”Sianlihattomuus ei ole suurin ongelma”
Purra kirjoittaa perussuomalaisten varoittaneen tällaisen väestökehityksen ongelmista jo vuosia.
– Kun väestöpohja muuttuu, tulee myös eteen tilanne, jossa eduskunnassa halutaan ”muslimiystävällistä” lainsäädäntöä. Valtuustoissa näin jo tapahtuu. Näin on käynyt kaikissa muissakin massasiirtolaisuuden kohdemaissa. Kyseessä on islamisoituminen, pitipä sanasta tai ei. Sianlihattomuus ei ole sen suurin ongelma.
– Tästä perussuomalaiset yrittää puhua, vuodesta toiseen. Sitä miettiessäsi käy vaikka katsomassa päivitetyt luvut väestökello- ja kuntaluvut-palveluista, Purra kirjoittaa.
Monia näyttää ärsyttävän uutiset siitä, että vankila olisi syrjinyt muslimivankeja viemällä sianlihasta puhtaat (halal?) paistinpannut pois tai että pyydellään vuolaasti anteeksi liivatteellisen ruoan tarjoamista muslimivangeille.
Joo, onhan se, sitä monikulttuurisuutta. Mutta… pic.twitter.com/YZcYQTn0m8
— Riikka Purra (@ir_rkp) February 5, 2025
SUOMEN UUTISET ote
pyydellään vuolaasti anteeksi liivatteellisen ruoan tarjoamista muslimivangeille.
12
175
Vastaukset
- Anonyymi
yle..islamisaation ja terrorismin edelläkävija sdp..kanssa
- Anonyymi
Olin pitkään kasvinsyöjä ja kyllä liivatteen touteselosteessa kerrotaan onko se kasvi vai eläinperäinen
- Anonyymi
Aarnio oli samassa saunavuorossa lasten nussija mamujen kanssa, eikä se edes valittanut
Jos Mamu ovat hullu ,mutta suomalaiset myös ovat tupla hullu
hahaha tupla haha- Anonyymi
Hysss
- Anonyymi
1500 euroa korvausta kaikille vangeille.
- Anonyymi
Iso rahallinen korvaus ja pitkä terapia kustannettava, kun noin huonosti kohdellaan.
Mitä opimme tästä?: Suomesta pitää karkottaa eri uskontokuntiin kuuluvat rikoksen tekijät, että moista kauheaa mokaa ei jatkossa tule tapahtumaan. Mitäs tekevät sellaista, että joutuvat vankilaan, pysyisivät kaidalla tiellä niin saavat itse ruokansa valita.
- Anonyymi
Onko meillä samat oikeudet islamistivaltioissa, kuin mitä heillä on täällä meillä Suomessa?
- Anonyymi
pahamaa
äänestän PS - Anonyymi
Kamalaa sentään. Ei saisi mennä maihin, joissa käytetään liivatetta.
- Anonyymi
Koska olet demarin nähnyt tekevän : Tuottavaa työtä yhteiskunnalle?
Palkka maksetaan verorahoista, perässä kävelijöille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832