Sinkuista analyysiä

miekkonen111

Musta tuntuu että on kahdenlaisia sinkkuja:

1. Läheisriippuvaisia joiden sinkkuus on hyvin lyhytkestoista koska heille kelpaa melkein kuka tahansa. Oletetaan että tälläisellä tapauksella on kiikarissaan 2 ihmistä, toinen on palavan rakkauden kohde ja toinen tylsähkö mutta saavutettavissa oleva. Läheisriippuvainen ei saa tätä rakkautensa kohdetta mutta tyytyy kuitenkin tähän toiseen koska tärkeintä on olla jonkun kanssa. Läheisriippuvainen saattaa pettää tai vaihtaa jos löytää paremman. Yksin ei pysty olemaan.

2. Ihmiset jotka asettavat kumppanin luonteelle vaatimuksia ja joutuvat olemaan pitkiä aikoja yksin mutta kestävät sen. Näille riittää ainoastaan se palavan rakkauden kohde tai ei mitään. Tälläisen ihmisen kannattaa varoa 1. kohdan henkilöitä. 2. kohdan miehen on vaikea tuntea 1. kohdan naista hyväksi saaliiksi koska tälle riittää että pärstä on jotakuinkin kunnossa.

6

980

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohvessoori

ihan aamupaskallako ton keksit? Taso oli ainakin sellasta.

• Oldie

3. Ihmiset, jotka eivät kelpaa kenellekään vaikka varsinaista syytä siihen on hyvin vaikea keksiä.

• ei yksinkertaisesti usko itseensä. Kelpaisi kyllä mutta on näkevinään ties mitä huonoja puolia itsessään ettei edes yritä tutustua kehenkään vakavissaan. Onko tämä jo neljäs kategoria vai jonkin alaryhmä... No, jokatapauksessa tähän uskoisin kuuluvani (jos on uskominnen vanhoihin mummeleihin niin olen täydellinen mies :) mutta sattuneesta syystä ei voi tietää kelpaako oikeasti kellekään.

• Lord_Boredom
        elin_tilaa kirjoitti:

ei yksinkertaisesti usko itseensä. Kelpaisi kyllä mutta on näkevinään ties mitä huonoja puolia itsessään ettei edes yritä tutustua kehenkään vakavissaan. Onko tämä jo neljäs kategoria vai jonkin alaryhmä... No, jokatapauksessa tähän uskoisin kuuluvani (jos on uskominnen vanhoihin mummeleihin niin olen täydellinen mies :) mutta sattuneesta syystä ei voi tietää kelpaako oikeasti kellekään.

"ei yksinkertaisesti usko itseensä. Kelpaisi kyllä mutta on näkevinään ties mitä huonoja puolia itsessään".

Eikö tämä tipauta ainakin miehen oitis oikeasti kelpaamattomien kategoriaan? Samaan tapaan kuin henkilö, joka "eläisi ellei olisi kuollut" ei ole elävä :)

• Lord_Boredom kirjoitti:

"ei yksinkertaisesti usko itseensä. Kelpaisi kyllä mutta on näkevinään ties mitä huonoja puolia itsessään".

Eikö tämä tipauta ainakin miehen oitis oikeasti kelpaamattomien kategoriaan? Samaan tapaan kuin henkilö, joka "eläisi ellei olisi kuollut" ei ole elävä :)

Nuo 1. ja 2. ryhmät ovat jotenkin pysyviä. Siis "eläisi ellei olisi kuollut" on väärä ilmaus, oikeammin tämä on koomaa josta saattaa jopa joskus herätä täysjärkisenä - tai sitten aivot vaurioituneena. Siihen asti on sentään jotain toivoa.

• tämä

todellakin sitä elämänkoomaa? Sinkku tietää mitä elämältään haluaa. Sinkku elää, elää, elää, ja yks kaunis päivä hupsahtaa joku eteen ja kuuluu vain naps´ ja sen jälkeen ei tajua pitkiin aikaan enään mistään mitään , kaikki on kuin satua. Mitä se vois olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5936
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4669
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2882
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      46
      2432
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe