Tietoa tummien silmänalusten hoidosta laserilla

kokenut

Itselläni on tummat silmänaluset ja hain hoitoa niihin laserhoidoilla, no suomessa vain yksi paikka ilmoitti tekevänsä hoitoja ja se maksaa n.2000 €. Silmänaluiset ovat punaiset 2viikkkoa käsittelyn jälkeen ja turvoksissa jopa pari kuukautta. Koska silmänalus iho on niin ohutta, käsittely tuntuu samalta kuin tatuointi.

Tähän murtu monen vuoden suunnittelu saada vihdoin kauheat aamu silmäpussit, tunnin muita aikasemmin herääminen, matkustelusta/yöpymisestä kieltäytyminen pois. Ikää kohta vasta 18-vuotta eli ei hyvin mene.

Ei näytä olevan muuta keinoa kun kärsiä.

21

11193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panda

Hei!
      Kärsin täsmälleen samasta ongelmasta kuin sinäkin ja kyllä rasittaa..ikää on nyt jo 24 ja koko ikäni olen joutunut meikin kanssa plaraamaan näitä silmänalusia peitellen.

Mistä paikasta luit että silmänaluskäsittelyjä tehdään 2000€ hintaan? Itse kävin kokeilemassa myös phtoderm-laserhoitoa silmänalusilleni eräässä yksityissairaalassa, mutta ainakaan minun kohdallani 2 hoitokertaa ei tehonnut, eikä silmänalusiin tullut muutosta. Ihon tummuus silmien alla ei johdu verisuonista, vaan iho on siis vaan tummaa/harmaata, todella tummaa.

Pitkään olen piilotellut itseäni ja kieltäytynyt saunailtakutsuista, yökyläreissuista ja muutenkin rajoittanut omaa toimintaani tämän vaivan takia. Hieman enemmän näin iän myötä olen oppinut olemaan poikakaverin ja perheen kesken ilman meikkiä vaikka se aluksi olikin todella hirveää ja siihen piti pitkään totutella.

Meikillä tämän vaivan saa onneksi täydellisesti peitettyä, omalla kohdallani toimii Joe Blascon x-tra light meikkivoide silmien alle ja päälle MaxFactorin meikkipuuteria, ja sitten sipaisu poskipunaa poskipään korkeimpaan kohtaan mahdollisimman lähelle silmänalusia ettei silmänalusalue näytä meikin takia vaaleammalta ja johan toimii! Toimii taatusti muillakin, koska omat silmänaluseni ovat mustimmat mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt ja nekin peittyy.

Uskon että laserteknologia tuo pian meidänkin maahan lisää keinoja joilla tätä ongelmaa ratkaistaan, jenkeissähän näitä leikkauksia kai jo tehdään ehnemmänki..siihen asti odotellen..

Tsemppiä kaikille saman asian kanssa painiville, nautitaan silti elämästä ja kesäauringon lämmöstä, te olette upeita ihmisiä silmänalustenne kanssakin! :)

• Tietoa vailla

Mikä laser on mahtanut olla käytössä?

• Laseria kaipaava
    • Kokemuksia?

Kokemuksia?

• Kokemuksia kiitos
      • Kokemuksia kaipaava

Suomesta näköjään löytyy sama laser. Aikamoinen apu olisi, ettei tarvitsisi meikata.

Onkohan tuollainen poisto kuinka riskitön? Tuolla sivulla sanotaan, että punoitusta voi olla päivän tai kaksi. Eikä hintakaan ole paha.

• onko kokemuksii

Auttaako kyyneluran täyttö?

• Pellervo13

Samaa kysyn minäkin. Onko kokemuksia kyyneluran täytöstä?

• kokemuksia

Kai nyt joku on käynyt kyyneluran täytössä

• kyynel lommo

sama kysymys

• aikavarattu

SMART XIDE DOt 2 laser ja paikkana clinicestetic.fi Alexilla.

• venaan

Kerro sit kuin meni ja hinta

• aikavarattu
        venaan kirjoitti:

Kerro sit kuin meni ja hinta

Nyt on viikko kulunut kun operaatio tehtiin. Kolme ensimmäistä päivää oli vaikeita toimenpiteen jälkeen mutta toipuminen oli muuten nopeaa. Nyt ihoni on erittäin sileä, hieman punoitusta vielä jäljellä, iho "kiristynyt" huomattavasti ja tuntuu jopa että yläluomesta ylimääräinen iho lähtenyt pois. Toimenpide kesti 15min ja puudutus mukaan lukien koko hommaan meni ainoastaan n 40min. Toimenpide on lähes kivuton, mutta toimenpiteen jälkeen voi olla jomotusta mikä häviää kuitenkin suht nopeasti. Nyt olen menossa täyttämään kyyneluran kun laser toimenpiteestä kulunut kaksi viikkoa. Ja ajattelin samalla ottaa hieman botoxia myös:) kuulemma nostaa kulmakarvoja.

Itse olen ollut todella tyytyväinen saamaani hoitoon, paikka siisti ja henkilökunta on pätevä. Pistohoitoja tekevällä henkilöllä on vuosien kokomus ja hän on tainnut voittaa jonkin sortin kilpailun myös Ruotsissa.

Suosittelen paikkaa

• panda--
        aikavarattu kirjoitti:

Nyt on viikko kulunut kun operaatio tehtiin. Kolme ensimmäistä päivää oli vaikeita toimenpiteen jälkeen mutta toipuminen oli muuten nopeaa. Nyt ihoni on erittäin sileä, hieman punoitusta vielä jäljellä, iho "kiristynyt" huomattavasti ja tuntuu jopa että yläluomesta ylimääräinen iho lähtenyt pois. Toimenpide kesti 15min ja puudutus mukaan lukien koko hommaan meni ainoastaan n 40min. Toimenpide on lähes kivuton, mutta toimenpiteen jälkeen voi olla jomotusta mikä häviää kuitenkin suht nopeasti. Nyt olen menossa täyttämään kyyneluran kun laser toimenpiteestä kulunut kaksi viikkoa. Ja ajattelin samalla ottaa hieman botoxia myös:) kuulemma nostaa kulmakarvoja.

Itse olen ollut todella tyytyväinen saamaani hoitoon, paikka siisti ja henkilökunta on pätevä. Pistohoitoja tekevällä henkilöllä on vuosien kokomus ja hän on tainnut voittaa jonkin sortin kilpailun myös Ruotsissa.

Suosittelen paikkaa

Paljonko ko toimenpide laserilla maksoi?

• kokemuksia
        aikavarattu kirjoitti:

Suosittelen paikkaa

Poistettiinko yksittäisiä verisuonia vai ns. Yleinen tummuus?

• YLÖS!!

UP!!

• UP!!

YLÖSHH!!

• 1+1

Joko jollain olisi jakaa kokemuksia?

• silmänalusta

Huu- Huu. Löytyykö kokemuksia?

• 13+11

Ei suositeltu laserin käyttöä konsultaatiossa.

Tuo oman rasvan siirto voisi olla paras ratkaisu. Taitaa maksaa saman verran? Kenelle mahtaisi olla kokemusta..

• Inffoa nyt

Onko muut käyneet konsultaatiossa? Tuo rasvansiirto voisi olla hyvä vaihtoehto. Hinta varmaankin saman verran kuin laser. Eikös siinä vain neulalla siirretä rasva ihon alle eli silmillä nähtäviä jälkiä ei näy? Tulevaisuuttakin ajatellen tuo olisi hyvä: Rasvaa häviää iän myötä, jolloin sitä olisi ns. varastossa ja lisäksi muutenkin tummuus häviäisi.

Ainoastaan nuo siirrossa aiheutuvat mustelmat mietityttää: Kuinka isoja niistä tulee? Jos kerran paranemisaika voi olla max. pari viikkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe