Slow Run Kokkola

Anonyymi-ap

Nyt Kokkolassa on luvassa hitaille juoksijoille rento viikonloppu.

SlowRun on rento ja raikas juoksutapahtuma Kokkolassa, joka jatkaa suositun Kokkola City Runin perinteitä. SlowRun-tapahtumaviikonloppu tarjoaa unohtumattoman liikunta- ja hyvinvointielämyksen, joka yhdistää juoksun, hauskanpidon ja yhteisöllisyyden. 23-25.5.2025.

41

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole enää puokkia. Pelkkä 5 ja 10 km bileillä höystettynä.
      Kalle vei meiltä puokin.

    • Anonyymi

      Hieno nimi tapahtumalla. Ei pidä ahnehtia alle 50min aikoja.

    • Anonyymi

      Vinkatkaa itkoselle, juholle ja pietulle. Rento kaverilenkki ukoille.

      • Anonyymi

        juu juho pallille kokkolassa


    • Anonyymi

      Samanaikaisesti rento ja raikas.
      Ai että. Onko paljua?

    • Anonyymi

      tuonne pitää lähteä isolla hölkkä lössillä.
      Kaikki mukaan edustamaan.

    • Anonyymi

      Kalle tietää Remin ahnehtimisen hiihossa.
      Haluaa oikeasti rennon kähötapahtuman hölkkään.
      Onko ukko ite viivalla?

    • Anonyymi

      Sepi tuonne. Ei haittaa mittää vaikka kaikki mäni pieleen.

      • Anonyymi

        Juu. Sinne kaikki tavoilla ahnehtineet tuhoutuneet juoksujat.


    • Anonyymi

      5k 40 minuuttiin on yhtä lailla kilpajuoksua kuin 5k 20 minuuttiin.

      • Anonyymi

        Juu. Kaikki juoksee.


    • Anonyymi

      Miuta hotsittaisi kymppi kokkolassa.

    • Anonyymi

      Kokkolassa ahnehditaan hinnoittelulla. 5km 70e

      • Anonyymi

        Tuloo maailman hiljasin tapahtuma.
        Osallistujia 3.


      • Anonyymi

        6h ultra Kokkolassa myös 70 euroa.
        Kummassa parempi kilometrihinta?


    • Anonyymi

      Kokkolan ukoille 70min kymppi riittävä.

      • Anonyymi

        Juu. Ei pidä ahnehtia.


    • Anonyymi

      laita kallis hinta ja pääset itte pallille.

      • Anonyymi

        Juu. Ei mitään ilmaislippuja nummeloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei mitään ilmaislippuja nummeloille.

        ultra on halvempaa. menkää 6 tuntia 70 euroa


    • Anonyymi

      Onko itkonen kutsuttu kuvaamaan?

    • Anonyymi

      Ohjeet kokkolaan.
      Nauti maisemista.
      Pysähdy, katso taakse ja nauti maisemista joka kilometri.

      • Anonyymi

        Höpötellään rauhassa.


    • Anonyymi

      tulokset

      • Anonyymi

        Osallistuminen maksaa satasen ja tuloksia ei saa nettiin. Puhallus.


    • Anonyymi

      Kallelta viisasta puhetta hiihtolähetyksessä.
      Kun hommii tekee intohimolla, rahaa seuraa.

      Ukko painaa pitkää päivää slow runin merkeissä ja fanit maksaa hitaasta hölkästä maltaita.

    • Anonyymi

      Slow run kuulolla. Miksi itkosta ei ole vielä pyydetty tapahtuman mannekiiniksi? Kysyn vuan.

      • Anonyymi

        Juho Salli olisi täydellinen mannekiini.
        Porista Kokkolaan rento päivämatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juho Salli olisi täydellinen mannekiini.
        Porista Kokkolaan rento päivämatka.

        Itkoselle matkapäivä tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkoselle matkapäivä tärkein.

        Piiloviesti hiihtolähetyksessä? Selostaja sanoi, että sipoossa asti kuultu, että joni mäki on kunnossa.


    • Anonyymi00031

      Slow run sivut ei toimi

    • Anonyymi00032

      Baltsulle kutsu tapahtumaan. Ooaaee

    • Anonyymi00033

      Villerun juoksi Kokkolassa kympin. Taisi olla toinen tapahtuma. Ahnehti.

    • Anonyymi00034

      Hiljaa hyvää tulee.
      Kallella menee sellaset 3v järjestää seuraavan kerran.

    • Anonyymi00036

      Toivottavasti eetu on kokkolassa huippukunnossa

    • Anonyymi00037

      Ketä mänossa Kokkolan slow runiin?

      • Anonyymi00038

        Kallella kovemmat juhlat rennoissa tunnelmissa Callessa kuin Akin after partyt?

        SlowRun 2026 Ohjelma
        Perjantai 22.5.
        klo 16:30 – Tapahtuma-alue avautuu
        Rentouttavaa musiikkia ja iloista tunnelmaa. Valmistaudu juoksuun rennolla otteella! Tunnelmasta pääset nauttimaan torilla myös katsojana. Sen takaavat Torin kisakatsomo -teltta näyttöineen!
        klo 18:00 – Yhteislähtö. Matkat 5 km tai 10 km
        klo 21:00 – Entisten nuorten bileet Callessa (Calle Nightclub, Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4, 67100 KOKKOLA)
        Juoksun päätteeksi on aika juhlia! Calle Nightclubissa fiilistellään Entisten Nuorten ysäribäileiden tahdissa aina aamun tunneille saakka.
        Luvassa retroa 80-90 luvun musiikkia ja drinkkilista on vuosien takaa! Illan DJ:nä Jaki & Ippe.
        SlowRun osallistujille vapaa pääsy (K-18). Suosittelemme saapumaan ajoissa!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Kallella kovemmat juhlat rennoissa tunnelmissa Callessa kuin Akin after partyt?

        SlowRun 2026 Ohjelma
        Perjantai 22.5.
        klo 16:30 – Tapahtuma-alue avautuu
        Rentouttavaa musiikkia ja iloista tunnelmaa. Valmistaudu juoksuun rennolla otteella! Tunnelmasta pääset nauttimaan torilla myös katsojana. Sen takaavat Torin kisakatsomo -teltta näyttöineen!
        klo 18:00 – Yhteislähtö. Matkat 5 km tai 10 km
        klo 21:00 – Entisten nuorten bileet Callessa (Calle Nightclub, Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4, 67100 KOKKOLA)
        Juoksun päätteeksi on aika juhlia! Calle Nightclubissa fiilistellään Entisten Nuorten ysäribäileiden tahdissa aina aamun tunneille saakka.
        Luvassa retroa 80-90 luvun musiikkia ja drinkkilista on vuosien takaa! Illan DJ:nä Jaki & Ippe.
        SlowRun osallistujille vapaa pääsy (K-18). Suosittelemme saapumaan ajoissa!

        ei ole ainaskaan kilpakiihkoiset ukot omineet tuota tapahtumaa


    • Anonyymi00040
    • Anonyymi00041

      Power parkin huvilaitteet on rento tapa palautella Kokkolan juoksusta.

    • Anonyymi00042

      Mikä on hölkän ja slow runin ero?

      Monissa hölkkä tapahtumissa kilpailukiihkoiset ukkelit ahnehtii. Pysyykö slow runissa menohalut aisoissa?
      Onko kallen idea korkea osallistujamaksu hitaan vauhin tae? Ukkelit ymmärtää nauttia koko rahalla ja viipyä reitillä mx aika?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe