Enkö vain löydä wanhojen tanssin tämänvuotista ilmoitusta vai eikö niitä ole?
Löysin päivittymättömän sivun, jossa apulaisrehtorina on henkilö, joka on eläköitynyt viime vuonna.
Koti-Lapissa oli tiedotetta musiikkipainotteisesta lukionkäyntimahdollisuudesta. Onko kysyntää?
Kansainvälistyminen on hyvä asia, mutta meillä alkaa olla kysymys siitä, että kotimaista tekoa olevia oppijoita on minimimäärä.
Amiskin mahtuu vanhan aikkarin puolikkaaseen.
Minusta meillä on hätä jossain määrin. Viime vuonna syntyi melkein 30 lasta, toissa vuonna parikymmentä. Ei hyvä heilu!
Minne menet, Kemijärven lukio?
6
314
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ovat paikalliset abitirukset demonstroineet tänäään? Montako heitä nyt olikaan? Vastustavatko hekin pumppuvoimaloita ynnä muita virvokkeita? Missä ovat jatkot?
- Anonyymi00003
Onko ajankohtainen aihe?
- Anonyymi00004
Wanhat ovat tanssineet. Abit - kymmenkunta - ovat lukulomalla.
Ensi syksynä Schengen-maiden ulkopuolelta tulevien pitää maksaa itse opiskelunsa, elleivät kunnat tue heitä. Sanokaa, jos olen väärin tulkinnut.
Kotimaisia lapsosia kaivataan kaikilla koulutasoilla. Ongelma on jo Roissa ja muissakin maakuntakaupungeissa. Olemme myöhässä lastenteossa pitkin ja poikin Suomenmaan.
Itä-Lapissa alkaa olla yksilöllistä lukio-opetusta 3 koulussa hallintoineen.
Meillä on pulmia. Missä mennään ja mitä aiotaan tehdä, jos lapsia ei tehdä?
Miten tähän tilaan on päädytty?
- Anonyymi00005
Lukiotouhuista täällä enemmän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18957722/kemijarvi-vain-14-abiturienttia-osa-3 - Anonyymi00006
jos pillua saan niin mä lähden mukaan
pillua saan ei mua estä kukaan
odota hetki ostan kondomin
vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
jos pillua saan niin mä lähden mukaan
pillua saan ei mua estä kukaan
otetaan taksi vaikka särkikankaalle
keskustasta kyllä helmaa saan
jos pillua saan
antaisit beibe
jos pillua saan - Anonyymi00007
mitä uutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33656SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933579Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251748- 281469
- 321451
- 861345
- 151303