https://www.hs.fi/suomi/art-2000011034865.html
Tuli vain mieleen, että noin 50% sinkuista ei tykkää, jos toisella puolella porukkaa on aina vain seksi lähtökohtana. Se kerta kaikkiaan estää edes menemästä nykyisin deittisivustoille. Se on kuin härski silli lätkäistäisiin naamalle kerta toisensa jälkeen. Ei seksikään toimi, ellei suhteessa ole mitään muuta perustaa. Metsään on menty, ei kerrassa huvita.
Uusi deittisovellus
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se 50% naaraita?
- Anonyymi
Mitäs luulisit?
- Anonyymi
Toisaalta; naisten täytyy varoa rakastumasta vastapeluriin. Siitä kun seuraa kosinta ja jos lankeat, joudut ryhtymään äidiksi miehellesi ja tuleville lapsillesi. Pahimmassa tapauksessa loppuiäksesi. On harvoin sen arvoista. Saatat myös jäädä yksinhuoltajaksi, kun mies kyllästyy leikkimään perhettä. Sinä olet nalkissa. Uskoit rakkauteen, joka erittäin harvoin on molemminpuolista.
Siksi kai seksikin otetaan vain seksinä, vaikkei siitä paljon kostu(!). Vapautensa ja työpaikkansa menettää, jos rupeaa sekoilemaan miesten kanssa. Heistä kannattaa vain nauttia silloin tällöin. Tai muutut perheesi orjaksi. - Anonyymi
Naiset haluat sen komeimman panomiehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat. Siispä deittisovellukset pitää rakentaa noiden komeimman 5%:n mukaan. Muita sovelluksia ei tarvita, kun naiset pääsevät deittailemaan komeimpia miehiä. Lopuille 95% miehistä voidaan tehdä sovelluksia, jotka opettavat stoalaisuuteen ja olemaan tyytyväisiä yksin.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan ihastunut ns. komeaan mieheen. Pitää olla se jokin, eikä se ole se komeus. Komeilta jää usein se henkinen puoli ja persoonallisuus kehittymättä. Mutta minä olenkin keskimääräistä älykkäämpi. Pitäkööt tavikset ne komeat. Eikä saa olla ns. yhden asian ihminen, esim urheiluhullu. Kääk! Pitää olla laaja kiinnostus elämänmenosta ja sen eri ilmiöistä. Kunnon duunarista löytyy usein se ihmisyys, joka lukeneilta saattaa olla kateissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole koskaan ihastunut ns. komeaan mieheen. Pitää olla se jokin, eikä se ole se komeus. Komeilta jää usein se henkinen puoli ja persoonallisuus kehittymättä. Mutta minä olenkin keskimääräistä älykkäämpi. Pitäkööt tavikset ne komeat. Eikä saa olla ns. yhden asian ihminen, esim urheiluhullu. Kääk! Pitää olla laaja kiinnostus elämänmenosta ja sen eri ilmiöistä. Kunnon duunarista löytyy usein se ihmisyys, joka lukeneilta saattaa olla kateissa.
Sama täällä. Komeaa on kuva katsella. Silmäkarkkia. Parisuhteeseen tarvitaan sitten ihan muita avuja.
- Anonyymi
kaijalle keksi 🍪
- Anonyymi
Kuin tilauksesta https://www.youtube.com/watch?v=NEEXj9XtiMY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315660Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283689HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2852479- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131183
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115915