Niin on juu. Hyvää huomenta ja kivaa alkavaa viikkoa. ❄️⚜️✨☺️❤️
Helmeilevä helmikuu
131
541
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Perfectly chilled...
- AnonyymiUUSI
No mikä vika siin on?
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta♥️🥱👩
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää huomenta 🤗❤️✨⚜️❄️
Kiitos🥱Mitä kuuluu 🍒👩❄️♥️☕️aamukahvia täällä
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos🥱Mitä kuuluu 🍒👩❄️♥️☕️aamukahvia täällä
Kävin suihkus ja nyt aamukahvetta täälläkin ☕️😊❤️✨⚜️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kävin suihkus ja nyt aamukahvetta täälläkin ☕️😊❤️✨⚜️❄️
Ok😊Onko sinulla töitä tänään🍒👩❄️♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tänään iltaan pitäisi mennä, mutta sitten on vapautta ☕️😊❤️✨⚜️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Okay😊Onko vapaata tämän päivän jälkeen🍒👩❄️♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Joo on kolme vapaapäivää ☕️😊❤️✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä kyselijä on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö todellakaan muuta asiaa?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo on kolme vapaapäivää ☕️😊❤️✨
Kiva kun on vapaata😊mitäs meinaat tehdä vapaalla🍒👩❄️♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
On mukava. Ainakin treenaan, mutta en vielä tiedä mitä muuta ☕️😊❤️✨
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinä aiot tällä viikolla touhuilla? 😊❤️✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitäs sinä aiot tällä viikolla touhuilla? 😊❤️✨
Tulevia työjuttuja kartoitetaan😊🍒👩❄️♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Alright, toivottavasti tulee jotain kivaa hommaa ☕️😊❤️✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Alright, toivottavasti tulee jotain kivaa hommaa ☕️😊❤️✨
Juu toivottavasti tulee👍😊🍒👩☕️❄️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö todellakaan muuta asiaa?
No eipä kyl oikeen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikka kuvaa palleja?
Anonyymi kirjoitti:
Juu toivottavasti tulee👍😊🍒👩☕️❄️♥️
Mä uskon niin ☕️😊❤️✨
Nyt mä mietin, että kävisinkö vähän salilla tässä ennen duuneja. 😊❤️✨Anonyymi kirjoitti:
Kirsikka kuvaa palleja?
Kirsikka kuvaa ihan vaan kirsikkaa nyt tässä yhteydessä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä uskon niin ☕️😊❤️✨
Nyt mä mietin, että kävisinkö vähän salilla tässä ennen duuneja. 😊❤️✨Ok😊hyvä idea jos vain jaksat👍🍒👩❄️♥️☕️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä uskon niin ☕️😊❤️✨
Nyt mä mietin, että kävisinkö vähän salilla tässä ennen duuneja. 😊❤️✨mee ihmeessä
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On mukava. Ainakin treenaan, mutta en vielä tiedä mitä muuta ☕️😊❤️✨
Eikös sinulla pitänyt olla lääkärillä käynti vai oletko perunut?
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊hyvä idea jos vain jaksat👍🍒👩❄️♥️☕️
Joo kyllä mä jaksan. Kaveri ei pääse, mutta se käski mennä 😄😊❤️✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä uskon niin ☕️😊❤️✨
Nyt mä mietin, että kävisinkö vähän salilla tässä ennen duuneja. 😊❤️✨Mietis uuvestaan. Sanoit huonosti nukkuneesi. Töissä pitää olla skarppina. Vapaat käytä lepoon ja kuntoiluun.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo kyllä mä jaksan. Kaveri ei pääse, mutta se käski mennä 😄😊❤️✨
No hyvä😊👍kivaa päivää mitä se sitten onkaan🍒👩❄️♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle 🤗❤️✨⚜️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Nyt treenaamassa ☺️❤️✨⚜️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa päivää sinulle kirsikka ☺️❤️✨⚜️❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen saako työtä vaiko ei.
Anonyymi kirjoitti:
Mietis uuvestaan. Sanoit huonosti nukkuneesi. Töissä pitää olla skarppina. Vapaat käytä lepoon ja kuntoiluun.
Mä nyt kävin, kun oli virtaa. Oon nukkunu reilun 6 tuntia. Yksi tylsä työilta menee vaikka seipään nokassa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kirsikka kuvaa ihan vaan kirsikkaa nyt tässä yhteydessä.
Ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen saako työtä vaiko ei.
Toivottavasti saat töitä.Yritä niitä yötöitä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mites työt sujuu kultsi?-kirsikka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mites työt sujuu kultsi?-kirsikka
Hyvin sujuu🤍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi tulit siihen ilkeilemään? Ei ole sinullakaan muuta asiaa? Ketä kaipailet?
Huomaat vielä, ettei tässä ilkeillä. Kyselijä on ihan pihalla asioistas.
Musaa päivään ☺️❤️
https://www.youtube.com/watch?v=tYBbAzkeZ5s
O.B.F x Iration Steppas - Love Sound System- AnonyymiUUSI
Ei ollut oikeen mun makuun🤍
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut oikeen mun makuun🤍
Ai, okei. Mistä sä tykkäisit? Olisi kiva kuulla ☺️
Lisää musaa päivään. 😊
https://www.youtube.com/watch?v=c1whbWrvziY
JOSE CHAMELEONE: Banana Remix X Fik Gaza- AnonyymiUUSI
Lisää musiikkia youtubessa. Jokainen saa etsiä mieluisansa
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, mene vaan etsimään vaikka kantrihelunan suosituimmat. Niistähän sinä pidät.
Koska olen sanonut että pidän kantrista? Kerro
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, mene vaan etsimään vaikka kantrihelunan suosituimmat. Niistähän sinä pidät.
Mitä vikaa siinä on jos tykkää iskelmästä? Voin alkaa laittaa tähän linkkejä mistä tahansa videoista vaikka en tykkäis. Joku muu saattaa tykätä
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos tykkää iskelmästä? Voin alkaa laittaa tähän linkkejä mistä tahansa videoista vaikka en tykkäis. Joku muu saattaa tykätä
No en minä ole sanonutkaan, että siinä vikaa on. Sitä saa tykätä mistä tahtoo. Tuli vaan tunne, että aloit arvostella mun musalinkkien laittamista, se oli vastaus siihen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No en minä ole sanonutkaan, että siinä vikaa on. Sitä saa tykätä mistä tahtoo. Tuli vaan tunne, että aloit arvostella mun musalinkkien laittamista, se oli vastaus siihen.
En mä arvostellut kun en käynyt edes katsoo. Mutta voin mäkin alkaa tykittää tähän ketjuun musavideolinkkejä ajan kuluksi
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Susi on oman sorttisensa kentlemanni naisia kohtaan. Helenasta helunaksi , kiitti "kohteliaisuuvesta".
Anonyymi kirjoitti:
Susi on oman sorttisensa kentlemanni naisia kohtaan. Helenasta helunaksi , kiitti "kohteliaisuuvesta".
Se on vanha vitsi... huoh.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on vanha vitsi... huoh.
Se on puhdasta v------a.
Anonyymi kirjoitti:
Se on puhdasta v------a.
Kyllä pitää ihmisellä olla huumorintajua. Nykyaikana kaikki sellasia tissiposkia ja mielensä pahoittajia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä pitää ihmisellä olla huumorintajua. Nykyaikana kaikki sellasia tissiposkia ja mielensä pahoittajia.
älä viitsi. eilen vedit herneitä nenään urakalla.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvä , susi. Nythän sulla on oikeaa asennetta.
- AnonyymiUUSI
No voi harmi ♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä , susi. Nythän sulla on oikeaa asennetta.
Mua kyllä suoraan sanottuna huolettaa noin äkilliset mielenvaihtelut huh, ei ihan normaalia että yön aikana on muuttunut kuin eri ihmiseksi. Ehkä se lääkärijuttu oli pelkkää huomionhakua eilen, en usko että menossa sinne mutta hyvä jos noin äkkiä jostain aallon pohjalta itsensä muutamissa tunneissa saa pirteämmäksi kuin peipponen ja tuo pirteys ehkä lyö jo vähän yli mutta hienoa jos se kestää nyt ainakin vuoden niin sitten voinee onnitella oikein tosissaan. Tunnetason nopeat muutokset kertonee vaan yleensä sairauksista tai jostain häiriöstä eikä ne ole hyväksi aivoille mutta toivottavasti ei ole kyse sellaisista. Vähän vaan on outo ja huolestunut fiilis tästä. Mutta toivottavasti voit hyvin. Ja olet oikeasti nyt onnellinen eikä mitään näyttelyä. 👍🏻☀️😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyllä suoraan sanottuna huolettaa noin äkilliset mielenvaihtelut huh, ei ihan normaalia että yön aikana on muuttunut kuin eri ihmiseksi. Ehkä se lääkärijuttu oli pelkkää huomionhakua eilen, en usko että menossa sinne mutta hyvä jos noin äkkiä jostain aallon pohjalta itsensä muutamissa tunneissa saa pirteämmäksi kuin peipponen ja tuo pirteys ehkä lyö jo vähän yli mutta hienoa jos se kestää nyt ainakin vuoden niin sitten voinee onnitella oikein tosissaan. Tunnetason nopeat muutokset kertonee vaan yleensä sairauksista tai jostain häiriöstä eikä ne ole hyväksi aivoille mutta toivottavasti ei ole kyse sellaisista. Vähän vaan on outo ja huolestunut fiilis tästä. Mutta toivottavasti voit hyvin. Ja olet oikeasti nyt onnellinen eikä mitään näyttelyä. 👍🏻☀️😊
Jospa susi tuli toisiin ajatuksiin. Kannattaako lääkärille mennä ylipäätään mitä tahansa mennä jutustelemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa susi tuli toisiin ajatuksiin. Kannattaako lääkärille mennä ylipäätään mitä tahansa mennä jutustelemaan.
No ei tietenkään kannata jos ei mitään ongelmaa eikä oireita ole ja elämä hymyilee, ajat pitää jättää oikeasti sairaille. Ei sinne jaarittelemaan mennä. Oikealla asialla pitää olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään kannata jos ei mitään ongelmaa eikä oireita ole ja elämä hymyilee, ajat pitää jättää oikeasti sairaille. Ei sinne jaarittelemaan mennä. Oikealla asialla pitää olla.
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sudella on jo ollut noita mielialanvaihtelua jo pidemmän aikaa. johan hänellä tänäänkin meni mielialat alaspäin.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko susimies leikkiä tänään kauppakeskusstevaria vai ihan käydä ostoksilla toisella puolella asiakaskokemuksia? Mitä teillä miehillä ny vois olla eaim joku johtokauppa, clas olson. Itse tykkään ostella mm kosmetiikkaa ja luontaistuotteita, en esim napalmia ja ältsist muskottipähkinää ym
- AnonyymiUUSI
Tietysti näihin reissuihin voi nk lavastaa jännittävää varjostavaa tunnelmaa, mutta yleensä esim normalin saniteettikosteuspyyhkeet on tärkeämmät että EVVK mitään, sekä vaikka aikuisten laatuaika jo kolmessa sukupolvessa, kun oli vanhemmuussuhteista vissii jotain kysyttävää jollakin
- AnonyymiUUSI
Hyvää viikkoa,oispa jo maaliskuu.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin. Kyllä se sieltä tulee aikanaan. Kevät lähestyy.
Sais tulla pikkasen nopeemmin.🥱
Anonyymi kirjoitti:
Sais tulla pikkasen nopeemmin.🥱
Elämästä pitää nauttia joka hetki. ☺️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mikä sun mielialan on saanut nousemaa. Eilen olit niin alamaissa. Ja nyt oot yltiö postitiivinen. No ei se kauan kestä kun valitat taas naisen puutetta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ja ilman pillereitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun mielialan on saanut nousemaa. Eilen olit niin alamaissa. Ja nyt oot yltiö postitiivinen. No ei se kauan kestä kun valitat taas naisen puutetta.
Nukuin paremmin. Käytän myös kreatiinia ja vitamiineja.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No miksi sä meet sitten lääkärille kun voit hyvin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
eli sä oot vasta tänään alottanut vitamiineja syömään kun oot voinut neljä vuotta huonosti. Sähän voit perua sen lääkärinajan jos sä voit loistavasti nyt
Anonyymi kirjoitti:
Koska et ole vielä tullu sanomaan, että mun on turha haaveilla sexymisuista.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aamun eka aloituksessasi sanoit itkuhymiöllä uniesi jääneen vähiin. Tarkkuutta , kiitos. Siksi huolehdittiin sun treeneille menosta ennen pitkää iltavuoroa. Täällä on niitäkin, jotka osaavat lukea.
Anonyymi kirjoitti:
Aamun eka aloituksessasi sanoit itkuhymiöllä uniesi jääneen vähiin. Tarkkuutta , kiitos. Siksi huolehdittiin sun treeneille menosta ennen pitkää iltavuoroa. Täällä on niitäkin, jotka osaavat lukea.
Niin ku missä?! Tämä on mun tämän päiväinen aloitus.
Anonyymi kirjoitti:
En ole tänään tehnyt tänne muita aloituksia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No kuse on ihan turhaa.Nää ite sannoit eilen ettet nää ossaa ees puhua niitten joukosa mittään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Itehän sä sitä jankkaat. Mun puolesta saat haaveilla. Mutta elämän realiteetit pitää ottaa huomioon. Mutta kiva että voit paremmin.
Anonyymi kirjoitti:
No kuse on ihan turhaa.Nää ite sannoit eilen ettet nää ossaa ees puhua niitten joukosa mittään.
Ei ikinä tiedä millanen sexmisu kävelee vastaan ja ihastuu, tai ainakin minä voin ihastua.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No onko sun haaveilut tuottanut tulosta? vastaus on ei ole. Ja tätä on jatkunut 15 vuotta. Minä olen realisti. Mutta toki saat haaveilla. Se ei ole keneltäkään pois.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei ikinä tiedä millanen sexmisu kävelee vastaan ja ihastuu, tai ainakin minä voin ihastua.
Hienoa nähdä sun uusi asenne. Pidä toi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En ole tänään tehnyt tänne muita aloituksia.
Nyt pyydän anteeksi ja suuresti. Ei ollutkaan.sinun tuo Huomenta - aloitus. Olin vähällä motata itseäni turpiinku erehdyin. Hyvää vointia ja mukavaa fiilistä töihisi.Sori vielä erehdyksestäni.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pyydän anteeksi ja suuresti. Ei ollutkaan.sinun tuo Huomenta - aloitus. Olin vähällä motata itseäni turpiinku erehdyin. Hyvää vointia ja mukavaa fiilistä töihisi.Sori vielä erehdyksestäni.
No ei tuo mitään. Sattuu sitä erehdyksiä. Kiitos ja mukavaa päivää sinnekin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä vain. Asenteesta se on kuule paljolti kiinni tää olemisen meininki. Alat panostaan terveytees luonnollisin keinoin. Siinä mielialakin alkaa friskaantua päivä päivältä. Saat olemuksees valoisuutta ja katseessasi välkehtii luoksekutsuvaa pilkettä. Varo turvautumasta mielialalääkkeisiin.Niistä pitemmän päälle ei ole muuta kuin haittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Asenteesta se on kuule paljolti kiinni tää olemisen meininki. Alat panostaan terveytees luonnollisin keinoin. Siinä mielialakin alkaa friskaantua päivä päivältä. Saat olemuksees valoisuutta ja katseessasi välkehtii luoksekutsuvaa pilkettä. Varo turvautumasta mielialalääkkeisiin.Niistä pitemmän päälle ei ole muuta kuin haittaa.
Jotkut sanoneet, jotka aloittivat mutta lopettivat kun olo oli kuin auts töks töksiä ja ilme kuin tonnin seteliä tollottais.
- AnonyymiUUSI
Hyvää työpäivän jatkoa rakas- kirsikka
https://www.youtube.com/watch?v=h7UoU8elROQ
Kybba, Sean Paul & Busy Signal - Ba ba bad- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/7LiVnKmS4Is?si=DrRU5820DZKLlSuq
Maanantai päivän kevennys. 😊👍- AnonyymiUUSI
Dusty Leigh "Feeling alright"
- AnonyymiUUSI
Hyvää alkanutta viikkoa sudelle. 😊👍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja samoin sinulle ☺️
Kiitos! Taka talvi iski, vaikka oikeastaan on vielä talvi ihan kalenterin mukaan. 😊 Lykkäs lunta ja pakkasta kivasti. 🌨️❄️❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Taka talvi iski, vaikka oikeastaan on vielä talvi ihan kalenterin mukaan. 😊 Lykkäs lunta ja pakkasta kivasti. 🌨️❄️❄️
Etelässä tulee talvet olemaan lentoja ja pohjoisessa tulee olemaan paljon pakkasta. Ne menkäööt sinne, jotka tykkäävät lumesta... T; Juha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etelässä tulee talvet olemaan lentoja ja pohjoisessa tulee olemaan paljon pakkasta. Ne menkäööt sinne, jotka tykkäävät lumesta... T; Juha
Niinpä taitaa olla. Tämä kylmä-lämmin-kylmä joka toinen päivä ei oo enää mun mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on edelleen talvi, eli ei takatalvesta voi puhua, ennen kuin meillä on kevät alkanut. 😊 Kevääseen on vielä ainakin 2 kk aikaa, vaikka maaliskuu on kevät kuukausi. Se on silti kylmää vielä ja lunta voi tulla. ❄️☺️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nyt on edelleen talvi, eli ei takatalvesta voi puhua, ennen kuin meillä on kevät alkanut. 😊 Kevääseen on vielä ainakin 2 kk aikaa, vaikka maaliskuu on kevät kuukausi. Se on silti kylmää vielä ja lunta voi tulla. ❄️☺️
Jep, näin on. 😊 Tää ns talvi ei oo ollu kunnon talvi niin mun puolesta sais olla ohi jo. 🙈
Ja lunta voi tulla vielä vaikka miten paljon. 🌨️🌨️🌨️🌨️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänks. Täällä ollaan ja tykätään. Etelän varekset saattas paleltua.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, näin on. 😊 Tää ns talvi ei oo ollu kunnon talvi niin mun puolesta sais olla ohi jo. 🙈
Ja lunta voi tulla vielä vaikka miten paljon. 🌨️🌨️🌨️🌨️Ei talvet ole enää sellaisia, kuin oli vielä 20 vuotta sitten. Nyt sahaa edes takas kylmää kuumaa ja kesät on ihan polttavia. 😐
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei talvet ole enää sellaisia, kuin oli vielä 20 vuotta sitten. Nyt sahaa edes takas kylmää kuumaa ja kesät on ihan polttavia. 😐
Ei todellakaan ole. 😔
- AnonyymiUUSI
Susi, kaipailetko sinä täällä ketään erityistä 🤗 ?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mulla oli kaivattu, mutta ei se minusta sitten tykännyt.
Otetaampa kysymys uusiksi. Ei takerruta olemattomaan. Siis kaipailetko nyt täällä ketään erityistä 🤔💞🙄?
Anonyymi kirjoitti:
Otetaampa kysymys uusiksi. Ei takerruta olemattomaan. Siis kaipailetko nyt täällä ketään erityistä 🤔💞🙄?
Mulla meni vain sydän rikki viimeksi. En mä saa häntä kaipailla, kun hänellä on poikakaveri. Ei ole uutta ihastusta tullut vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kehen voin edes ihastuu. Kaikilla on aina joku muu ja on ikäeroa yms... Kukaan ei tykkää musta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mulla meni vain sydän rikki viimeksi. En mä saa häntä kaipailla, kun hänellä on poikakaveri. Ei ole uutta ihastusta tullut vastaan.
Vakipalstalaisena osaan jo ulkoa tämän casen, joten ei sun susi-kulta tarvi edes mainita enää menneestä. Sulla on jäänyt alitajuntaan olettamus, joka toteutuessaan olisi ollut kaukana kuvitelmista. Niin on käynyt monelle, monelle toisellekin. Kaikella on tarkoituksensa, kiitä siitä. Nyt eletään tätä päivää odotellessa kevättuulten tuomia ihania yllätyksiä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se uusi ihastus tulee vielä vastaan. 😊 👍 Avoimin mielin ja kun vähiten odotat niin siinä hän on. 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se uusi ihastus tulee vielä vastaan. 😊 👍 Avoimin mielin ja kun vähiten odotat niin siinä hän on. 🤗
Niin ja käy niin kuin viimeksi 💔😓
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Piste jo tälle.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ohi aiheen mutta kiinnostaa että olisko sulle introvertti nainen parempi vai ambivertti vai extrovertti? Lukenut tästä ja intro ei pitkän päälle jaksa extroverttiä? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Ohi aiheen mutta kiinnostaa että olisko sulle introvertti nainen parempi vai ambivertti vai extrovertti? Lukenut tästä ja intro ei pitkän päälle jaksa extroverttiä? 🤔
Ei sillä ole väliä, kunhan on mukava ja ottaa huomioon oikealla tavalla.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Introvertti on kyllä se joka osaa ottaa huomioon ihan eri tavalla. Toivon ja uskon että löydät sen oikean.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
ja on nuori ,hoikka ja kaunis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiks nää introvertit ole sisäänpäin kääntyneitä nyhveröitä ?Romantiikka tuntematon käsite.
Anonyymi kirjoitti:
Eiks nää introvertit ole sisäänpäin kääntyneitä nyhveröitä ?Romantiikka tuntematon käsite.
On sulla aika väärä käsitys introverteistä.
Anonyymi kirjoitti:
ja on nuori ,hoikka ja kaunis
Mielellään sellainen jota tykkää katsella ja halia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyhverö on kyllä ihan väärä sana. Introvertti on fiksu ja ajatteleva ja analysoi tarkkaan. Ja paljon muita hyviä ominaisuuksia. Kun oppii tuntemaan intron niin on mikä paras ystävä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En tiedä kehen voin edes ihastuu. Kaikilla on aina joku muu ja on ikäeroa yms... Kukaan ei tykkää musta.
Ihastumiset/rakastumiset vähenee iän myötä eikä sopivia edes tule enää vastaan. Ei näe ainakaa metsää puilta kun kaikki on vaan harmaata massaa. Jos on nätti naama niin on vartaloltaan ihan pallo tai toisin päin 😂
- AnonyymiUUSI
Miten jakselet tällä hetkellä 🌼🌸🌺🌻🌷🌼
- AnonyymiUUSI
Työvuoro alkaa sielläkin olla jo illassa. Kolme vapaata sulla edessä, hienoa. Omaa kotoilua, lepoa ja mieliruokaa, siinäpä alkuaineksia. Onko poikien kanssa jotain mukavaa yhteistä?
Hei. No, pitäisi varmaan ehtiä poikien kanssakin olemaan. Siitä on nyt vähän aikaa kun viimeksi näin heitä. Ollaan kyllä muuten joka päivä yhteyksissä. Voisi vaikka käydä nuotiolla joku ilta. 😊❄️🌆
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hei. No, pitäisi varmaan ehtiä poikien kanssakin olemaan. Siitä on nyt vähän aikaa kun viimeksi näin heitä. Ollaan kyllä muuten joka päivä yhteyksissä. Voisi vaikka käydä nuotiolla joku ilta. 😊❄️🌆
Sopii mulle. Voi kunpa nätäis jo♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii mulle. Voi kunpa nätäis jo♥️
No niinpä rakas 🤍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jössesss. Nuotiolle ilman muuta. Atrian hiillosmakkaraa paketti mieheen se on siinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä rakas 🤍
Onko palstalle tullut rakastuneita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstalle tullut rakastuneita?
Aina välillä tänne tulee joku pariskunta trollailemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jössesss. Nuotiolle ilman muuta. Atrian hiillosmakkaraa paketti mieheen se on siinä.
Ja sitte haisee kalsaritkin savulta
- AnonyymiUUSI
-21👍🐺
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354410Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092214- 641518
- 571269
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1351109Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k9822Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.40787