Koska työttömät menevät lakkoon?
Tavoitteena olisi saada työttömille 3 kk kesäloma. Kun työtön on lomalla, työttömällä ei olisi työnhakuvelvollisuutta
Koska työttömät menee lakkoon
8
157
Vastaukset
- Anonyymi
kovvoo hommoo tuo työttömänäkin oleminen, kaikki tuet tulee tekemättä mitään,, älkää nyt itseänne sillä rikkoko.
- Anonyymi
ei tule vaan pitää esim osallistua toimenpiteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tule vaan pitää esim osallistua toimenpiteisiin
Kokoomuslainen voi lopettaa yritystukien nostamisen
- Anonyymi
Työttömän 3kk:n lomailu on ollut jo pitkään mahdollista.
Olen itse hyödyntänyt sitä.
Missä tahansa EU maassa on mahdollisuus ilmoittautua työttömäksi työhakijaksi.
Minä valitsin "takuuvarman" Espanjan. Oli etukäteen selvää, etteivät ne häiritse millään hassuolla ehdotuksilla.
Työkkäristä ja kelalta tarvittavat dokumentit.
Viikon sisällä ilmoitetusta lähtöpäivästä ilmoittauduttava Espanjan työkkärissä. Tarvitsin passin valokopion jonka kävin ottamassa kesken prosessin kun en tiennyt tarvetta etukäteen.
Kunkin kuukauden ensimmäisellä täydellä viikolla tuli meikäläinen ansiosidonnainen asuntoa lähimpään CAE:n konttoriin josta kävin nostamassa rahat.
Kolmannen kuukauden päivärahat tulivat kotimaiselle tililleni Nordeaan.
Työnhaun uusiminen vaati vähintään kuukauden työ- ja palkkatodistuksen Suomessa.
Ajoin omalla autollani Alicanten eteläpuolelle Torreviejaan ja muutaman motarin levikkeellä torkutun tunnin jälkeen olin perillä hyvissä ajoin.
Tuon 3kk:n jakson aikana en ollut Suomen työmarkkinoiden käytettävissä eikä espanjalaisia kiinnostnut tippaakaan miten käytin nuo 3kk.
Sisämaan suomalaisreservatiossa olisi ollut erilaisia rakennuksiin liittyviä puuhasteluja mutta viihdyimme eukon kanssa paremmin kaupungin keskustan hoidetun hiekkarannan tuntumassa.
Kävi kyllä lomasta joten turhaan valitatte! - Anonyymi
Kuntouttavasta työtoiminnasta vois tehdä lakon. Ei vaan mene enää sinne. Siellä sitten palkkaa saavat ohjaajat ihmettelevät, että missä kaikki on...
- Anonyymi
Koko Kuntouttava työtoiminta pitää lopettaa kaikilta!
- Anonyymi
ja 2 viikon loma etelässä
- Anonyymi
Työttömien pitää kaataa hallitus kaikkia mahdollisia keinoja käyttäen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848