Syyriälaisten paapominen Ylitorniolla koulu auto hakee 200 metri päästä kouluun lopettakaa
Koulukuljetus
17
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin lyhyt matka kuljetetaan???
Eipä kuljeteta Suomalaisia, vaikka matkaa on 2,5 km.
Miksi Suomalaiset on niin eri arvossa??- Anonyymi
Kuljetus on tilapäinen sen ajan kun kepeillä kävelee,tiedän
- Anonyymi
AP..Jos ne eksyy muuten matkalla???🤭
- Anonyymi
Ne pitäs kuljettaa takasi Syyriaan ja miksei vanhemmat kuljeta..onhan kunta kustantanut kortit ja autot
- Anonyymi
Tuskin on kunta kustantanut kortteja ja autoja. Kunnan rahat on käytetty LINTUTORNIN rakentamiseen "sivukuluineen".
- Anonyymi
Voihan hänelle olla jokin sairaus tai vamma.
Älkää viitsikö moittia joka asiasta.- Anonyymi
Kyllä ainakin lintutorni-insinööriä passaa moittia vammasta huolimatta vaikka ei se sukulaisten suosiminen ym. vissiin vamma ole. Sitä voi paremmin kuvata yksi toinen sana.
- Anonyymi
Tämä vammainen vain sattuu asumaan koulubussin reitillä sopivasti!
T Ali Ibrahim. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vammainen vain sattuu asumaan koulubussin reitillä sopivasti!
T Ali Ibrahim.Kaikkihan nuo jotenkin vammasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan nuo jotenkin vammasia.
No pitäisikö kaikkien koulukyytien perusteet ilmoittaa täällä puskaradiossa....ootte te harvinaisen pöljää porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäisikö kaikkien koulukyytien perusteet ilmoittaa täällä puskaradiossa....ootte te harvinaisen pöljää porukkaa.
Näitä pöljiä hölmöläisiä täällä riittääkin
- Anonyymi
Näin on,tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vammainen vain sattuu asumaan koulubussin reitillä sopivasti!
T Ali Ibrahim.Kauhea,kun puhutaan vammaisesta,kyseessä älykäs,kiltti tyttö,joka loukkasi polvensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäisikö kaikkien koulukyytien perusteet ilmoittaa täällä puskaradiossa....ootte te harvinaisen pöljää porukkaa.
Pöljiä riittää,aivan suomalaisia
- Anonyymi
Juu,eiku kyytiin vaan
- Anonyymi
Kyseinen tyttö ei ole syyrialainen,loukkasi polven ja lääkäri määräsi kuljetuksen siksi aika kun kepeillä kävelee.Reipas tyttö halusi kouluun.,loukkaantuneenakin.Tunnen hyvin tämän perheen.
- Anonyymi
Ei ne uskalla päästää lapsiaan kävelemään kouluun kun kylä on sekopäitä täynnä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa125511