Lapha säästää

Anonyymi-ap

Maanantaisin terv keskuksen aula tyhjää huokaa. Lääkärit ovat lopettaneet labran lähetteiden kirjoittamiset, kyllä se potilas kotona pärjää ja jos ei pärjää niin voi voi. Lääkärit ovat lisänneet reseptien kirjoittamista, omasta kokemuksesta voin sanoa että lääkäri tykkäsi huonoa, nyrpisti nenää kun kerroin että en tarvi tuota ja tuota, sanoin että kirjoita pois mitä tykkäät mutta en hae niitä apteekista. Tuossa näkyy nykyhallituksen viesti lääkärikentälle , noin pitää Orpon suunnitelman mukaan mennä,. Omat pärjää ja osa jää junasta , lopullisesti.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ei tyhjää määrää reseptilääkkeitä. Hyviä on lääkärit aina olleet.

• Anonyymi

Tiedetään miten lääkefirmat "sponsoroivat" lääkäreitä, sata varma että tulolähdettä yritetään ruokkia kaikin tavoin. Hulluahan se olis ettei näin toimittaisi. Kerrankin lääkäri totesi minulle että Orionilla on se ja se , voin kirjoittaa sitä sinulle. Kyllä paistoi hyvin läpi ..sponsorin pelipaita.

• Anonyymi
        UUSI

Suomalaiset lääkärit nojautuvat liikaa länsimaiseen lääketieteeseen, vaikka muualla länsimaissa lääkärit käyttävät sen rinnalla myös vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä, kuten kiinalaista lääketiedettä.
        Lähes kaikki vaihtoehtoiset hoitomenetelmät ovat turvallisia, toisin kuin useiden lääkkeiden syöminen.
        Vaihtoehtoisilla hoidoilla moni on saanut apua vaivoihin, joihin länsimaisesta lääketieteestä ei ole ollut apua.
        Tosin sitä joutuu hakemaan usein ulkomailta esim. Saksasta, koska Suomessa vaihtoehtohoitoihin suhtaudutaan niin ennakkoluuloisesti.
        Monissa maissa vaihtoehtohoidoissa käynnit korvataan samalla tavalla kuin länsimaiset lääkehoidotkin, mutta ei Suomessa.
        Suomi ja KELA haluaa vaan lobata näitä ulkomaalaisia lääkefirmoja, joiden ulkomaalaiset osakkeenomistajat nauravat partaansa tyhmille suomalaisille ja heidän lääkäreilleen.

• Anonyymi

persuhölmöt ajaa palvelut alas antavat rahat eu.lle.

• Anonyymi
        UUSI

Yhteisvelkaa lisää tulossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4440
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1623
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      905
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30