Palstalaiset istuvat huoneessa, jokaisella on edessään 20 ruunebergin torttua.
Jokaisen palstalaisen tehtävä on laittaa runebergin tortut paremmuus järjestykseen.
Arvostelu alkaa ja palstalaiset alkavat maistella Runebergin torttuja ja huomaamme, että parhaimmalta maistuvia suorastaan ahmitaan hullun lailla, niin näyttävät maistuvan.
Arvostelu tilaisuus on päättynyt, pöydillä ei näy murustakaan Ruunebergintortuista.
Hyvin maistuivat palstalaisille jokaislle 20 Runebergin torttua ja parhaiden kolmen joukkoon pääsivät Fazer, Lidlin ja Tokmannin Runebergin tortut.
20 runebergin tortun maku arvostelu....
15
279
Vastaukset
Ääh.. mä passaan .. inhoan noita yökötyksiä.
- Anonyymi
Joo
Aivan perseestä. Mä en ole koskaan tajunnut Porvoota, saati sitä mitä siellä tapahtuu.
Lisäksi tordeja ei leiponut paikallinen pälä-pälä, vaan hänen vaimonsa, Erika.
(hihitystä) - Anonyymi
Eiks oikea torttu ole kostutettu jollain pontikalla? Ei hyvän makuisia siksi.
- Anonyymi
Kaikella pyyteettömällä ystävyydellä voisin helpottaa taakkaasi ja ahmia osuutesi mutta kun tulin jo täyteen tästä kuormasta, niin valitettavasti joudun kieltäytymään. Nyt vatsapallona nukkumaan. - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Aivan perseestä. Mä en ole koskaan tajunnut Porvoota, saati sitä mitä siellä tapahtuu.
Lisäksi tordeja ei leiponut paikallinen pälä-pälä, vaan hänen vaimonsa, Erika.
(hihitystä)Olen tähän saakka uskonut, että vaimo oli nimeltään Fredrika. Mutta jospa herra R:llä oli salavaimo? Joka antoi herralle torttua?
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella pyyteettömällä ystävyydellä voisin helpottaa taakkaasi ja ahmia osuutesi mutta kun tulin jo täyteen tästä kuormasta, niin valitettavasti joudun kieltäytymään. Nyt vatsapallona nukkumaan. - cu-
Oih ja voih.. onx mun sit pakko vetää kitusiini kaikki kaskytä torttua..? Saako ne edes vaihtaa joulutortuiksi? Tai porkkanoiksi?
Tai sit joudun vaan venaamaan toista laupiasta ( ja nälkäistä ) samarialaista. Oiskohan buddy kuulolla..? Tosin hänen herkkuaan on suklaakakut eikä hän ole viinaksiin mieltynyt..🙄- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oih ja voih.. onx mun sit pakko vetää kitusiini kaikki kaskytä torttua..? Saako ne edes vaihtaa joulutortuiksi? Tai porkkanoiksi?
Tai sit joudun vaan venaamaan toista laupiasta ( ja nälkäistä ) samarialaista. Oiskohan buddy kuulolla..? Tosin hänen herkkuaan on suklaakakut eikä hän ole viinaksiin mieltynyt..🙄Ehei suinkaan:) hyvä, ettet ole yrittänytkään aloittaa. En tiedä mutta aivan varmasti tuolla testiohjesäännöstössä kielletään vaihto mihinkään muuhun, kuin varmaankin toisiin ruuneperin torttuihin, joten voit huokaista helpotuksesta ja työntää tarjotinta tänne päin *samalla vetänyt hissukseen tarjotinta itseään kohti*. Ja siis, eihän tässä nyt ole tarpeen vaivata ketään toista avuksi helpottamaan taakkaa. Herra buddy voi rauhassa keskittyä oman erikoisalansa herkkuihin, kyllä minä tästä selviän, kait....joo...röyh. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Ehei suinkaan:) hyvä, ettet ole yrittänytkään aloittaa. En tiedä mutta aivan varmasti tuolla testiohjesäännöstössä kielletään vaihto mihinkään muuhun, kuin varmaankin toisiin ruuneperin torttuihin, joten voit huokaista helpotuksesta ja työntää tarjotinta tänne päin *samalla vetänyt hissukseen tarjotinta itseään kohti*. Ja siis, eihän tässä nyt ole tarpeen vaivata ketään toista avuksi helpottamaan taakkaa. Herra buddy voi rauhassa keskittyä oman erikoisalansa herkkuihin, kyllä minä tästä selviän, kait....joo...röyh. - cu-
Voi kiitos kaunis ja kaunis kiitos.. *samalla hivuttaa tarjotinta poispäin*.
Hyvä etteivät mene haaskuuseen sanon hymyssäsuin ja vedän popparit esiin.
Kyllähän se on poppareiden aika kun joku vetäisee nelkytä ruuneperia yhessä päivässä. Voisi melkein soittaa guinesin ennätysten kirjaan.
Itse huokaisen syvään henkeä suunnattoman helpotuksen tunteen saattelemana. Ei tavinna vetäistä ainoatakaan ruuneperia.
- Anonyymi
Ruokafetisisti söi kaikki yksin. Päästi vielä kauhean röyhtäisyn ja pahan hajuisen pierun päälle.
20… kuka pystyy niin monta syömään? itse pystyisin syödä ehkä 2, korkeintaan 3.
- Anonyymi
Olen tähän mennessä syönyt eri päivinä 2 kpl ja vuoden 2025 kiintiö on siinä.
Ihan sama, minkä leipomon leipasuja.
Voisiko tuohon laittaa rommicolaa?
Vilma- Anonyymi
Rommi sopii erittäin hyvin runebegin torttujen kostukkeeksi.
Laitoin runebergin kakkuu 0,5 tl kasvasmanteliöljyä, olisi saanut laittaa vielä enemmän.
Se tuo hyvän maun Ruunebergin torttuihin.
Ajattleinleipoa vielä yhden Ruunebergin kakun, kun jäi vadelmahilloa ja paistovadelmahilloa, niin saa vielä yhden kakun, odottelen vain, että tulee voitarjous kaupassa 2.99€ 500g voipaketti.
- Anonyymi
Sinulla on pahin ahmimishäiriö laatuaan, hakeudu hoitoon.
- Sheena- Anonyymi
Ei se tarkoita, että ahmii runebergin torttuja jos aihe käsittelee 20 runebergin torttua, että niitä syödään ja laitetaan arvojärjestykseen.
Yksi runebergin torttu on riittävä yhdelle päivälle.
Monesti sellaisen vielä puolitan ja syön puolikkaan.
Aamulla syön n.2-3 dl löysää kaurapuuroa, pakastemarjoja, puolukkasurvosta, 1dl maitoa ja 1,5dl kahvia.
Lämpimän aterian syön klo 14-16 välissä
Kaksi perunaa, 5 eines lihapullaa, kastiketta, leipäviipale ja 2dl vettä.
Tai
Jos on keittoa, pastaa tai vastavaa, niin 2-3 dl
Illalla 1,5 dl kahvia, pulla tai kahvikakun pala.
Kalorimäärä jää päivässä alle 1000 kcal.
- Anonyymi
Minä teille tortunmaut näytän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849