Olen kokeillut kaksi kertaa, ei toimi, joten en suosittele sitä kenellekään. Lukekaa, niin tiedätte miksi en suosittele. https://miksieitarina.webnode.fi
Avioliitto, miksi?
6
473
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran olen mennyt ja pysynyt. Suosittelen
- Anonyymi
Wi teillä mikään toimi kun päässä vippaa
- Anonyymi
Amasoo vamasoo
- Anonyymi
Vamanos
- Anonyymi
Pidätpä itseäsi melkoisena guruna kun omien pettymystesi perusteella annat suosituksia!
Tuo tunnustus kyllä saa aikaan myötätunnon tunteita ja pahoittelua parempien kokemusten puutteesta.
Onko mieleesi juolahtanut, että saatat itse olla jotenkin poikkeava?
Vietin lisäksi suunnitelmallisuutta, vakautta ja tavoitteellisuutta elämään.
Olen itse onnellinen nähdessäni elämän jatkuvan lapsissamme ja heitä seuraavassa sukupolvessa. Hyvässä lykyssä vielä seuraavassakin.
En millään keksi mitään 1969 solmittuun liittoomme liittyvää kaduttavaa.
1943 syntynyt ukko totesi juuri äsken erään pitkään suhteeseen liittyvän miellyttävän ominaisuuden. - Anonyymi
Ei kai se a ole avioliiton vika, jos sinun parisuhteesi ei toimi?!
Ota vadtuu tekemisistäsi ja opi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352740Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks191850Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351488- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241128
- 181063