Miten teidän mielestä TE koulutus auttaa työllistymään?
Kokemuksia koulutuksista
16
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noilla palkkatyötä saa, ilmaista työvoimaa yrityksille & yhdistyksille + siivotaan työttömyystilastoja
- Anonyymi
Sitten opettajat puhuu potaskaa....
- Anonyymi
Kokoomuslainen nöyryyttä kun tietää että tämä on kielletty kansainvälisissä sopimuksissa, joita Suomi on sitoutunut noudattamaan
- Anonyymi
Kyllähän se auttaa. Tulee työkokemusta ja uutta tietoa.
- Anonyymi
Työkokeilu, työharjoittelu ei ole palkkatyötä ja kun kyseessä ei ole palkkatyö niin työsuhdetta ei muodotu. Tämän takia ei saa työtodistusta, siis työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta tätä kirjoittaa.
- Anonyymi
Paskapuhetta, palkkatyö tekijänsä opettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta, palkkatyö tekijänsä opettaa.
Juuri näin!! Mikäli pitää opetella työssä niin tästä pitää saada palkkaa, vaikka oppisomuksen muodossa! Kaikki muu on laitonta orjatyötä, ihmiskauppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!! Mikäli pitää opetella työssä niin tästä pitää saada palkkaa, vaikka oppisomuksen muodossa! Kaikki muu on laitonta orjatyötä, ihmiskauppaa.
Kuntouttavassa työtoiminnassa työtön oppii ahkeruutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntouttavassa työtoiminnassa työtön oppii ahkeruutta
Kuntouttava työtoiminta on sosiaalinen palvelu ja pelkkä pitkäaikainen työttömyys ei ole oikeutus tälle. Lue lakia Kokoomuksen kannattaja
- Anonyymi
itelle tulee noita peräpukamia ikävästi
nut oon jo ollu 30 vuotta te kursseilla
ikänä en oo ollu töissä
mutta onhan toi koulutus kivaa
saa siinä joskus syödäkki talon laskuun
azis
- Anonyymi
paskat..ammattikoulu nykyään työllistää ..firmojen yhteistyöllä
- Anonyymi
jokohan on opittu ettei kortistoon kouluttaminen ole hyvä asia pörssifirmoille
- Anonyymi
Ammattikouluissa on pakollinen työharjoittelu ja palkkaa ei makseta!
- Anonyymi
Niin meilläkin oli 26 opiskelijaa ja montakohan saa työtä......hoitoala vielä , sielläkin on työttömyyttä
- Anonyymi
Sössö Satonen lähti hakemaan Flippiineiltä halpatyövoimaa Suomeen hallituksen toimesta!
- Anonyymi
Hyvin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973