Ovatko suomalaiset miehet liian ujoja?Minun kokemukseni mukaan ovat.Jos en olisi uskaltanut mennä miehille juttelemaan niin minulla ei olisi ollut vielä yhtäkään miesystävää ja ei minulla olisi lastakaan jos en olisi uskaltanut jutella lapseni isän kanssa.
Yleensä minua lähestyvät vain ulkomaalaiset miehet,mutta loppujen lopuksi pidän enemmän ujoista miehistä ja olen ns.maskuliininen nainen eli haluan valita miesystäväni itse.
En ole yllättynyt etteivät suomalaiset tunnu lisääntyvän.Ehkä on niin että suomalaiset miehet ovat liian ujoja joten naiset olkaa itse rohkeita ja menkää miehille juttelemaan.Voit saada uuden kaverin tai voit tavata sen oikean.
Ujot miehet
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tämä on ihan luonnollinen juttu että ankarassa ilmastossa lisäännytään keskimäärin vähemmän mutta lapsiin myös panostetaan enemmän kuin tuolla maailmalla. Näin se suunnilleen menee eläinkunnassa. Olemme Venäjältä (geneettisesti). Ehkä sellainen melankolisuus paistaa olemuksestamme, mikä vaikeuttaa sosiaalista elämää. Kylmyys, pimeys ja liukkaus siihen vielä päälle niin soppa on valmis. Tämä on ekstroverttien maailma.
- Anonyymi
ei vihti jutella naisille kun nykyään suomalaiset naiset on kauheita nirppanokkia
- Anonyymi
Itse ajattelisin niin, että suomalaiset miehet ovat heikommassa asemassa kuin ulkomaiset miehet, joilla on paljon enemmän oikeuksia? Samalla ulkomaiset miehet ovat vastuuttomampia, heiltä voi odottaa suuremmalla todennäköisyydellä pahoinpitelyjä ym.
- Anonyymi
Harva haluaa tulla jututetuksi. Kiire,napit korvissa,puhelin kädessä ym. Juttelee työnlomassa tai asioidessa jonkun sanan niin ei häiritse.
- Anonyymi
Saat uuden kaverin? 😅
Ei nainen ja mies voi olla kavereita jos toisella on romanttisia tunteita.
Tiedän vuosien kokemuksella, ei ole aikaa tavata ja aina joku este. Siis jos se jolla on romattisia fiiliksiä kysyy. - AnonyymiUUSI
Jos osoitat kiinnostusta suomalaiseen naiseen, joudut hyvin suurella todennäköisyydellä syytteeseen vähintään ahdistelusta. Tähän ollaan Suomessa menty tiukkanutturaisten femakoitten ankaran painostuksen ja lobbauksen kautta. Sensijaan samat nutturapäät tuntevat voimaantuvansa, kun tumma tyhjäntoimittaja ja/tai rikollinen tunkee röyhkeästi nutturapään reviirille. TÄSSÄ se syy on, turha koettaa keksiä muita syitä.
Muutenkin, se totuus jonka kuulin jo yli 70 v sitten isoilta pojilta, pitää yhä paikkaansa:
"Mitä tekee suomalainen nainen nähdessään ulkomaalaisen miehen? Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970