Jos halutatten tietää, että millaista on kuntouttava työtoiminta niin se on tämän laista. ps itse en polta-
8.00 ennen sisään astumista poltetaan tupakka.
8.10 juodaan kahvit.
8.15 menään vielä tupakalle.
8.20 aletaan tekeen jotain linnunpönttöä..
8.30 mennään taas tupkalle.
8.40, jatketaan linnun pöntön näpertelyä.
9.00 alkaakin kahvitauko.
9.15. tupakalle ja pälälälä pläääplääplää löpinöitä.
9.30. jatketaan linnun pönttöä.'
10.00 taas tupakalle.
10.15. pälä pälä pläää pälä pälä höpinää
10.30 taas tupakalle.
11.00 alkaakin ruokatako
11.30 vielä tupakalle
11.45 hetki linnun pöntön rakenrtelua
12.00 kotiin.
Kuntouttava työtoiminta.
9
96
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo. .kaveri sanoi aina päivän päätteeksi kun oli paperia repinyt päivän...lähdempä tästä illaksi harrastuksinen pariin...eli olutta illaksi ja baariin...
- AnonyymiUUSI
Paltamon kunnassa Työttömät kolaavat lunta
Jos lumi ei liiku tuet katkaistaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paltamon kunnassa Työttömät kolaavat lunta
Jos lumi ei liiku tuet katkaistaanJaa-a. Siellä ei sitten kukaan saa tukia kesällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a. Siellä ei sitten kukaan saa tukia kesällä.
Kesällä nurmikon leikkausta harvointia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä nurmikon leikkausta harvointia
Työttömät voitaisiin pistää tieurakoihin kesäisin
- AnonyymiUUSI
Kuntouttava työtoiminta,onko nämä jotenkin sairaita kun pitää kuntouttaa työssä?eikö kuntoutus kuulu fysioterapeutille?työharjoittelu tai työhön oppimisella kait tässä on kyse.
- AnonyymiUUSI
Miellä ei ainakaan ole mitään tekemistä minkään sairauden kanssa. Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan.
Samanlaisia tupakilla ravaajia oli joskus kun olin raksalla ihan palkkatyössä, mutta tästä on jo yli 20v. Nykyään vissiin ei saa palkkatyössä ravata tupakalla tai saa kenkää. Tähän on otettu useammassakin frimassa tiukemmat säännöt. Joissain firmoissa ei saa vissiin polttaa enää lainkaan. Paitsi kuntouttavssa siellä saa polttaa ja lähteä tupakalle vaikka ei olisi mikään virallinen tauko. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miellä ei ainakaan ole mitään tekemistä minkään sairauden kanssa. Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan.
Samanlaisia tupakilla ravaajia oli joskus kun olin raksalla ihan palkkatyössä, mutta tästä on jo yli 20v. Nykyään vissiin ei saa palkkatyössä ravata tupakalla tai saa kenkää. Tähän on otettu useammassakin frimassa tiukemmat säännöt. Joissain firmoissa ei saa vissiin polttaa enää lainkaan. Paitsi kuntouttavssa siellä saa polttaa ja lähteä tupakalle vaikka ei olisi mikään virallinen tauko."Pelkän työttömyyden keston perusteella joutuu kuntouttavaan."
Ei joudu vaan olet hyväksynyt ja allekirjoittanut itse tämän suunnitelmassa, turha tässä tapauksessa valitetta jos ei sitten osallistu ja päivärajat menee katkolle. Sinua toki voidaan velvoittaa jos olet sairas, päihteiden käyttäjä, mielenterveyspotilas jne...mutta tervettä ei saa lain mukaankaan laittaa kuntouttavaan!
- AnonyymiUUSI
minulle oli se "kuntouttava", se ainoa tarjolla oleva keino katkaista karenssi.
Istuin sen karenssi rangaistuksen kiltisti kuntouttavassa. Aika tuli pitkäksi, kun tappoi aikaa oleilemalla
Ajatelkaa, rangaistus, ilman oikeuden käyntiä, - se oli te tem teppuilua.
Voisi nimittä suomalaiseksi työvoima politiikaksi.
Ei se "kuntouttavan" ilmapiiri minua haitannut. Kun olin aiemmin töissä ja työmailla ja elämässä olen tavannut monia kulkijoita.
- Itsekin olen omanlainen, vaikka on terveet elämäntavat ja olen raitis. terve, jne.
- Tuo kuntouttava oli halpa-kuntoutus palvelua, kaupunki ja uskonnollinen yhteisö sitä hoiti. Hieman säälittävää. Aikuisten päivähoitoa on se...
Mutta massa-työttömyyttä ei osata ja haluta hoitaa Suomessa.
Meillä on ollut massa-työttömyys jo n. 1990 -2025.
Hyvää työvoimaa haaskataan säälittä.
Ja ulkomailta tuodaan sopeutumis halutonta lepäävää väkeä kela-lomille oleilemaan.
Ja eu ja nato tässä vielä upottaa Suomen yhä syvemmälle köyhyyteen ja yksipuoliseen tulonjakoon !
Kun Suomessa ei ole ollut talous- ja ulkopolittista osaamista, niin 4 vuoden jaksoissa on vain menty yhä yli-velkaisempaan suuntaan !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833