Vaikkei missään muussa olisi.
Jokainen on oman elämänsä asiantuntija
31
435
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Missä on se Random tyyppi, miksi hän ei kirjoita enää?
- Anonyymi
Niin joo, Randombyprawser.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo, Randombyprawser.
Kiva, kun hän tuli takaisin!
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun hän tuli takaisin!
Joo mäkin huomasin.
Luulin vaan ensin, että nään harhoja, mutta tuskin jos säkin näät.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Joo mäkin huomasin.
Luulin vaan ensin, että nään harhoja, mutta tuskin jos säkin näät.😊
- Anonyymi
Tulispa hän pitämään visailua! Tietystikin hän on löytänyt kumppanin ja unohtanut palstan.
- Anonyymi
Ennemmin tai myöhemmin kuiteskin huomaa, että asiantuntijuus syntyy vain pysähtymällä, ei juoksemalla. 😊
https://youtu.be/_JQiEs32SqQ?si=MWmoViWkiiJx5YW5
Toi se olis stressaavaa omata tuommonen näkökyky.
Vai mitä?
Jasu- Anonyymi
Niksuja pitkästä aikaa löysin taas. ❤️
https://youtu.be/Y96WY5Do_bs?si=j3ZhVU9NbW9_rjvT
Nyt wokkia tekee, nälkä.
Jasu - Anonyymi
Ainakin hyvä biisi
Enpä sanois että olisin siinäkään lajissa paras.
- Anonyymi
Työharjoittelijoita kaikki tyynni.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Mjaa
Kyllä täällä tuulee niin kuin tuulee lastenkasvatuksen puolella: lapsettomat naiset ovat tämän esseen se bravuuri.
(hihitystä) - Anonyymi
Aivan noin. Kunpa terveydenhoitokin tämän yksi kertaisen totuuden tietäisi.
On toki tiedostamatontakin, muttei suuresti.
Jos ihminen on oikeustoimikelpoinen, sen tajuamista odottaa.
Vilma - Anonyymi
Elämän virta vie mennessään ja sen pyörteessä pieni ihminen ihmettelee sormi suussa.
Enää ei imetä peukaloa vaan viedään etusormi suuhun, tai vaihtoehtoisesti nenään.
🎱 - Anonyymi
Miten hyvät mahdollisuudet sinkkubileistä on löytää kumppani?
No ihan ok mahdollisuudet, ainakin mitä kavereita olen katsonut. Ei muuta kuin rohkeasti sinne vain. 😊
Näinhän se menee.
"Niin kauan kun et ole talsinut kengissäni, niin älä arvostele elämääni."- Anonyymi
Toiset ei ole asiantuntijoita edes siinä hyvä jos muistavat mitä viisi minuuttia sitten tekivät
Mullakin pätkii muisti, on kait jotain stressiä. Aina kaikki hukassa.
Mutta ette näköjään taaskaan oo juttu tuulella, kaipa mä sitten lähen pois täältä
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu! 👍
- Anonyymi
No onneksi ei kuitenkaan oman elämänsä toimitusjohtaja.....
- Anonyymi
Toivottavasti ennen kaikkea arvostava oman elämänsä asiainhoitaja, ettei esim. tuhoaisi elämäänsä päihteillä tai muilla pahoilla asioilla. Voimia!
- Anonyymi
No vähintään portinvartija eikö.
- Anonyymi
Aika monella ei näytä olevan minkään sortin tajua tai hallintaa elämästään. Ei sitä asiantuntijuudeksi voi sanoa, jollei ymmärrä mistään mitään ja aina on pulassa.
Joskus ulkopuolelta näkee asiat paremmin.
xLiner Se on ihan totta. Kukaan ei tiedä sinun elämästä niin paljon ja tarkasti, kuin sinä itse.
- Anonyymi
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta ei välttämättä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295