Koska olen löytänyt 28-vuotiaan naisen. Emme seurustele ainakaan vielä, mutta ehkä jossain vaiheessa.
Ei ole nyt aikaa paljon palstailla
20
181
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onnea!
- AnonyymiUUSI
Kiitos! 😊
- AnonyymiUUSI
Datingissä otti heti yhteyttä 🥰
- AnonyymiUUSI
On niitä mielikuvitusystäviäsi?
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Okei
- AnonyymiUUSI
Onnea! ☺️👍
- AnonyymiUUSI
Kiitos! 😊
- AnonyymiUUSI
Oletko ollut rehellinen ja kertonut työttömyyden, nollat seurustelusuhteet jne? Kannattaa avoimesti olla rehellinen alusta lähtien.
- AnonyymiUUSI
Se tulee kyllä esiin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se tulee kyllä esiin!
Et uskalla kertoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla kertoa?
Ei kuulu sulle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla kertoa?
Lopeta kiusaaminen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Isoja juttuja ei kannata yrittää salailla.
Voi miten ihana. Pidän peukkuja että teistä tulee jotain :)
- AnonyymiUUSI
Kiitos :)
- AnonyymiUUSI
Jaanaamalla sitten vain karkottaa pois.
- AnonyymiUUSI
En aio jaanata!
- AnonyymiUUSI
Älä välitä ap tuosta härnäämisestä! Paras kun et reagoisi siihen ollenkaan, niin härnääjä ei saa psykopaatti-tyyppisiä kiksejään. Niillä häntä ruokit vastaamalla. Suhtaudu niihin mielummin kuin ne olisi hyttysen ininää. Ärsyttävää, mutta mitätöntä eikä vaarallista ja häiritsee vain jos antaa häiritä.
Suhteet on aina alussa häilyviä. Joskus ne on hetken ilo, joskus kestää lopun elämän. Nauti siitä mitä on, anna naiselle sekä aikaa että tilaa hengittää. Erillisyyden ja vahvan läheisyyden tasapaino on yksi onnistumisen avainkohta. Kumpaakin pitää olla riittävästi, jotta suhde alkaa toimia ja kestää. Olen itse 35v+ alkanut seurustella miehen kanssa, jonka aiempi seurusteluhistoria oli hyvin hatara. Silti suhde kesti 7v. On naisia, jolle miehen pitää olla 210m pitkä Hunks ja sitten on naisia, jolle 160cm keskivartalolihava mies on ihana. Sama koskee seurustelukokemusta, toiselle sillä on isompi merkitys kuin toiselle.- AnonyymiUUSI
En joo. Katsoo nyt, tuleeko mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385465Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,372802Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2061821Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621512Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1421465Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi281366- 1871212
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2821057Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24973- 200862