Hyvä kemiläinen Teslan omistaja. Tiesitkö, että Tesla on paska auto. Koen myötähäpeää kun ajelet paskalla autollasi kuvittelet olevasi Musk. Musk on myös paska. Oletko tietoinen että paska autosi arvo on paska nolla. Kukaan ei halua paskaa autoa edes ilmaiseksi. Sinulle taisi jäädä paska käteen. Jos et usko, niin googeli kertoo sen sinulle. Voit käyttää myös tekoälyä jos pääsi on täynnä paskaa.
Tesla on paska
93
1326
Vastaukset
- Anonyymi
Kävele,köyhä.
- Anonyymi
Häh?? Mä olen köyhä, mutta on mulla AUTO, ei jotain teslan paskaa, eikä tule. En mä nyt niin tyhmä ole, että käsiäni vapaaehtoisesti paskaan työntäisi.
Ps en ole aloittaja - Anonyymi
Juokse,rikas.
- Anonyymi
Teslat on uusnatsin tekemiä uusnatsien autoja.
- Anonyymi
saksa on paska maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksa on paska maa
Saksassa Teslan myynti on romahtanut sen vuoksi että se on uusnatsin tekemä.
- Anonyymi
Kanada
- Anonyymi
Kenellä on niin helppo elämä, että on aikaa seurata millainen auto kelläkin on?
- Anonyymi
Ei ole lähelläkään nollaa arvo. Olen katellut nettiautossa myisikö joku Yhdysvaltain vaalit hävinnyt kokoomusjuppi Teslansa eurolla. Mitä vielä, kymmeniä tuhansia pyydetään vanhoistakin Tesloista. Yhtään alle kymmenen euron Teslaa ei ole myynnissä.
- Anonyymi
Paska on paska, eikä muuksi muutu. Tässä juttu lehdestä. Googeli kertoo: Miikan Teslan arvo romahti vain parissa vuodessa – joutuu nyt maksamaan tuhansia euroja siitä, että hän pääsee siitä eroon
- Anonyymi
Niin onkin ja kallis korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin ja kallis korjata.
Kyllä pitää paikkansa.
- Anonyymi
Pettyt teslan omistaja... ;D
- Anonyymi
Lenkkarikansaa sapettaa,rahamiehet ei välitä arvon alenemisista.vaihetaan tarvittaessa.ps.käyttäkää nastakenkiä.😂
- Anonyymi
Ja tytöt tykkää sähkö suristimista.
- Anonyymi
Kemi on paska ja Teslat paskoja. Täällä on paskoja sinkkuja paskoissa Tesloissa.
- Anonyymi
Ha haa
- Anonyymi
Käyttäkää nastakenkiä,
- Anonyymi
Liikenteessä oli paska auto Tesla
- Anonyymi
Teslat on rumia ..
- Anonyymi
Äitisi näköisiä.😁
- Anonyymi
Tai isäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai isäsi.
mutta saksa on paska maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta saksa on paska maa
saksa sucks
- Anonyymi
Tämän keskustelun päätteeksi voimme yksimielisesti yhtyä siihen näkemykseen kaikki mielipiteet vahvasti huomioiden, että varmuudella todeta Teslan olevan paska.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Olen suunnitellut Teslan Y mallin hankkimista. Vaihdan nykyisen diesel auton siihen. Tämä musk/tesla episodi unohtuu muutamassa vuodessa. Muuten Y malli on hyvä sähköauto ja käytettyjen hinnat kohtuullisia.
- Anonyymi
Kyllä ooks joku luovin homo? ku toi sun vastaus oli aika sellane päivän selvä juttu. Ooks normaali ihminen vai vähä sellane no eipä sitä kehtaa enempää sanoo ku et ymmärrä 😂
- Anonyymi
Näinpä taitaa olla nyt.
- Anonyymi
Autottomien
- Anonyymi
Teslan tekijä on tosi iso paska.
- Anonyymi
Näin yhden valkoisen teslan valtakadulla. Näytti siltä, että nais kuskia hävetti ajaa kokonsa pärjää Teslaa.
- Anonyymi
Autottomien itkuja vaan.
- Anonyymi
Teslan arvolaskee, tesla on paska kosla, idiootit kannustavat muskia ja ja ajavat teslan paskalla. Pörssissä teslan osakkeet jatkavat laskuaan.
- Anonyymi
Rahamiehiä ei kiinnosta hinnat.
- Anonyymi
Taas sataa,lenkkarit kastuu.😂
- Anonyymi
Se myös yököttää ja katsominen saa jo voimaan pahoin. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tunsin-silkkaa-inhoa-omistajat-purkavat-pettymystaan-teslaan-sanoin-ja-teoin-eri-puolilla-eurooppaa/54e6ee75-97e4-4a0b-b5b6-cdff2ba414c1
- Anonyymi
Aivan höpö höpö. Tavallisten ihmisten ei tarvitse jättää teslaa ostamatta ja toiseksi Trumppi ja musk eivät ole ikuisesti politiikassa. Kaikki unohtuu aikanaan. Samoin metsäteollisuus alkaa tuomaan rauhansopimuksen jälkeen taas kuitupuuta venäjältä.
- Anonyymi
Köyhien ininää.
- Anonyymi
Idioluutio etenee jenkeissä. Ovat unohtamassa että autoissa on käytetty tiivisteitä tuulen suhinoiden poistamiseen.
https://tekniikanmaailma.fi/teslan-korjausohje-cybertruckin-melua-aiheuttaville-pintapeltien-saumoille-teippi/ - Anonyymi
Teslahan on myös natsi-auto. Sellainen hakaristi-vaunu.
- Anonyymi
Aivan hyvä auto
- Anonyymi
Tänäiltana nähtiin häpeällistä käytöstä Euroopasta Valkoisen talon Oval Officessa. Maailman ylivoimaisimman taloudellisen ja sotilaallisen mahdin Presidenttiä kohdeltiin epäkunnioittavasti. Hävettää Euroopan puolesta, Eurooppa sai Marshall-apua ja kiitos oli tämä. Amerikan yhdysvaltain vastausta häväistykseen odotellessa.
- Anonyymi
Trumppi on paska. USA on paska. Kuka pelastaisi USA:n.
Trumppi uskoo Putinin satuihin. Molemmat seniilejä. - Anonyymi
EI TESLA OO AUTO SE VAAN ISO PATTERI
- Anonyymi
Jalkmiehet itkee,kengät kastuu loskassa,paha mieli.😂
- Anonyymi
Rahakkaiden autoja.
- Anonyymi
Tässä faktaa niin että kemiläisien Teslan omistajien Houston täyttyy paljastaa. Suomen myydyimmät autot listattiin – Teslan romahdus silmiinpistävää
- Anonyymi
Vain natsit ajaa teslalla... ruma ku Hitlerin viikset.
- Anonyymi
Köyhälistö kävelee vaan.
- Anonyymi
mutta saksa on paska maa
- Anonyymi
Kaiken maailman kemiläisetkin fillarikommarit hankkivat itselleen oaskan Teslan. Nyt on viherkupla puhjennut ja paiseesta lentää mätä.
- Anonyymi
Tesla on paska
Korjaan,se on nykyisin Rizla.- Anonyymi
Rizla is very baaad. In deed very baaad. D. Ttump
- Anonyymi
Arkahan se on jos jalan pitää kulkia.lenkkarikansakin on hyväksi.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan pitänyt Amerikkalaista. Ovat sivistymättömiä öykkäreitä, eikä Teslat ja muutkaan jenkkien impperialistiset härpäkeet kelpaa. Sama koskee ryssien tuottamiin Ladoihin. Molemmat samaa luokkaa. Suosin eurooppalaisia laatu tuotteita.
- Anonyymi
Teska myynti kieltoon sanoo vassarit. Tähän voin yhtyä vaikka en ole kommari.
- Anonyymi
Lenkkikengät ilmaisiksi.
- Anonyymi
ostin teslan vuosi sitten, akut hajosi ei kannattanut korjata, saatanan paska ja kallis auto. Tesla on oikeesti koslien äiti.
- Anonyymi
Mulla jo kolme taxissa,erinomaisia tienausautoja.
- Anonyymi
Aivan ylivertaista tekniikka Teslassa. Volkswagen on onnistunut tekemään ID-malleistaan älyttömän laiskoja sähköautoja. Se on jo saavutus, kun auton sähkömoottorihan on yksinkertainen kuin mikä verrattuna johonkin viritysneron V8:iin.
- Anonyymi
Meikä on kemiläinen ja oon ihan vitun rikas en muutais täältä pois koska kyl tääl viihtyy ihan hyvin tuol Ajoksen tienoil ja kyl se lukaali siel komeilee ja kiva asua porukoil ku tilaa ihan vitusti mulle. Kiva ajella yli 700hp bemmil joka päivä kylil paukuttaa putkeen🤣 köyhät kyykkyyn ja teslat on ihan vitun paskoi btw
- Anonyymi
Näin taasen yhden Tesla ja kuskina jokin terska. Yritti vikkelään nousta autosta ja livahtaa sittariin niin ettei kukaan vain näkisi. Pallo punaisena livahti sisään.
- Anonyymi
Köyhien ininää,olet varmaan jalan liikkeellä.😂😂
- Anonyymi
Nyt löytyi uusi mielentilan ilmaisu. Aikoinaan saabismi oli sairautta. Nytten Paskan Teslan omistaminen on Perseylyä ja peseestä tulee paskaa. Loistavaa eikö vain.
- Anonyymi
Aistin rahattomuutta,hmm.
- Anonyymi
En oo köyhä enkä kipee.
- Anonyymi
Hmmm.
- Anonyymi
Tesla uskovaiset repivät nyt pelihousunsa.
- Anonyymi
Nyt on liukasta,kävelkää varoen.
- Anonyymi
Tesla on valmis ruumisauto. Liukastuessa on vain äärimmäisen pieni todennäköisyys menettää henkensä. Teslan kyydissä asia on toisin. Automaatti törmäyssuoja kytkeytyy pois päältä juuri ennen
- Anonyymi
Hyvä että olet turvassa😂.hiekoitusta lisää talsijoille.
- Anonyymi
Tesla on paska. Teslan omistajat natseja.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että Tesla on paska samoin myös muut sähköautot
- Anonyymi
Omistajana pidän autostani,jalkamiehet ärsyttää vai vähän.
- Anonyymi
Tässä sinulle vastaus. Tesla haisee paskalle vaikka pesisit sen missä vain.
- Anonyymi
Pyöräilykelit lähestyvät tuulipukukansalle
- Anonyymi
Patteriautot ja natsit😖
- Anonyymi
Yläluokan autoja ovat.
- Anonyymi
Nyt suomalaiset Tesla-omistajat raportoivat, kuinka heitä kutsutaan natseiksi sen takia, että heillä on Tesla.
- Anonyymi
Ei rahamiehiä kiinnosta köyhien ininät.missään asiassa.
- Anonyymi
Ymmärtäkää ny tesla ei oo rahamiesten auto vaan tollojen
- Anonyymi
Jalankulkijoita ei kuunnella.autot tykkää kun niitä ajetaan.
- Anonyymi
Tollomiehillä ei ole rahulia hienoihin autoihin,kas siinä pulma.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Natsi patteriauto.
- Anonyymi
Vielä ne muka liikennevaloissa elvistelevät akkulaatikoillansa.säästävät muka luontoa kun ajavat patteri autoillansa.
- Anonyymi
Varo ettei roiski kuraa nilkoilles.
- Anonyymi
Ostaisin teslan,jos olis varaa.
- AnonyymiUUSI
Minä olen huomannut, että Kemissä Teslan omistajat asuvat Kemin velkasimmalla asuinalueella.. Varakkaimmalla alueella Tesloja ei näytä olevan. Köyhillä alueilla pihat täyttyvät vanhoista Toyotoista. Eli velka rahalla pidetään Tesla perheissä me olemme jotain kulisseja yllä.
- AnonyymiUUSI
Lähes kaikki uudet autot ovat rahoitettuja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1284141Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6303827- 1012169
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa261960Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821494Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on511445- 1151343
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311267- 471249
- 921210