Juholle tilaajia

Anonyymi-ap

Miksi Juholla on 630 ja rapiat tilaajaa ja Sepolla moninkertasesti. Juho ilonen, ahkera porilainen tubettaja. Sepi on elämäänkyllästynyt viiveukko ketä ei lenkkeily tai tubettaminen kiinnosta.
Elämä on epistä. Tilatkaa juhon kanava.
Pääsette samastumaan.

Itkonen mainostappa juhoa.

67

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seppo on liiviukko parin vuoden takaa, Juho dnf ukko viime vuodelta. Sepolla on asiaa silloin kun laittaa kameran päälle, Juho juttelee joutavia saadakseen videoille pituutta.

      • Anonyymi

        Markus sentäs käyttää liiviä, Sepi ei.


      • Anonyymi

        Selittelyt poijjes. Harkitte kanavan tilaamista


      • Anonyymi

        Sepolla on juoksu voorumin maksullisten tilaajien tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepolla on juoksu voorumin maksullisten tilaajien tuki.

        Juhon kannattaisi hakea vauhtia maantieltä. Kymppi alle 54min, puokki alle 2h, sitten vasta kk84. Porin tasaisilla reiteillä rentoa harjoitella maantiejuoksua.


    • Anonyymi

      Sallii kiusaa samat kateelliset jotka haukkuu jotlaajaa

      • Anonyymi

        Kiusaako Bati Jotlaajaa ja lavastaa vantaalaiset syyllisiksi?


      • Anonyymi

        Ihan ite olet täällä Juhoa maalittanut.


    • Anonyymi

      Tilaan kanavan jos ukko tekee yhteisvideoita lisää.
      Eetuolavi, Seppo ja Villerun minulla toiveissa nähdä kyssärileikissä.

    • Anonyymi

      Sepi alle kolmen mara. Se on kovaa valuuttaa foorumilla.

      • Anonyymi

        E24 kova voorumilla


    • Anonyymi

      tämä ketju on trendaavissa keskusteluissa. kohta ukkelilla on tilaajia 1000.

      • Anonyymi

        Ukkeli ahnehtii tilaajia. Video päivässä oli liikaa. Ei kiinnosta muutkuin lenkkivideot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkeli ahnehtii tilaajia. Video päivässä oli liikaa. Ei kiinnosta muutkuin lenkkivideot.

        Ukko on kokemusasiantuntija.


      • Anonyymi

        Juho trendaa Suomi24:llä muttei tubessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juho trendaa Suomi24:llä muttei tubessa.

        Ukon pitää olla räväkämpi tubessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon pitää olla räväkämpi tubessa.

        Juho on liian mukava mies, pitäisi alkaa vittuilemaan muille tubettajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juho on liian mukava mies, pitäisi alkaa vittuilemaan muille tubettajille.

        Itkosella ja pietulle heittää herjaa heidän editointitaidoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juho on liian mukava mies, pitäisi alkaa vittuilemaan muille tubettajille.

        Raumalaisille


    • Anonyymi

      Ennätyskilsat 40.5.
      Jäisi monelta teistä tekemätä

      • Anonyymi

        Mizunoilla ahnehti alle kuuen minuutin lenkkivauhit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mizunoilla ahnehti alle kuuen minuutin lenkkivauhit

        Ukko juoksee seitsemän minsan kisavauhilla. Menisi Kokkolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko juoksee seitsemän minsan kisavauhilla. Menisi Kokkolaan.

        Porista rannikkoa myöten kivenheitto Kokkolaan. Ukko 100km kunnossa.


    • Anonyymi

      Nokkela ukko. Ope kävi opeth keikalla.
      Oliko kaveri myäs ope?
      Opeth täsä kävi keikalla

    • Anonyymi

      Juho trendaa aina vaan, vaikkei edes ole etusivulla. Ukko hamuaa tilaajia?

      • Anonyymi

        Juhon tallissa on uusi polkupatikkaukko sipoonkorvesta.


    • Anonyymi

      Tienaako ukko enempi kuin harri tai pietu?

      • Anonyymi

        Kuule ei open palkoilla juhlita. Itkosen kämppä kuin palatsi ja Pietulla sähköauto.


    • Anonyymi

      Ei oo kivat kengät mitkä ei Hokat

    • Anonyymi

      VJ ultrat haisee kuolemalta.
      Kovaa puhetta ultrakengistä.

    • Anonyymi

      ukko ei trendaa enää-
      Kenkävideo oli liikaa ylläpidolle

    • Anonyymi

      Ukko koki kevään kauneimman aamun keskellä talvea.
      Nyt kuule käyt kurkkaamassa ja harkitset tilaamista

    • Anonyymi

      Juholla on ankan, ei mailerin askel.

      • Anonyymi

        Ankan askeleella Nuts kk83 pitkä matka tepastella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ankan askeleella Nuts kk83 pitkä matka tepastella.

        Juu mutta viikkokilsat 24.
        Lyhyellä matikalla ukolla menee melkein kuukausi reeneissä yhteen kk simulaatioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta viikkokilsat 24.
        Lyhyellä matikalla ukolla menee melkein kuukausi reeneissä yhteen kk simulaatioon.

        Sama kun yrittäisi 24h juoksua 50km viikoilla. Ukkelille puokki alle 2.10 soiva tavo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kun yrittäisi 24h juoksua 50km viikoilla. Ukkelille puokki alle 2.10 soiva tavo.

        Seppo yrittää 24h kisaa 38,6 km kuukausireenillä


    • Anonyymi

      Juho tekee maksullista sisältöä vip asiakkaille ja itkoselle. Nättii.

      • Anonyymi

        Heh. Noista horinoistako pitäisi maksaa? Jos edes juoksisi 80km viikkoja maksaisin 80 senttiä.


    • Anonyymi

      Sepillä yli 6k tilaajaa. Juho teeppä perässä.

      • Anonyymi

        Sepillä 2,58t


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepillä 2,58t

        Sepin tehtävä kohta Cooper 2600m spesiaali.


    • Anonyymi

      Joko lahjotit juholle rahaa supertykkäyksellä?
      Dj Osmo kamera pitää saada maksettua.

    • Anonyymi

      Tuleeko väliaikatietoja maksullisten tilaajien lukumäärästä?

    • Anonyymi

      Onko juholla sähköpostia?
      Itkosen posti uusi haaste juholle.

    • Anonyymi

      Juhola nousi tubemenestys hattuun kun perusti maksukanavan. Siellä voi höpötellä itkoselle privaatisti 😁

    • Anonyymi

      Onk mittää uusii videoit?

      • Anonyymi

        maksukanavalla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maksukanavalla on

        Persiistä.
        Mie en maksa enkä lahjota rahaa ukolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maksukanavalla on

        Ukolla nousi menestys hattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukolla nousi menestys hattuun.

        Miksi ukon videot maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ukon videot maksaa?

        Kova kilpa Itkosen kanssa meneillään


    • Anonyymi

      Kyl nyt tarvii Juhon tuutata kontenttia tai perun tilauksen.

      • Anonyymi

        rentoa maksaa 2,99e eikä saa videoita


    • Anonyymi

      Tajusiko kk83 mahdottomuuden ja vetäytyi ultraskenestä?

      • Anonyymi

        seuraavaksi 24 kokkolassa?


      • Anonyymi

        On ihan ok hölkätä 7km lenkkejä ja kirmaista pari kympin kisaa kesällä. Ei pidä ahnehtia Itkosen jalanjäljillä.


      • Anonyymi

        Tavohölkkä vie turmioon.
        Ukol böörnaut kokemus.
        Suasiolla keskeytys huoltoon jotta ei pääse sattuu mitää.
        Loma phuketissa voisi tehä hyvää


    • Anonyymi

      Ukko käynyt kerran pari viikossa lenkillä. Veikkaan dnf.

    • Anonyymi

      Eiko ukkeli julkase Kontsaa kun liika vähän maksukanavan tilaajia?

    • Anonyymi

      Mie oon ihan juho.
      Lyhennetään moij.
      Kurkkaa mukiin jos et usko.
      Älä tilaa kanavaa, paina kelloa
      Tilaa itkosen kanava.

    • Anonyymi

      Ukko väsähtänyt kun hölkkäsi ja teki videoita päivittäin?

    • Anonyymi

      Juho luulee että radiohiljaisuudella ja viiveellä saa tilaajia.

      • Anonyymi

        maksukanavalla videota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maksukanavalla videota

        Onko muuta kuin yksi?


    • Anonyymi

      Joko Juho saisi tuhat tilaajaa.
      Kysyn rennosti.

    • Anonyymi00071

      Juholla maaninen vaihe päällä videoitten julkasun suhteen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe