Ei loppunut suomalaisilta rosvoaminen luonnonmarjojenkaan suhteen.
Kyllä hallitus osaa rosvouttaa suomalaisilta kaiken tienestiin ja ruoan hankintaan liittyvän.
Hallitus suorastaan pelkää, että suomalaiset saisivat itselleen ruokaa ja muutaman euron.
Ei sitäkään suotu suomalaisille, että olisivat saaneet pitää metsien marjat jokamiehen oikeutenaan ja ruoan- ja tulonlähteenä.
Marjanpoiminta
11
440
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule suomen metsiin vartijoita turvaamaan, että suomen metsien marjat kuuluvat suomalaisille, pysyvästi täällä asuville ihmisille, ei käypäläisille muukalaisille, rosvolaumalle.
- Anonyymi
Älkää vain poimiko sieltä Pessalompolon ampumaratan läheltä. Niissä marjoissa voi olla sitä lyijyä ja se on paha myrkky.
- Anonyymi
Piru periköön Purran ,fasisti, Petteri Orpoa avustavan noita-akan ja koko heikoimmilta rosvoavan hallituksen fasistihyeenalauman.
Terve menoa helvetin esikartanoihin, koko sakki - Anonyymi
Olet oikeassa, sota-aseilla leikkiminen pilaa marjat.
- Anonyymi
Tässä vielä kolmaskin kerta.
Helvetin esikartanoihin ja äkkiä,, koko hallituksen ja päättäjien sakki.
Noita -akka,Purra ja Petteri Orpo airuiksi! - Anonyymi
Suomalaiset ovat saaneet kaikkea aivan liikaa . Helppo elämä tuo narisijoita joka oksalle
- Anonyymi
Helvettiin fasistihallitus, noita-akka Purra ja Petteri Orpon luotsaama.
Vielä neljännen kerran.
Palakoon helvetintulessa kaikki ihmidiä kyykyttävät fasistipäättäjät. - Anonyymi
Helvetin esikartanoihin, Lusifeeruksen kiusattavaksi, koko suomen fasistinen hirmuhallitus.
- Anonyymi
Sairasta katkeraa kirjottelua oikein saa hävetä tuomosta kirjottelua!
- AnonyymiUUSI
Tuleeko marjan poimijat tänä kesänä mulla olis majoitustillaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089057
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265628- 544700
- 924609
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641