Muistutus siitä

Anonyymi-ap

Kuka täällä määrää. s1m1t1 😈. Hän on komein. Uljain. Ylpein. Salskein. Suurin ja mahtavin. Väkevin. Julmin. Viisain. Varmin. Paras. Kirkkaasti vahvin. JYKEVIN 💪.

13

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin on

• Anonyymi

Kyrmyniskaisin. Atleettisin. Jykeväleukaisin. Ytmein. Mä oon jätkä. Täähän kuulostaa väkisinkin h0m0lta vaikkei se ollut tarkoituksenani 😂. On se hyvä että on yhä olemassa värikkäitä persoonia. Tylsyyttä vastaan, kuten koffi toteaa. - Aapeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyrmyniskaisin. Atleettisin. Jykeväleukaisin. Ytmein. Mä oon jätkä. Täähän kuulostaa väkisinkin h0m0lta vaikkei se ollut tarkoituksenani 😂. On se hyvä että on yhä olemassa värikkäitä persoonia. Tylsyyttä vastaan, kuten koffi toteaa. - Aapeesi.

Joo väriä elämään - OMO

T.pyykkituvan justiina

• Anonyymi

Itse miettisin, että se joka itsensä nostaa/ korottaa muita paremmaksi/ suuremmaksi on puhtaasti narsistinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miettisin, että se joka itsensä nostaa/ korottaa muita paremmaksi/ suuremmaksi on puhtaasti narsistinen ihminen.

Eipä muuten oo silloin kun nämä "joka itsensä ylentää, se alennetaan" ja toistepäin sama juttu-stoorit ovat leikkimielisiä ☝️. Tietysti tässä on olemassa pienenpieni 🤏 riski sille että tästä lähtee vierinkivi liikkeelle kohti Jim Jones v.2.0.:llaa 🛐. - Rakkaudella, Aapeesi 💕.

• Anonyymi

Kommarit poljetaan suohon

• Samaa mieltä ja pysyvin. Vaikka viime aikoina moni palstalainen on sortunut elon tieltä.

• Anonyymi

Hän on immuunein. Immuuni jopa kuolemalle. Onhan hän jo onnistunut huijaamaan kuolemaa. Tämä kuulostaa kuin joltain kultilta tämä henkilöpalvontani 😅. Joskus tuli dokkari Venäjältä. Siellä oli jokin maalaiskylä missä oli Jeesuksen näköinen heppu. Kyläläiset palvoivat häntä jumalanaan. Siltä se muutenkin tuntuu että venakoilla täytyy olla aina jokin henkilöpalvonnan kohde. Super mario valtasi aikoinaan Suomen, käsivarsi katkaistiin ja myös mahanseutua Karjalasta. - Ap.

• Anonyymi

Onko joku siis kuollut vaikka maailmassahan kuolee joka sekunti joku ja myös joka sekunti joku syntyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko joku siis kuollut vaikka maailmassahan kuolee joka sekunti joku ja myös joka sekunti joku syntyy.

Onhan niitä kuollut. Tietenkin syntyykin, mutta tuskin heti rupeavat kirjoitteleen tänne.

• Anonyymi

Kiljussa marinoitu puoli🧠

• Anonyymi

Se määrää jolla on eniten rahaa vaikka sekään sairastumiselta ja kuolemalta lopulta pelasta.

• Anonyymi

Mitä helv... nyt taas? Olette te hauskoja. Ja tuosta kuolemasta. Pitää paikkaansa, mutta kiitos siitä henkiin jäämisestä kuuluu KP:n ensihoitoyksikölle ja heidän rautaiselle ammattitaidolle.

Tokikin teho-osaston lääkäri sanoi tylysti: "Jos jää henkiin, niin siirretään sitten osastolle."

Jäin henkiin ja osastolla hoitajat hemmottelivat minua. Kerran sain suklaajälkiruoankin tuplana. Jälkeenpäin kuulin, että normiosastolla minulla edelleen oli kuolemanvaara.

Mokomat säälivät minua. 😆

>simiti<

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe