Näin kateelliset saivat tuhottua Jarkko Suon uran!
Suomessa naisilla on vain oikeuksia mutta ei mitään velvollisuuksia
Suomessa miehillä on vain velvollisuuksia eikä , mitään oikeuksia!
https://yle.fi/a/74-20143633
Muusikko Lauri Tähkä ei valittanut seksuaalirikostuomiostaan. Tuomio lainvoimaiseksi
13
297
Vastaukset
- Anonyymi
Vosu varmaan halusi naimisiin 😀
- Anonyymi
Kommareita vituttaa kun joku tekee töitä
- Anonyymi
Persu, minua ainakin harmittaa kun Persut eivät viitsi/pääse töihin.
- Anonyymi
Kenelläkään ei ole velvollisuutta tulla rikoksen uhriksi.
- Anonyymi
Kun koko illan antaa laulajan ymmärtää antavansa ja sitten ei ymmärrä antaa.
- Anonyymi
Nainen on kuin onnenpyörä, lupaa paljon, mutta antaa vähän. Tietysti vituttaa, mutta siihen miesten on tyydyttävä.
- Anonyymi
Onko todistettu, että Late tökki ihan naturel?
- Anonyymi
Stubb armahtaa . Armahtihan Trump paljon rikollisia .
- Anonyymi
No et sinä ainakaan tyhmä ole.
- Anonyymi
Ei siltä ole kunnon musiikkia tullut tähän saakka. Minkä uran ne tuhosi, sen mikä piti tulla, vai?
- Anonyymi
Kappas. Tähkässä on selkeästi ainesta persujen vaaliehdokkaaksi.
- Anonyymi
Miten "kateelliset" olivat mitenkään osallisena kahden ihmisen välisessä tapahtumassa, vai onko oikeuslaitos ja tuomarit kateellisia jollekin laulajalle joka ei saanut pesää ja nainen ollutkaan hurmiossa?
- Anonyymi
Sanotaanko, että eipä tuossa musiikkiyleisö juurikaan häviä. Minulle on aivan sama mikä oli tuomio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668