Syyriälaisten paapominen Ylitorniolla koulu auto hakee 200 metri päästä kouluun lopettakaa
Koulukuljetus
9
260
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin lyhyt matka kuljetetaan???
Eipä kuljeteta Suomalaisia, vaikka matkaa on 2,5 km.
Miksi Suomalaiset on niin eri arvossa?? - Anonyymi
AP..Jos ne eksyy muuten matkalla???🤭
- AnonyymiUUSI
Ne pitäs kuljettaa takasi Syyriaan ja miksei vanhemmat kuljeta..onhan kunta kustantanut kortit ja autot
- AnonyymiUUSI
Tuskin on kunta kustantanut kortteja ja autoja. Kunnan rahat on käytetty LINTUTORNIN rakentamiseen "sivukuluineen".
- AnonyymiUUSI
Voihan hänelle olla jokin sairaus tai vamma.
Älkää viitsikö moittia joka asiasta.- AnonyymiUUSI
Kyllä ainakin lintutorni-insinööriä passaa moittia vammasta huolimatta vaikka ei se sukulaisten suosiminen ym. vissiin vamma ole. Sitä voi paremmin kuvata yksi toinen sana.
- AnonyymiUUSI
Tämä vammainen vain sattuu asumaan koulubussin reitillä sopivasti!
T Ali Ibrahim. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vammainen vain sattuu asumaan koulubussin reitillä sopivasti!
T Ali Ibrahim.Kaikkihan nuo jotenkin vammasia.
- AnonyymiUUSI
Juu,eiku kyytiin vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740