Aki järjestää ilmaisen cooperin olympiastadionilla. Luvassa mollelle riittävää 5000m vauhtia ja kähöukoille sopivaa 1000m tahtia.
17.2 päivä
18-19 aika
Tavoryhmät 1000-2600m
2600-3050m
3100-5000m
3000m jänö talon puolesta.
Akin cooper
15
239
Vastaukset
- Anonyymi
1000m cooperissa kannattaa pitää huilitaukoja akin johdolla. 72 sekunnin 100 metriä tasasella vauhilla tynpeää hölkkää. Puolessa matkassa rento kahvipaussi.
- Anonyymi
Kuka Aki? Jotlaajako?
- Anonyymi
Aki Nummela
- Anonyymi
Onko Jaajo mukana juoksemassa 2400m rajaa?
- Anonyymi
Jaajolle 2000m raja rentoa.
- Anonyymi
Alice Cooper
Scools aut - Anonyymi
Itkoselle tuttu paikka. Pistäkää ukolle vinkkiä tapahtumasta. Lähtee jänön perään goatti kutoset jalassa.
- Anonyymi
Tänä päivänä Cooperi tunnelissa. Oletteko mänössa mukana?
- Anonyymi
Jos Itkonen on mukana, mänen katsomoon
- Anonyymi
Kuule tulokset?
- Anonyymi
Kaikille hylky. Katoin instasta Kelan ja juoksivat radan ulkopuolella oikaisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille hylky. Katoin instasta Kelan ja juoksivat radan ulkopuolella oikaisten.
leo pekka tähti kelaaja vailla vertaa
- Anonyymi
Joko tulokset on laskettu?
- Anonyymi
Vantaalaiset amikset tehtailivat joukolla 2000m ylityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalaiset amikset tehtailivat joukolla 2000m ylityksiä.
Miksi siellä oli yhrellä jos toisella sama vaaliankeltanen paituli. Kpk laitti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015