Mitä vaaditaan jos haluaa poromieheksi? Jos ostaa maalaistalon voinko alkaa pitämään poroja? Saako valtiontukea aloitukseen?
Haluan muuttaa lappiin poromieheksi
Anonyymi-ap
9
388
Vastaukset
- Anonyymi
Taiat olla tampio.
- Anonyymi
Noin täällä toimitaan. Mökkiä ostamaan ja porot pihalle.
- Anonyymi
Opettele juopotteleen, viikon parin putki pitää kestää helposti.
- Anonyymi
Aloita lampaista niin ei varasteta.
- Anonyymi
Ne syö KARHu. Jätteet sun muut villat löytyvät taitavasti piilotethuna ja polhjetthuna letokosta. Tarina on tosi.
- Anonyymi
Tarkeintä on selvittää maataloustuet pitää sitten poroja tai lampaita. Aloitus ja investointituet ovat myös mahdollisia. Kaamasessa olisi yksi edullinen tila myynnissä.
- Anonyymi
Tapoihin kuuluu elellä pelkillä tuilla.
- Anonyymi
Pittää omaksua Inarilanen uskonto.
- Anonyymi
Onko poromiehen työ raskasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149