Hyvä kemiläinen Teslan omistaja. Tiesitkö, että Tesla on paska auto. Koen myötähäpeää kun ajelet paskalla autollasi kuvittelet olevasi Musk. Musk on myös paska. Oletko tietoinen että paska autosi arvo on paska nolla. Kukaan ei halua paskaa autoa edes ilmaiseksi. Sinulle taisi jäädä paska käteen. Jos et usko, niin googeli kertoo sen sinulle. Voit käyttää myös tekoälyä jos pääsi on täynnä paskaa.
Tesla on paska
26
498
Vastaukset
- Anonyymi
Kävele,köyhä.
- Anonyymi
Häh?? Mä olen köyhä, mutta on mulla AUTO, ei jotain teslan paskaa, eikä tule. En mä nyt niin tyhmä ole, että käsiäni vapaaehtoisesti paskaan työntäisi.
Ps en ole aloittaja - Anonyymi
Juokse,rikas.
- Anonyymi
Teslat on uusnatsin tekemiä uusnatsien autoja.
- Anonyymi
saksa on paska maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksa on paska maa
Saksassa Teslan myynti on romahtanut sen vuoksi että se on uusnatsin tekemä.
- Anonyymi
Kanada
- Anonyymi
Kenellä on niin helppo elämä, että on aikaa seurata millainen auto kelläkin on?
- Anonyymi
Ei ole lähelläkään nollaa arvo. Olen katellut nettiautossa myisikö joku Yhdysvaltain vaalit hävinnyt kokoomusjuppi Teslansa eurolla. Mitä vielä, kymmeniä tuhansia pyydetään vanhoistakin Tesloista. Yhtään alle kymmenen euron Teslaa ei ole myynnissä.
- Anonyymi
Paska on paska, eikä muuksi muutu. Tässä juttu lehdestä. Googeli kertoo: Miikan Teslan arvo romahti vain parissa vuodessa – joutuu nyt maksamaan tuhansia euroja siitä, että hän pääsee siitä eroon
- Anonyymi
Pettyt teslan omistaja... ;D
- Anonyymi
Lenkkarikansaa sapettaa,rahamiehet ei välitä arvon alenemisista.vaihetaan tarvittaessa.ps.käyttäkää nastakenkiä.😂
- Anonyymi
Ja tytöt tykkää sähkö suristimista.
- Anonyymi
Kemi on paska ja Teslat paskoja. Täällä on paskoja sinkkuja paskoissa Tesloissa.
- Anonyymi
Ha haa
- Anonyymi
Käyttäkää nastakenkiä,
- Anonyymi
Liikenteessä oli paska auto Tesla
- Anonyymi
Teslat on rumia ..
- Anonyymi
Äitisi näköisiä.😁
- Anonyymi
Tai isäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai isäsi.
mutta saksa on paska maa
- Anonyymi
Tämän keskustelun päätteeksi voimme yksimielisesti yhtyä siihen näkemykseen kaikki mielipiteet vahvasti huomioiden, että varmuudella todeta Teslan olevan paska.
- Anonyymi
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Autottomien
- AnonyymiUUSI
Teslan tekijä on tosi iso paska.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030