Työvoimapalvelujen väki on aika heikossa kunnossa, eivätkä he osaa mitään.
Pystyisikö vielä työvoimaneuvojia jotenkin kuntouttamaan. Ovatko he jo menetettyjä sieluja? Mitä mieltä olet?
Pystyykö asiantuntijan kuntouttamaan?
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin Kuntouttavaan työtoimintaan niin saavat elämänhallinnan kuntoon, rytmiä elämään ja pääsevät itse kokemaan tämän nöyryyttävän leimaavan palvelun
- Anonyymi
Kommentoi TE-asiantuntija suojatyöpaikastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi TE-asiantuntija suojatyöpaikastaan
Sä et pysty sille mitään
Ostin muuten eilen uuden asunnon...
- Anonyymi
Ei pysty. Ne eivät ole saaneet mitään aikaiseksi vuosikausiin. Ministeriön tuoreen työllisyyskatsauksen mukaan työttömyys on Suomessa kasvanut merkittävästi. Marraskuun lopussa työttömiä työnhakijoita oli yhteensä 292 400, mikä on 28 100 enemmän kuin vuotta aiemmin.
Korkein luku liki yhdeksään vuoteen. Eli yhdeksän vuotta ovat torkkuneet täydellä palkalla. Potkut kaikille, ei noista ole työhön. - Anonyymi
TE-virkanilkeille pitäisi antaa monoa ahteriin, jokaiselle. Voisivat hakea oikean ja ehkä jopa jotain tuottavankin työpaikan yksityiseltä sektorilta.
- Anonyymi
Eihän ne pääse työhön mihinkään yksityiselle sektorille. Vuosikausien oleskelu ja työkokemuksen puute estää työn saamisen.
Palkkaisitko itse henkilön, joka ei osaa mitään. CV voisi näyttää esim. tältä;
Koulutus: Peruskoulu ( kesken)
Ammatti: Toimistoapulainen, valtion nimikeuudistuksen jälkeen asiantuntija.
Työtehtävät: Työttömien henkilöiden selailu tietokoneella ja soittelu tietokoneen käskyjen mukaan muutaman keran viikossa jollekin työttömälle, jolta kysytään: "Oletko työtön, oletko hakenut työtä?"
Erityistaidot: Kampaviinerien haku
Harrastukset: Halpojen viinien ja keskikaljan maistelu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne pääse työhön mihinkään yksityiselle sektorille. Vuosikausien oleskelu ja työkokemuksen puute estää työn saamisen.
Palkkaisitko itse henkilön, joka ei osaa mitään. CV voisi näyttää esim. tältä;
Koulutus: Peruskoulu ( kesken)
Ammatti: Toimistoapulainen, valtion nimikeuudistuksen jälkeen asiantuntija.
Työtehtävät: Työttömien henkilöiden selailu tietokoneella ja soittelu tietokoneen käskyjen mukaan muutaman keran viikossa jollekin työttömälle, jolta kysytään: "Oletko työtön, oletko hakenut työtä?"
Erityistaidot: Kampaviinerien haku
Harrastukset: Halpojen viinien ja keskikaljan maisteluMikä oli oma koulutuksesi?
Mitä katselin uusia työpaikkoja Kuntarekryssä, työllisyysasiantuntijan koulutusvaatimus on soveltuva korkeakoulututkinto. Itselläni on kelpoisuus, eli VTM. Ammattikorkeakoulupohjalla ei pääse. Mulla on tuttu joka oli oikeasti hakenut oikeesti jollain merkonomipohjalla ja pelkällä toimistokokenuksella mutta ei semmosta oteta.
Mistä olet päätellyt että peruskoulupohjalla pääsee noihin hommiin?
Lähinnä mietin että täytyy olla noissa hommissa taitoa käsitellä hulluja ja häiriintyneitä joista tämäkin palsta on hyvä esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli oma koulutuksesi?
Mitä katselin uusia työpaikkoja Kuntarekryssä, työllisyysasiantuntijan koulutusvaatimus on soveltuva korkeakoulututkinto. Itselläni on kelpoisuus, eli VTM. Ammattikorkeakoulupohjalla ei pääse. Mulla on tuttu joka oli oikeasti hakenut oikeesti jollain merkonomipohjalla ja pelkällä toimistokokenuksella mutta ei semmosta oteta.
Lähinnä mietin että täytyy olla noissa hommissa taitoa käsitellä hulluja ja häiriintyneitä joista tämäkin palsta on hyvä esimerkki.Ei mihinkään töihin pääse peruskoulupohjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli oma koulutuksesi?
Lähinnä mietin että täytyy olla noissa hommissa taitoa käsitellä hulluja ja häiriintyneitä joista tämäkin palsta on hyvä esimerkki.Koulutus on suositus ei vaatimus. Aiemmin sitä ei ollut ollenkaan, joten työvoimatoimistoihin laitettiin kaikki sellaiset henkilöt, jotka eivät kyenneet mihinkään työhön. Se on aina ollut kaatopaikka.
- Anonyymi
Ansiosidonnaiselle ne menee. Sen takia siellä keikkuvat. Monella aika kova koulutus työn vaativuuteen nähden.
- Anonyymi
Kopiokoneen käyttäjistä tehtiin asiantuntijoita🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä monessakaan työssä taida enää kopiokonetta olla käytössä, kun kaikki tapahtuu paperittomasti.
- Anonyymi
Luulisinki että se vaativuus tulee siitä että miten käsitellä kaikkia idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä monessakaan työssä taida enää kopiokonetta olla käytössä, kun kaikki tapahtuu paperittomasti.
Sen vuoksi työvoimatoimistojen henkilökunnan ammattinimikkeet muutettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös sinua kismittää :D
- Anonyymi
Jospa he menee heikkoon kuntoon kun joutuvat kaikkia idiootteja sietämään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086