Työvoimapalvelujen väki on aika heikossa kunnossa, eivätkä he osaa mitään.
Pystyisikö vielä työvoimaneuvojia jotenkin kuntouttamaan. Ovatko he jo menetettyjä sieluja? Mitä mieltä olet?
Pystyykö asiantuntijan kuntouttamaan?
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin Kuntouttavaan työtoimintaan niin saavat elämänhallinnan kuntoon, rytmiä elämään ja pääsevät itse kokemaan tämän nöyryyttävän leimaavan palvelun
- Anonyymi
Kommentoi TE-asiantuntija suojatyöpaikastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi TE-asiantuntija suojatyöpaikastaan
Sä et pysty sille mitään
Ostin muuten eilen uuden asunnon...
- Anonyymi
Ei pysty. Ne eivät ole saaneet mitään aikaiseksi vuosikausiin. Ministeriön tuoreen työllisyyskatsauksen mukaan työttömyys on Suomessa kasvanut merkittävästi. Marraskuun lopussa työttömiä työnhakijoita oli yhteensä 292 400, mikä on 28 100 enemmän kuin vuotta aiemmin.
Korkein luku liki yhdeksään vuoteen. Eli yhdeksän vuotta ovat torkkuneet täydellä palkalla. Potkut kaikille, ei noista ole työhön. - Anonyymi
TE-virkanilkeille pitäisi antaa monoa ahteriin, jokaiselle. Voisivat hakea oikean ja ehkä jopa jotain tuottavankin työpaikan yksityiseltä sektorilta.
- Anonyymi
Eihän ne pääse työhön mihinkään yksityiselle sektorille. Vuosikausien oleskelu ja työkokemuksen puute estää työn saamisen.
Palkkaisitko itse henkilön, joka ei osaa mitään. CV voisi näyttää esim. tältä;
Koulutus: Peruskoulu ( kesken)
Ammatti: Toimistoapulainen, valtion nimikeuudistuksen jälkeen asiantuntija.
Työtehtävät: Työttömien henkilöiden selailu tietokoneella ja soittelu tietokoneen käskyjen mukaan muutaman keran viikossa jollekin työttömälle, jolta kysytään: "Oletko työtön, oletko hakenut työtä?"
Erityistaidot: Kampaviinerien haku
Harrastukset: Halpojen viinien ja keskikaljan maistelu
- Anonyymi
Ansiosidonnaiselle ne menee. Sen takia siellä keikkuvat. Monella aika kova koulutus työn vaativuuteen nähden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11872- 64866
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826