Sosiaalisessa mediassa supersuosittu autotoimittaja ja autoalan yrittäjä Doug Demuro kertoo kirjoituksessaan sen, miten erilaisten autojen arvo putoaa vuosien saatossa. Kirjoituksensa lopussa hän lausuu suuren totuuden.
" Demuro painottaa, että taviskuluttajalle huolettomin ja vähiten arvoaan menettävä vaihtoehto on hänen mielestään selkeä: halpa japanilainen auto.
– Jos haluat huolettoman auton, hanki vaikkapa hybridi-Corolla tai Prius. Niiden arvo ei alene juurikaan ja ne eivät syö kummoisesti bensaa."
https://www.is.fi/autot/art-2000011009855.html
Hybridi-Toyota pitää arvonsa
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Iltapaskan jutut muista maista jatkuu ja asialla tubettaja. Aika turhia juttuja.
- Anonyymi
Arvo, pyyntihinta ja kauppahinta ovat eri asioita
- Anonyymi
Tfafin takaisin kutsut näyttää toellisuuden.
- Anonyymi
tämä autojen vikaherkkyys menee siihen pisteeseen että kannattaa jo ostaa polkupyörä..
- Anonyymi
Aivan mahdottomia hyvityksiä Toyotan hybridiautoista luvataan. Auton arvo ei tunnu putoavan juuri ollenkaan.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä merkissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa pysyä merkissä.
Kannaattaa kiertää kaukaa. Ovat yksiä ongelmapesiä. Työllistävät kuluttaja-asiamiestä.
- Anonyymi
KAIKISSA merkeissä hinnat romahtavat hybrideissä kun laadukkaat täys-sähköiset valtaavat alaa , kuka haluaa vanhaa hybridiä vaivakseen jossa tuplasti vikakohteita , ei kukaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849