Kuka SAA syödä karkkia

Anonyymi-ap

Olen ollut itse aina kova karkin syöjä ja olen laiha.

LIHAVA EI SAA 🫤 ja laihalle liikuntaa harrastava ihmiselle se on vain hyväksi

Tässä oikein ammatti valmentaja sanoo kuka saa syödä karkkia.

https://vm.tiktok.com/ZNd1jrgtG/

15

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No en minä ainakaan kyllä kysy keltään saanko syödä karkkia. Syön jos tykkään. Ei karkeista mitään hyötyäkään ole. Vain mielihyvän takia niitä syödään. Palkitsee aivoja sokerihumalalla. On joillakin alkoholisteilla viinan korvikekin.

Karkeista ei kiinnosta kuin suklaa, lähinnä vain FS ja minttulaku. Minttulaku irtokarkkina mulle joskus synnillinen houkutus, se on onneksi harvinaisempi irtokarkkivalikoimassa. Kun kävin vastikään leffassa niin oli leffateatterin valikoimissa ja laku oli niin kovaa ja vanhaa että ei voinut pureskella kun hampaat olis menneet poikki. Kesti pussi koko elokuvan ajan. :-D

Kun on harvoin tuoretta Prisman irttareissa, ostan mahdollisimman vähän. Eli n 100g. Sillä jo saa viihdettä aivoille. Koetan pitää harvinaisena, ja korkeintaan kerran parissa kuukaudessa. Ei kyllä tee aina mielikään. Ennemmin ostan sillä rahalla pienen pullon hyvää punkkua.

T kn

• Anonyymi

Olipa tuossa todella typerä avaus!

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Itsekin olen pikkaisen lihava, ja syön kyllä karkkia, jos syön. Ei kukaan voi tulla sanomaan, että niin ei saa tehdä. Tai toki voi, mutta se on turhaa.

• Anonyymi

Saathan sinä syödä,mutta kannattaako🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinä syödä,mutta kannattaako🤔

En syökään kuin todella harvoin juuri sen takia, koska ei siinä ole mitään kannattavaa.
        Silloin tällöin on hyvä laittaa suu makeaksi.

• Anonyymi

Makeiset on tarkoitettu syötäviksi! Mikään laki ei kiellä makeisten syöntiä keneltäkään, aloittaja kaikkein vähiten.

• Anonyymi

Laki ei kiellä, mutta oma terve järki voi kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki ei kiellä, mutta oma terve järki voi kieltää.

Oma järki voikin, näinhän se on.
        Mutta se oma järki ei voi puuttua muiden ihmisten karkin syömiseen.

• Anonyymi

Kyllä ylipainoisenkin kannattaa herkutella ennemmin karkeilla kuin pullilla,akuilla tai pitsalla koska karkilla syömiseen käytetty aika samalla kalorimäärällä on monta kertaa suurempi.😯
      400 kalorin syömiseen menee karkilla jopa tunti ja pullilla yms vain muutama minuutti.😱

• Anonyymi

Miksi laihdutat tai kirjoittelet laihdutuspalstalle jos olet laiha? Vain pelkästään ilkkumassa ja nimittelemässä muita? Ja ilmoittamassa mitä kukakin saa tehdä?

• Anonyymi

Tällä hetkellä hänen vatsalihaksensa eivät näy VEITSENTERÄVINÄ. Siinä syy.

• Anonyymi

Sokerista on pelkkää vahinkoa.

• Anonyymi

Minä olen sitä mieltä että myös kehitysvammaisilla on oikeus kirjoittaa tänne.

• Anonyymi

Kaikilla on samanlainen oikeus kirjoittaa tänne, kunhan muistaa pysyä asiallisena, ei ole hyvä kirjoittaa ihan mitä sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe