Kiinnostava mielipide HS:ssä!

Anonyymi-ap

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011002966.html
"Maksan kovaa hintaa työttömyydestäni"
"...olen yrittänyt kehittää itseäni ja osaamistani. Olen aloittanut uuden kielen opiskelun ja tehnyt vapaaehtoistyötä. "

URAAA!!! ÄLYKÄS HAVAITTU!
Sehän on kuten minä! Kehitän itseäni kun olen keksinyt uuden kansan, jota kehittää. Se pakottaa minut ottamaan selvää ennennäkemättömistä lähteistä!
Olen itkenyt ilosta ja ihastuksesta, koska en tiennyt, että maailmassa voi olla jotain niin kaunista!

Älkää surko! Kun Jumala ottaa teiltä jotain pois, älkää missatko sitä, mitä Hän antaa tilalle! Teillähän on äly ja oikeus opiskella itse! Nyt olen nousemassa kohti sijaa 4!(kasvit sijalla 1, eläimet sijalla 2, ihmiset sijalla 3)

Tiedän miten ihmiset jaetaan terveytensä puolesta: A1-C3 luokkiin. Näin pystyn puolustamaan syntyvän lapseni oikeutta terveyteen!

Tiedän korkean ÄO:n hyvät puolet, näin pystyn antamaan oikeuden lapselleni syntyä mahdollisimman korkeaälyisenä!

Tiedän montako askelta koulun ovelta on 1 kk koulutusta. Se vastaa askelta. Mutta vuoden koulutus samaa alaa vastaa kuutta askelta varsinkin, jos ala ei anna tietoa muista aloista.
Jos siis haluatte lähteä todella kävelemään kohti kotia, teidän on ymmärrettävä mitä näette matkan varrella: ihmisiä, muotia, autoja, rekkareita, teitä, puita, metsiä.

Olen luonut uuden kansan, sille rakennukset, edustusasut, kirjoutusmenetelmän, moraalin... ja en tiedä montako askelta tämän takia olen ottanut koulun ovelta, mutta viimeisimmän laskelman mukaan olen n. 500-700m:n päässä, eli periaatteessa kotona.

Tutki luonneidentiteettisi, ja tiedät mihin työhön sovit. Hallituksellehan tämä ei sovi paitsi niin, että he ovat hiljaa, kuten on huomattu: kouluissa tätä ei opeteta!
Ota selvää kk ja vuosiluonteestasi, huomioi kummankin nousevat luonteet ja planeettojen sijainnit. Muista, että yleisen petoksen aikoina totuuden kertomisesta tulee vallankumouksellinen teko.

https://astro.cafeastrology.com/natal.php
https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/

Ja muistakaa mitä eräässä kolumnissa sanottiin: "maailma tarvitsee enemmän tyhmyyttä!" Onko niin? Ei todellakaan. Kuten Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "te jotka haluatte, astukaa ulos siteistänne." Ihmisen täytyisi ymmärtää miten lähellä hän on karjaa, ellei hän opiskele! Opiskeleehan karjakin - se on lajin mukaista! Mutta milloin eläin nousee asteen korkeammalle tasolle? Opittuaan ihmiseltä! Ja ihminen oppii itse, tai itseään viisaammalta!
https://www.azquotes.com/

Elämä ei ole löytöprosessi, vaan luomisprosessi. Et löydä itseäsi, vaan luot itsesi uudelleen. Älä siis yritä saada selville kuka olet, vaan pyri määrittämään kuka haluat olla. (Neale Donald Walsch)

On tärkeää, että uskot itseesi, ei vain siihen mitä olet nyt, vaan myös siihen, miksikä sinulla on valta tulla. (Neal A. Maxwell)

Ainoa henkilö, joksi sinun on määrä tulla, on henkilö, joka päätät olla. (Ralph Waldo Emerson)

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kansallisuus kertoo mistä henkilö on tulossa.
      Luonneidentitetti kertoo mihin hän on menossa.

Miksi hallitus ei opeta tätä? Hallituksesta tulee mieleen keskenkasvuinen kersa, jolle on annettu hoitoon koko navetta lehmiä, joista se ei paljoa ymmärrä.

Johtajan laatu näkyy heidän itselleen asettamissaan standardeissa.
      Johtajuus on etuoikeus parantaa muiden elämää, ja johtaja näkee johtamisen vastuuna, eikä arvona ja etuoikeutena. (mielipiteitä eri lähteistä)

Jos toimintasi innostaa muita unelmoimaan, oppimaan lisää, tekemään enemmän, ja tulemaan enemmäksi, olet johtaja. (John Quincy Adams)

Mutta entä media ja virallisuus? Miten tunnistat johtajan, ellei hän ole joka päivä televisiossa, tittelisoitu, tai istu atomipommi perseen alla?

• Anonyymi

Psykologi tai psykiatri tarvitaan jos minää aikoo kehittää

• Anonyymi

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010947615.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
      "Ketkä kuuluvat suomalaiseen älymystöön 2020-luvulla? Älykkö tai intellektuelli tarkoittaa perinteisen käsityksen mukaan itsenäistä ajattelijaa, joka luotaa ajan henkeä."

Muttei vaadi muutosta? Itse olen yksi suurimmista ajattelijoista Suomessa. Mutta aika on liian aikaista. Tätä menoa saa odottaa vuoteen 5000 tai 7000.
      Moniko tietää, että elämme uutta keskiaikaa? Se älytään vasta v. 3000?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe