Tämä aika kun olin kaksi kuukautta vähäkalorisella ruokavaliolla oli elämäni surkeinta aikaa.
Elämänlaatuni on nyt ainakin 100 kertaa parempi ja olo huippuhyvä verrattuna vähillä kaloreilla olemiseen.
Eli liikun ja syön nyt paljon.Tämä on tosiaan Huomattavasti parempi vaihtoehto vähälle syömiselle.
Tuona aikana kun söin VAIN 1900 kaloria päivässä paino pysyi vain samassa ja nyt laihdun kaloreilla 2500
Vähäkalorisen ruokavalion jälkipuintia.
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Vähä syöminen aikaisemmin oli aivan perseestä.
Nyt kulutukseni oli 3000 kaloria,kalorivaje 700 kal ja söin 2700 kaloria
Sitä laihtuu jo 300 kalorin vajeellakin 🤔
Eli LAIHDUN SYÖMÄLLÄ 😁- Anonyymi
Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
Nyt pihtimitat
Alavatsa 22 mm
Ylävatsa 23 mm
Tavoite ON 6 mm
Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti olen alkanut laihtumaan vaikka olen syönyt hyvin kun olen alkanut harrastamaan liikuntaa.
Nyt pihtimitat
Alavatsa 22 mm
Ylävatsa 23 mm
Tavoite ON 6 mm
Silloin kun en pystynyt yhtään liikkumaan piti skipata monesti ne vähät ateriatkin muuten olisin lihonut.Sinun systeemi toimii jos pystyt liikkumaan. Vanhempana lihot uudestaan, kun et jaksa enää liikkua niin paljon, mutta ruokalusi, varsinkin makeanhimo, on entisellään.
- Anonyymi
Miksi et ole aloittanut kuuria jo 50 vuotta sitten vaan vasta nyt? Mitä sen jälkeen tapahtuu kun olet laihtunut ihannepainoosi? Lihotatko itsesi taas lihavaksi että saat jatkaa laihduttamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812