Vähäkalorisen ruokavalion jälkipuintia.

Anonyymi-ap

Tämä aika kun olin kaksi kuukautta vähäkalorisella ruokavaliolla oli elämäni surkeinta aikaa.

Elämänlaatuni on nyt ainakin 100 kertaa parempi ja olo huippuhyvä verrattuna vähillä kaloreilla olemiseen.
Eli liikun ja syön nyt paljon.Tämä on tosiaan Huomattavasti parempi vaihtoehto vähälle syömiselle.
Tuona aikana kun söin VAIN 1900 kaloria päivässä paino pysyi vain samassa ja nyt laihdun kaloreilla 2500

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähä syöminen aikaisemmin oli aivan perseestä.

Nyt kulutukseni oli 3000 kaloria,kalorivaje 700 kal ja söin 2700 kaloria
      Sitä laihtuu jo 300 kalorin vajeellakin 🤔

Eli LAIHDUN SYÖMÄLLÄ 😁

• Anonyymi

Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
        Nyt pihtimitat
        Alavatsa 22 mm
        Ylävatsa 23 mm
        Tavoite ON 6 mm

Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
        Nyt pihtimitat
        Alavatsa 22 mm
        Ylävatsa 23 mm
        Tavoite ON 6 mm

Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.

Sinun systeemi toimii jos pystyt liikkumaan. Vanhempana lihot uudestaan, kun et jaksa enää liikkua niin paljon, mutta ruokalusi, varsinkin makeanhimo, on entisellään.

• Anonyymi

Miksi et ole aloittanut kuuria jo 50 vuotta sitten vaan vasta nyt? Mitä sen jälkeen tapahtuu kun olet laihtunut ihannepainoosi? Lihotatko itsesi taas lihavaksi että saat jatkaa laihduttamista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      6906
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2570
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2005
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1216
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1148
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1128
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      84
      961
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      949
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      925
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      812
    Aihe