kummanko miehen valitsisit mieheksesi stagala vai
immu ja perustelut että miksi
Kysymys sinkkunaisille
12
244
Vastaukset
- Anonyymi
Duunaisin ennemmin immua, tosimiestä. Se on muutenkin äijämäisempi ja iäkkäämpi niin eiköhän naiset diggaa siitä enemmän. - Terveisin, heteromies, non-seksuaalisin ajatuksin, "sincerely yours", humala puhuu.
- Anonyymi
No rasistin kiertäisin kaukaa.
- Anonyymi
Ketä ne on?
- Anonyymi
No ei kumpainenkaan. Sorry.
Vilma - Anonyymi
Ketä lienevät, mutta sun tarjottavasi ovat aina niin etovia, että ei kumpikaan.
En kumpaakaan, mutta Stagala on täysi pyrkyri pelle. Mitä naurettavin ja säälittävin miehen irvikuva. Immun seurassa ehkä viihtyisin vähän paremmin, kun tuota toista en ehkä sietäisi lainkaan.
- Anonyymi
Tietenkin Immu, älä kysele tyhmiä.
- Anonyymi
On niitä nimiä tullu tunnettua🤣ei nimi miestä pahenna ellei mies itse. Monta hyvää miestä on viina vienyt ja huumeet sekottanut😓 rip yhdelle karpaasille
- Anonyymi
Mun piti oikein googlata kuka tuo stagala on. Varteenotettava kilpailija! No lasten sarjassa.
Kysymys ei kuulunut allekirjoittaneelle, mutta heräsi uteliaisuus.
Mies 65 - Anonyymi
Se, että joillain lukee Facebookissa sinkku, ei kai tarkoita automaattisesti sitä, että he haluaisivat löytää jonkun. Voi olla, että haluavat silti olla sinkkuja.
Minä valitsisin hänet, joka vie jalkani alta. Kemia on jotain mitä ei voi ostaa rahalla, statuksella tms. sitä joko on tai ei ole.
- Anonyymi
Immu eli Karalahti. Tatuoitu jykeväleukainen kyrmyniska linnakundi jännämurhamies. Selasin immun ja stagalan jotain roastia. Stagalalla oli kruunu päässä, vai ettei vaan ois ollut prinsessan tiara 🤭? Sain sellaisen käsityksen että stagala oli se provosoiva osapuoli. Ei kannattaisi ärsyttää vastustajaansa jos joutuu myöhemmin telmimään tämän kanssa. Tulee vielä "isän kädestä". Niiden välillähän on ikäeroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222