Miksi useimmat monet nukkuu vaatteet päällä? En ymmärrä, itse nukun pelkillä boxereilla. Mielestäni ihmisen ihmisen pitäisi nukkua vähintään pikkuhousilla. Ensinnäkin jos paita päällä se hiertää ja toiseksi pitkä housut jotenkin puristaa. Sukat kuumottaa. Yöpyjama on täysin turha. Eniten ihmettelen naisia ja tyttöjä joilla pyjama päällä. ROHKEASTI NUKKUKAA TISSIT PALJAANA TAI ALASTI. PEITON ALLA EI KUULU OLLA VAATTEITA. Itse saa unta alasti. Iso tissiset naiset nukkukaa ilman rintaliivejä, TISSIT PALJAAKSI.
Miksi monet nukkuu vaatteet päällä?
53
622
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon ruvennu nukkuu ihan tissit paljaana. Joku kärpänen katossa vois olla silmät selällään🤭 Tissit kainalossa kuola poskella hän kuorsaa🤣🤣🤣
- Anonyymi
Useimmilla kärpäslajeilla on viisi silmää.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmilla kärpäslajeilla on viisi silmää.
VilmaIhanaa viisi silmää tarkkailee mun kuninkaallisia unia❤️Sit jos tulipalo syttyy niin Vilmako se siellä tekee päätöksen…”joo antaa palaa vaan eiköhän toi tyyppi oo jo elon päivänsä nähny”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa viisi silmää tarkkailee mun kuninkaallisia unia❤️Sit jos tulipalo syttyy niin Vilmako se siellä tekee päätöksen…”joo antaa palaa vaan eiköhän toi tyyppi oo jo elon päivänsä nähny”
22:01
Voi poloa. Mä ole noin sydämetön.
Kärpäsellä on verkkosilmä, siis vähän niinkuin nettisilmä?
Vilma
- Anonyymi
Mä tykkään nukkua pyjaman housuissa ja t-paidassa etenkin näin talvella. Tuntuu, että on aina kylmä nukkumaan laittaessa. Aamulla kun herää ilman peittoa, ei palele. Ilman vaatteita palelisi ja palelu on vastenmielisintä mitä tiiän herätessä.
Jasu- Anonyymi
Rintaliiveissä en kyllä ole nukkunut muuten kun rintaleikkauksen jälkeen parin kuukauden päivät. Kun rinnat parani. Komplikaation takia viivästyi paraneminen 1kk sijaan 3 kk:n. Jäi valtimosuoni vuotamaan ja kapseloitui veri rintaan.
Jasu
- Anonyymi
Palelee eikä ole joka yöksi seuraa
- Anonyymi
Viileä asunto. Yöllä on kunnolla vaatetta ja myös villasukat jalassa.
- Anonyymi
ufo tarjosi kaakaon
- Anonyymi
Nukun pyjama tai pitkät alusvaatteet päällä.
Kesällä, vaikka on kuuma, niin nukun pyjama päällä ja paljas jalka peiton ulkopuolella, eikä tule kuuma, enkä hikoile nukkuessa.
En voisi kuvitellakaan nukkuvani ilman vaatteita.
Jos nukkuu ilman vaatteita, niin lakana ja pussilakana likaantuu paljon nopeammin, ksoka ne vastaavat paljaaseen ihoon, ovat kuin alusvaatteet.
No ne, jotka vaihtaa joka päivä alusvaatteensa, niin heidän pitäisi vaihtaa myös sänkyvaatteet joka päivä, jos ilman vaatteita nukkuvat.
Heillä sänkyvaatteet likaantuu yhtä nopeaan, kuin alusvaatteetkin, että huomatkaapa tämä ilman vaatteita nukkuvat!- Anonyymi
Samaa mieltä. Vuodevaatteet pysyvät raikkanpina, jos pujahtaa pujamaan.
Vilma - Anonyymi
Mä vaihdan mun petivaatteet kerran viikossa enkä hikoile öisin ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaihdan mun petivaatteet kerran viikossa enkä hikoile öisin ☺️
Ota sellanen teippiharja ja rullaa aamulla sängyn lakana, kun heräät.
Sitten voit todeta mitä kaikkea teippiharjaan tarttuu lakanasta.
Sitten kun teippiharjan teippi on loppu, niin ostaa pakkausteippirullan ja siitä saa
pitkäksi aikaa teippiä teippiharjaan ja tulee halvemmaksi, kuin uusi teippiharja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sellanen teippiharja ja rullaa aamulla sängyn lakana, kun heräät.
Sitten voit todeta mitä kaikkea teippiharjaan tarttuu lakanasta.
Sitten kun teippiharjan teippi on loppu, niin ostaa pakkausteippirullan ja siitä saa
pitkäksi aikaa teippiä teippiharjaan ja tulee halvemmaksi, kuin uusi teippiharja.3.50-4€ maksaa harja, eli ei mitään? Miten pakkausteipin saa järkevästi liimapinta ulospäin, vai ymmärsinkö jotain väärin?
- Anonyymi
Varmaan koska joku kpää salakatselee
- Anonyymi
Mä en salakatsele! Mä oon sitäpaitsi kieltänyt puhumasta musta yhtään mitään!
- Anonyymi
Niin sitä mäkin oon ruvennu miettimään. Mun kämppään asennettiin ihan ihme palohälyttimet…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä salakatselet irmaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä salakatselet irmaa!!
En eikä Irmasta puhuta enää!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa! Et edes ole Irma vaan joku trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa! Et edes ole Irma vaan joku trolli!
En oo Irma, oon jotain paljon parempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo Irma, oon jotain paljon parempaa
No mä en kuitenkaan salakatsele ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta varmaan sanonut yhtään mitää?
Äläkä sä puhu/kirjota enää mulle tai musta,
en mäkään sulle tai susta kun oli niin väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta varmaan sanonut yhtään mitää?
Äläkä sä puhu/kirjota enää mulle tai musta,
en mäkään sulle tai susta kun oli niin väärin.Anteeksi.
Niinpä. On tukalaa nukkua kaiken maailman vaatteet päällä, mutta munasillaan se ei onnistu. 😅
- Anonyymi
Seksikäs mies käyttää pyjaman lisäksi yömyssyä.
Siinä alkaa nainenkin lämmetä.
https://www.aran.com/mens-cotton-flannel-nightcap-douglas-blue-tartan- Anonyymi
🤭🤣
ihan varmasti 😂
- Anonyymi
sen mukaan nukutaan onko taloyhtiö sallinut lämpöjä, mutta jäähdytystä se ei ainakaan tarjoa. Silloin istutaan talon pihassa penkissä naapureiden kanssa pikkupaitulisssa ja odotellaan että vähän edes jäähtyisi.
Tää ei liity tähän. Mutta vinkki niin naisille kuin miehille. Nukkuessa tekniset treenivaatteet, paita ja shortsit, niin ei kostu kainalot eikä muut.
- Anonyymi
Niijust, sit viel kypärämyssy päähän ni säästää pyykinpesukuluissa ei tarvi tyynyliinaa vaihtaa niin usein
- Anonyymi
En minä hikoile vaikka mulla on trikoopaita ja pyjamahousut päällä. Mutta jos hikoilee niin siin sitten treenivaatteet päälle.
- Anonyymi
On mukavampi nukkua puuvillavaatteissa. Rintskoita en yöllä koskaan käytä.
- Anonyymi
Koska se on mielluttävämpää. Pelkkissä alishousuissa nukkuminen on epämiellyttävää ja alasti vielä epämiellyttävämpää, kylmällä säällä tulee kylmä ja kesähelteellä ällöttävän nahkeaa.
- Anonyymi
Koska palelee ehkäpä?
- Anonyymi
Mulla on kämpässä tasainen +21C ja olen vuosikymmenet nukkunut alasti.
En hikoile enkä muutenkaan jätä juustoa sänkyyn.
Käyn suihkussa aamulla, että pääsen käyntiin ja illalla pesen päivän pölyt pois kunnon suihkulla.
Joskus nukuttiin silloisen puolison kanssa molemmat alasti ja silloin tällöin aamut olivat oikein mukavia.
Nyttemmin olen muutaman vuoden saanut nukkua yksin, alasti itseni seurassa.....Kaks kertaa suihkussa vuorokaudessa, niin se voi homehduttaa kylppärin. Jos on likasissa töissä, niin kun mä, niin suosittelen iltaauihkua, jos taas on palvelualalla, että pitää olla siisti töissä, niin sitten aamusuihkussa.
- Anonyymi
Miksi pitää käydä aamulla suihkussa jos yöllä ei hikoile. Ei turhaa veden tuhlausta käydä aamulla suihkussa jos illalla käy suihkussa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää käydä aamulla suihkussa jos yöllä ei hikoile. Ei turhaa veden tuhlausta käydä aamulla suihkussa jos illalla käy suihkussa.
Sitä mä oon aina ihmetelly. Ja noilla reeni vaatteilla ei tosiaan hikoo.
- Anonyymi
Paljonko on vesilaskusi? Tai jos osaat laskea vesilaskustasi, niin montako litraa teillä menee vettä henkeä kohti kuukaudessa?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kaks kertaa suihkussa vuorokaudessa, niin se voi homehduttaa kylppärin. Jos on likasissa töissä, niin kun mä, niin suosittelen iltaauihkua, jos taas on palvelualalla, että pitää olla siisti töissä, niin sitten aamusuihkussa.
Miten joku voi olla niin likainen, että oikein joka päivä ja vieläpä kahdesti päivässä pitää käydä suihkussa???
- Anonyymi
Äh, taas uusi jankutus...
xLiner - Anonyymi
Joka aiheesta ei tarvitse tehdä uutta keskustelua, voi kommentoida jo valmiiseen, vaikkei liittyisi aiheeseen.
- Anonyymi
Miksi sulla on boxerit?
Näin talvella on melko kylmä öisin. Ainakin mulla. Kerrostalossa myös säästetään sähkön kulutuksessa kun usein tuntui, että illalla/yöllä alkaa paleltaa.
En tarkene alasti nukkua. Jos olis joku mies lämmittämässä, niin varmaan tarkensi niinkin😌- Anonyymi
Itse tykkään, että huoneessa on lähes kylmä ja peiton alla on lämmin. Ellei normipeitto riitä, niin niitähän on sellaisia peittoja, että hikeä pukkaa, vaikka huonelämpötila on alle 18 astetta. Yksi on tuolla kaapissa, kun oli itselle liian kuuma. Mikä lie tuplapaksu onkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itse tykkään, että huoneessa on lähes kylmä ja peiton alla on lämmin. Ellei normipeitto riitä, niin niitähän on sellaisia peittoja, että hikeä pukkaa, vaikka huonelämpötila on alle 18 astetta. Yksi on tuolla kaapissa, kun oli itselle liian kuuma. Mikä lie tuplapaksu onkaan.
Viileä huoneilma on toki raikasta, mutta silloin nenän pää on ihan kylmä. No se ei toki nukkumista haittaa. Mutta kylmässä ei ole mukava nukkua.
- Anonyymi
Mä nukuin ennen munasillani, mutta kissan tultua talouteen aloin pitämään alushousuja, ettei kulkuset joudu yöllä leikkikaluiksi.
- Anonyymi
Kuka on se monet, joka nukkuu vaatteet päällä?
Monet, mä muistan sen, taiteilija. Mä luin taidehissaa riihimäen yliopistossa. Siinä oli monet ja manet. Meni mulla sekasin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Monet, mä muistan sen, taiteilija. Mä luin taidehissaa riihimäen yliopistossa. Siinä oli monet ja manet. Meni mulla sekasin.
Joo. Se on se lummeukko.
Oon nähnyt oikeesti pikkumuseossa ja valtavia tauluja.
La Giogonda taas on älyttömän pieni.
Manet maalasi edelfelttimäisiä tauluja. Vai, mitenpäin. Niissä on samankaltaisia vaatteita.
Vilma
- Anonyymi
Miksi jotkut kyselee niin tyhmiä kysymyksiä?
- Anonyymi
Kun mietti mikä sen lämmön aiheuttaa, jotta tarkenee. Ekana tulee mieleen läski, joka lämmittää. Toisena tulee mieleen, elimistö käy kuumana. Esim. syke ja verenpaine korkealla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467