Tämä aika kun olin kaksi kuukautta vähäkalorisella ruokavaliolla oli elämäni surkeinta aikaa.
Elämänlaatuni on nyt ainakin 100 kertaa parempi ja olo huippuhyvä verrattuna vähillä kaloreilla olemiseen.
Eli liikun ja syön nyt paljon.Tämä on tosiaan Huomattavasti parempi vaihtoehto vähälle syömiselle.
Tuona aikana kun söin VAIN 1900 kaloria päivässä paino pysyi vain samassa ja nyt laihdun kaloreilla 2500
Vähäkalorisen ruokavalion jälkipuintia.
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Vähä syöminen aikaisemmin oli aivan perseestä.
Nyt kulutukseni oli 3000 kaloria,kalorivaje 700 kal ja söin 2700 kaloria
Sitä laihtuu jo 300 kalorin vajeellakin 🤔
Eli LAIHDUN SYÖMÄLLÄ 😁- Anonyymi
Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
Nyt pihtimitat
Alavatsa 22 mm
Ylävatsa 23 mm
Tavoite ON 6 mm
Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
Nyt pihtimitat
Alavatsa 22 mm
Ylävatsa 23 mm
Tavoite ON 6 mm
Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.Sinun systeemi toimii jos pystyt liikkumaan. Vanhempana lihot uudestaan, kun et jaksa enää liikkua niin paljon, mutta ruokalusi, varsinkin makeanhimo, on entisellään.
- Anonyymi
Miksi et ole aloittanut kuuria jo 50 vuotta sitten vaan vasta nyt? Mitä sen jälkeen tapahtuu kun olet laihtunut ihannepainoosi? Lihotatko itsesi taas lihavaksi että saat jatkaa laihduttamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000