrastuksinen pariin...eli olutta illaksi ja baariin...

• Anonyymi
        UUSI

Paltamon kunnassa Työttömät kolaavat lunta

Jos lumi ei liiku tuet katkaistaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paltamon kunnassa Työttömät kolaavat lunta

Jos lumi ei liiku tuet katkaistaan

Jaa-a. Siellä ei sitten kukaan saa tukia kesällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a. Siellä ei sitten kukaan saa tukia kesällä.

Kesällä nurmikon leikkausta harvointia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kesällä nurmikon leikkausta harvointia

Työttömät voitaisiin pistää tieurakoihin kesäisin

• Anonyymi
      UUSI

Kuntouttava työtoiminta,onko nämä jotenkin sairaita kun pitää kuntouttaa työssä?eikö kuntoutus kuulu fysioterapeutille?työharjoittelu tai työhön oppimisella kait tässä on kyse.

• Anonyymi
        UUSI

Miellä ei ainakaan ole mitään tekemistä minkään sairauden kanssa. Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan.

Samanlaisia tupakilla ravaajia oli joskus kun olin raksalla ihan palkkatyössä, mutta tästä on jo yli 20v. Nykyään vissiin ei saa palkkatyössä ravata tupakalla tai saa kenkää. Tähän on otettu useammassakin frimassa tiukemmat säännöt. Joissain firmoissa ei saa vissiin polttaa enää lainkaan. Paitsi kuntouttavssa siellä saa polttaa ja lähteä tupakalle vaikka ei olisi mikään virallinen tauko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miellä ei ainakaan ole mitään tekemistä minkään sairauden kanssa. Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan.

Samanlaisia tupakilla ravaajia oli joskus kun olin raksalla ihan palkkatyössä, mutta tästä on jo yli 20v. Nykyään vissiin ei saa palkkatyössä ravata tupakalla tai saa kenkää. Tähän on otettu useammassakin frimassa tiukemmat säännöt. Joissain firmoissa ei saa vissiin polttaa enää lainkaan. Paitsi kuntouttavssa siellä saa polttaa ja lähteä tupakalle vaikka ei olisi mikään virallinen tauko.

"Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan."

Ei joudu vaan olet hyväksynyt ja allekirjoittanut itse tämän suunnitelmassa, turha tässä tapauksessa valitetta jos ei sitten osallistu ja päivärajat menee katkolle. Sinua toki voidaan velvoittaa jos olet sairas, päihteiden käyttäjä, mielenterveyspotilas jne...mutta tervettä ei saa lain mukaankaan laittaa kuntouttavaan!

• Anonyymi
      UUSI

minulle oli se "kuntouttava", se ainoa tarjolla oleva keino katkaista karenssi.
      Istuin sen karenssi rangaistuksen kiltisti kuntouttavassa. Aika tuli pitkäksi, kun tappoi aikaa oleilemalla
      Ajatelkaa, rangaistus, ilman oikeuden käyntiä, - se oli te tem teppuilua.
      Voisi nimittä suomalaiseksi työvoima politiikaksi.

Ei se "kuntouttavan" ilmapiiri minua haitannut. Kun olin aiemmin töissä ja työmailla ja elämässä olen tavannut monia kulkijoita.
      - Itsekin olen omanlainen, vaikka on terveet elämäntavat ja olen raitis. terve, jne.

- Tuo kuntouttava oli halpa-kuntoutus palvelua, kaupunki ja uskonnollinen yhteisö sitä hoiti. Hieman säälittävää. Aikuisten päivähoitoa on se...
      Mutta massa-työttömyyttä ei osata ja haluta hoitaa Suomessa.
      Meillä on ollut massa-työttömyys jo n. 1990 -2025.
      Hyvää työvoimaa haaskataan säälittä.
      Ja ulkomailta tuodaan sopeutumis halutonta lepäävää väkeä kela-lomille oleilemaan.
      Ja eu ja nato tässä vielä upottaa Suomen yhä syvemmälle köyhyyteen ja yksipuoliseen tulonjakoon !
      Kun Suomessa ei ole ollut talous- ja ulkopolittista osaamista, niin 4 vuoden jaksoissa on vain menty yhä yli-velkaisempaan suuntaan !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10241
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2478
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      218
      1985
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1803
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1090
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1064
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      882
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      833
    Aihe