Sitä kysytään usein
Miksi piti syntyä Suomeen?
23
209
Vastaukset
- Anonyymi
Puutteeseen
- Anonyymi
Onneksi aina voi muuttaa pois, myös Suomesta.
- Anonyymi
Muuta
Suomi on maailman paras maa. Jos et tykkää, muuta pois.
- Anonyymi
Joka maassa ok jotain pielessä, sanon 20 maassa asuneena. Mieluiten olisin nyt muualla ja pian olenkin.
- Anonyymi
Paras Palomaa
- Anonyymi
Pääsee täältä pois. jos. Tahtoo
- Anonyymi
Ajatteles, jos olisit syntynyt Intiaan.
Intiassa on äärettömän kuumaa ja siellä katsellessasi sääkarttoja, toteat, että
kunpa olisin syntyt Suomeen, vilpoiseen ilmastoon. - Anonyymi
Ei täällä ole pakko asua ja elää. Voit nostaa kytkintä ja mennä muualle.
- Anonyymi
Nosta kytkintä kaasua
- Anonyymi
Mene ulkomaille ja kysy ensimmäisenä paljonko saat työttömyyskovausta ja asumistukea ja tietysti toimeentulotuki päälle. Vaadi ja huuda rasistit jos ei tipu kaikkea mitä pyydät.
- Anonyymi
Oletko perusjuntti?
- Anonyymi
Ja aina olen antanut saman selityksen.
Suomalaiset saivat keskisemmässä Euroopassa selkäänsä ja juoksivat karkuun tänne tundralle.
Ihan kivaa joo.
Vilma - Anonyymi
Ätmi on ätmi joka maassa.
- Anonyymi
Mjaa
Jos ajatellaan niin, että tapahtuva on väistämätöntä niin missä me sitten olemme?
Kyllä minä haluan olla minä vaikka missä olisin.
(hirn)- Anonyymi
Kvanttiasiaa
Kun tuossa viittasin suuriin mittasuhteisiin, niin en puhunut ihmisestä siinä. Ihminen fyysisenä kimpaleena harvoin jaksaa kiinnostaa ketään.
Mutta kvanttitasolla (suuruuden ja pienuuden tuolla puolen) ihminen suorastaan loistaa: ajaton, ikuinen ja arvaamaton on ihminen.
Eli aika bueno.
(reps)
- Anonyymi
Paras maa
Sitä sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen. Maailman onnellisin maa, tilastojen mukaan. Sitä on kyllä aika vaikea uskoa, miten täällä sitten voi samaan aikaan olla mielenterveysongelmat, päihdeongelmat, itsarit ym. ihan tilastojen kärjessä…?
- Anonyymi
Itsarilla sä palstasetä täällä harva se päivä uhkailetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toiset haluavat loistaa vänkytyksellä.
Se se on vasta hieno suomalainen sana. Siihen yhdistyy purrainen hymy ja hapan sanailu. Mitäs pidät? :) Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, en ole mikään setä. Enkä ole uhkaillut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis pikkukylän perusjuntti. Paljonko uuteen traktoriisi meni verorahoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527