tähti korvan taakse?

aamu

Olen jo pitkään haaveillut tähdestä korvan taakse alakulmaan ja ajattelin kysellä onko kellään kokemusta? Pysyykö kuvio kauniina (korvassa ilmeisesti leviää) ja onko tatuointi sinne ihan tajuttoman kivuliasta? Mietin myös näyttääkö kokomusta pieni tähti luomelta kauempaa katsottuna?

4

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

pienet tatuoinnit näyttävät rumilta ja epäselviltä ellei niitä katso aivan vierestä. Ja on kivulias paikka kun on luu niin lähellä, toisaalta tuollaisen tähden tekemisessä ei kauaa mene. Ja todennäköisesti
      kauempaa katsottuna näytttää luomelta. ja aikojen kuluessa se ei näytä tähdeltä läheltäkään kun on noin pieni. Että harkitsisin vielä tuota paikkaa. Ideana kyllä hyvä

• aamu

oiskohan se sitte parempi ottaa sellanen tähti mikä on sisältä väritön tai pieni kukka. Miten eri värit mahtaa yleensä kestää ajan kanssa?

• xxx

jossa ei ole kuin ääriviivat näyttää enemmän tähdeltä kauempaa katsottuna ja varmasti säilyy kauemminkin halutunlaisena. Olen siinä käsityksessä, että musta pysyy parhaimpana haalistuu tosin sekin, saahan sitä myöhemmin väritettyä. Kannattaa käydä tatuoijalle kertomassa ideastasi niin ne osaavat paremmin kertoa toimiiko ideasi.

• empätiiä

Jos otat vaan ääriviivoilla niin ei taida näkyä senkään vertaa, kuin ihan läheltä katsottuna.
        Jos taas laitat kokomustan niin kaukaa näyttää aika varmasti joltain luomentapaiselta.
        Että ihan hyvä idea joo, mutta mieti vielä tuota paikkaa.

Btw jos se pieni tähti näyttää luomelta niin miten luulet ettei samankokoinen kukka näyttäisi? ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe