Vähäkalorisen ruokavalion jälkipuintia.

Anonyymi-ap

Tämä aika kun olin kaksi kuukautta vähäkalorisella ruokavaliolla oli elämäni surkeinta aikaa.

Elämänlaatuni on nyt ainakin 100 kertaa parempi ja olo huippuhyvä verrattuna vähillä kaloreilla olemiseen.
Eli liikun ja syön nyt paljon.Tämä on tosiaan Huomattavasti parempi vaihtoehto vähälle syömiselle.
Tuona aikana kun söin VAIN 1900 kaloria päivässä paino pysyi vain samassa ja nyt laihdun kaloreilla 2500

4

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähä syöminen aikaisemmin oli aivan perseestä.

Nyt kulutukseni oli 3000 kaloria,kalorivaje 700 kal ja söin 2700 kaloria
      Sitä laihtuu jo 300 kalorin vajeellakin 🤔

Eli LAIHDUN SYÖMÄLLÄ 😁

• Anonyymi

Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
        Nyt pihtimitat
        Alavatsa 22 mm
        Ylävatsa 23 mm
        Tavoite ON 6 mm

Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
        Nyt pihtimitat
        Alavatsa 22 mm
        Ylävatsa 23 mm
        Tavoite ON 6 mm

Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.

Sinun systeemi toimii jos pystyt liikkumaan. Vanhempana lihot uudestaan, kun et jaksa enää liikkua niin paljon, mutta ruokalusi, varsinkin makeanhimo, on entisellään.

• Anonyymi

Miksi et ole aloittanut kuuria jo 50 vuotta sitten vaan vasta nyt? Mitä sen jälkeen tapahtuu kun olet laihtunut ihannepainoosi? Lihotatko itsesi taas lihavaksi että saat jatkaa laihduttamista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe